päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,385,728 views

Poppana

Posts: 207

#15941 • • Poppana Tehotyttö
Kaikki näyttää taas menevän päin helvettiä. Viikonloppuna synttärini meni täysin pilalle ja niiden hauskuus oli samaa luokkaa kun yleensä hautajaisissa.
Tänään olin lähdössä kouluun ja olin jo junaasemalla kun tajusin, että olin jättänyt lompakon kotiin. Intercity junilla on hieman vaikeaa matkustaa pummilla, joten ei auttanut kun mennä takaisin kotiin. Siinä meni sitten yksi kurssi vituiksi ja pahimmillaan se tarkoittaa sitä että valmistumiseni siirtyy vuodella eteenpäin*dissaa*

--
*hellokitty*

aleksisi

Posts: 282

#15942 • • aleksisi
Helvetin kongolaiset laivanvarustajat soittelee töihin 12 tunnin varotusajalla, perkelesaatanavittu

--
siellä missä jatkot..

mousez

Posts: 85

#15943 • • mousez Amatimies
vittu tänää ei onnistu mikään*toktok*
paska päivä!!!
Avatar
#15944 • • jesus Guest
Rahatilanne *toktok**hmph**eiei*

Nooh.. sitä saa mitä tilaa *nauru*
embie

Posts: 531

#15945 • • embie Shwoopsie poo
Väsyttää niin paljon... ihan liikaa töitä muutaman ihmisen niskoilla parin loman ja sairastapauksen takia *uuh*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#15946 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
-hoas ei o vieläkään tarjonnu mulle kämppää (muutto 30.9)
-opintolaina ei o vieläkään mun tilillä
-kolme antibioottikuuria ei purru mun angiinaan. Ylihuomen erikoislääkärille ja leikkaus/ties mitä paskaa tiedossa (ja varmasti lisää menee rahaakin)
-ilmotin netin irtisanomisesta 5.9, ja virallinen irtisanomispäivä onkin sit 16.10. Et haistakaa vaan paska!
-ei kiinnostais syödä tätä määrää särkylääkkeitä, mut kurkkuu turvottaa koko ajan ja tuntuu tosi niljakkaalta :(
-tili varmaan taas miinuksella.. en uskalla käydä kattoon.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jocular

Posts: 1,359

#15947 • • Jocular Janni
Omaan taloudelliseen tilanteeseen juuri tekemäni talousarvio ja laatimani budjetti tuleville kuukausille ennen joulua irvistelee röyhkeästi päin naamaa. *igor*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#15948 • • cjet Guest

Jocular, 12.9.2006 19:38:
Omaan taloudelliseen tilanteeseen juuri tekemäni talousarvio ja laatimani budjetti tuleville kuukausille ennen joulua irvistelee röyhkeästi päin naamaa. *igor*



teretulemast vaa joukkoon kummaan..
Jocular

Posts: 1,359

#15949 • • Jocular Janni

Cjet, 12.9.2006 19:40:
---
Jocular, 12.9.2006 19:38:
Omaan taloudelliseen tilanteeseen juuri tekemäni talousarvio ja laatimani budjetti tuleville kuukausille ennen joulua irvistelee röyhkeästi päin naamaa. *igor*

---


teretulemast vaa joukkoon kummaan..



Mjoo. Kohta vois oikeesti alkaa kattomaan halvempaa kämppää. Mutta ku vihaan muuttamista, enkä oo asunu tässä ku muutaman kk.

VUOKRATAAN SIIS KARVAINEN SOHVAPAIKKA KISSOJEN TRAMPOLIININA 290 /KK.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

bubbelgum

Posts: 2,477

#15951 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tän päivän sana on pettymys.
Oon pettynyt muutamaan tapahtumaan, ja ihmiseen.
Ja oon pettynyt myös itseeni. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

lostgone

Posts: 2,493

#15952 • • Edited lostgone
Mun sisäinen koulutuspoliittinen vastaava haluaisi avautua epäkohdista uudessa koulussa. Lisäksi muutamaan opettajaan tarvittaisiin kaukosäädintä. Mut yritän olla nöyrä(*justjoo*) ja välttää kova äänisiä välikommentteja(*justjoo**justjoo*).

Ja sit on pari muuta asiaa, jotka pitäis kääntää haasteellisiksi ja hyödyttäviksi kokemuksiksi, mut mopo ei oikein tunnu starttaavan.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sune

Posts: 2,096

#15953 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Cjet, 12.9.2006 17:19:
Mä oon vähä hukas mun elämän kans... *ding*



Voi kuule et ole ainoo *lohduttel* *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

bubbelgum

Posts: 2,477

#15954 • • bubbelgum ~sylikissa~

bubbelgum, 12.9.2006 20:15:
Tän päivän sana on pettymys.



Joo-o. Vois lisätä että oon aika paljonkin pettynyt varsinkin muutamaan ihmiseen, ja heidän käytökseensä. *eiei*

Ja sen lisäks niin kasvohan tästä vielä illan ratoks oikeen mukava vitutus päälle. *släp*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#15957 • • cjet Guest

sunemon, 12.9.2006 21:48:

Jep, ei täs oo paljoo enää muuta jäljellä *poks*



positiivista kuitenkin --> Kun nyt kerta irtisanoin itseni enkä lähde Barcelonaan, nii tuun sit teille hiusmalliks. *pepsodent* Eli älä viel peru sitä mun osalta. *nauru*
FS

Posts: 414

#15958 • • FS
Vituttaa nää "vastaan sit ku jaksan tai jätän kokonaan vastaamatta" ihmiset. Et kyl jos "kommentoin" niin odotan saavani vastauksen kysymykseen. Mut enivei be what you are, fs.

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Avatar
#15959 • • cjet Guest
Mul on tänään vähä krapula. Tyhjensin kaverin kans mäyräkoirallisen puoliks Pakoa katsellessa.. Ja sit huppelissa ärsy-kiukutin yön tunteina viel yhden muodollisesti pätevän kisun meses. Ja sen jälkeen ku meninki sit nukkuu nii tänä aamuna onki sit vaa pää vähä kipee ja vähä leluja.. *toktok*
Marjo

Posts: 1,796

#15960 • • Marjo pupuTupuna
Kulta lähtee viikoksi pois. *uuh* Iku tulee...