larzizi, 11.9.2006 23:42:
Mutta tosiaan sitä rahaa olisi ihan kiva olla (lähes kaikki menee nyt oman koneen ostamiseen), niin voisi tehdä mitä haluaa ja mennä minne haluaa, ilman että täytyy koko ajan miettiä, että riittääkö rahat.
jos töihin menet, niin tulet huomaamaan, että mikään palkka ei riitä. itse tein töitä lukion ekasta lähtien. viikonloppuisin ei halua tehdä töitä, koska pitää päästä ryyppäämään -> vuorot arkipäiville. no arvaa hajottaako se? -> lintsaa koulusta voidakseen tehdä töitä
olin urheiija. siitä en saanut palkkaa -> urheilu loppuu, tekee vielä enemmän vuoroja, että pääsee kunnolla ryyppäämään
mikä vitun lukuloma? se on sapattia. ei muuta kun duunia, niin voi ryypätä
tuosta ajasta tähän päivään kolmen a:n ja yhden b:n ylioppilaana olen lihonnut ~20kg, kuuntelen polkkaa enkä edes tajua käyttää huumeita, olen vieläkin kokopäiväisenä paskatyössäni vailla hajua taikka realistista mahdollisuutta inhimilliseen jatko-opiskeluun ja olen kasvattamassa yhtä pitkää tukkaa, kuin juhgulla. palkoistani ei ole jäänyt käteen yhtään mitään iloa tuovaa materiaa, lukuunottamatta ruosteensyömää pullonavaaja, jonka menin kännipäissäni hukkaamaan
että kannatta miettiä kahdesti sitä duunia. todennäköisesti kadut valintaasi pitkään