päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,718 views

ippu

Posts: 52

#15961 • • ippu

Cjet, 12.9.2006 17:19:
Mä oon vähä hukas mun elämän kans... *ding*



Yeah, know the feeling. Kaikki tuntuis tökkivän ja pahasti*uuh*

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

Chilek

Posts: 112

#15962 • • Chilek monkiii
Tupakat loppuu pian.

--
EN se mää ollu....

-Kerttu-

Posts: 4,542

#15963 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois? *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

akir0

Posts: 2,554

#15964 • • akir0 idleRPG champion 2009

Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois? *igor*



Visa poikki ja muutaman kuukauden armoton säästölinja.
pirpeli

Posts: 5,533

#15965 • • Edited pirpeli

Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois? *igor*


Kärsivällisyydellä ja suunnitelmallisuudella ja äitin/ystävien avulla.... nimim. vuosia maksellu tässä Stockaa ja joustoluottoa pois. Pikkuhiljaa.Ei enää paljoa jäljellä.Itse asiassa Stocka maksettu kokonaan jo ja luotostakin eroon vuoden loppuun mennes.

Oma päivän :( on sit joopa joo. Kaikki.(paitsi noi yllämainitut)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#15966 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

akir0, 13.9.2006 17:54:



Visa poikki ja muutaman kuukauden armoton säästölinja.



No milläs helvetillä mä maksan sit aina loppukuun ruuat?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

bubbelgum

Posts: 2,477

#15967 • • bubbelgum ~sylikissa~

Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois? *igor*



Ei nyt millään pahalla mutta aika moni joka joutuu elää sossun tuilla, elää joka kuukaus tolla sun mainitsemalla 200e. Sillä pärjää ihan hyvin ku karsii ylimääräset turhat menot pois. Suunnittelee päiväbudjetin etukäteen, ja pitää siitä kiinni.

Eli vastaus kysymykseen miten kierteestä pääsee pois. Elä yks kuukaus oikeesti tiukilla ja jätä kaikki turha hömppä veke. Ehkä ei oo kivaa, eikä tee mieli, mut kannattaa. Saa kerta heitolla sit asiat taas kondikseen.

Tietty jos elämäntapa on sellanen et pakko saada sitä sun tätä, ja käydä siellä sun täällä, ja niistä menoista ei suostu luopumaan, edes väliaikasesti. Niin sitten voit varautua siihen että se kierre jatkuu loputtomiin...

--
Hullu ku pullosta tullu.

Freja

Posts: 8,775

#15968 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 13.9.2006 17:57:
No milläs helvetillä mä maksan sit aina loppukuun ruuat?



Tee maksu- ja rahankäyttösuunnitelma. Osta esim heinzin ketsupin sijasta pirkkaa. Tee itse ruuat, älä osta valmis-/mikroruokia. En kyl tiiä, et miten muutenkaan nyt syöt, ja muista elintavoista, mutta kuten yllä mainittiin, yritä karsia kaikki ei-niin-pakolliset pois. Oot tainnut mainita että käyt salilla, onko sulla kuukausikortti tms? Voisitko olla esim käymättä salilla, ja sen sijaan harrastaisit lenkkeilyä, ja muita "ilmaisia kuntojuttuja"?
Tee itsellesi lista, mistä et suostu luopumaan, ja pidä _tarkkaa_ kirjaa menoistas. Sillä tavoin sitä yleensä huomaa, mihin oikeestaan rahat menee.
Mikä on sun kallein harrastus?
Mihin sulla menee isoin osa rahoistas kuukaudessa?
Mitä sä yleensäkin teet, että sun rahasi kuluu?
Puhutko "liikaa" puhelimessa, voisiko puhelinlaskuja pienentää jotenkin?

Kuulosti ehkä aika toistolta toi mun sepustus..hmm. Mutta kirjanpitoa suosittelisin, että huomaa, mihin ne rahat menee.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vanhus

Posts: 889

#15969 • • vanhus

Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois? *igor*



pistää visan saksilla kahtia ja lainaa joltain pikkasen massii et selvii seuraavaan tiliin ja sitten rupee maksaa visaa poisq *joo* oh
Avatar
#15971 • • Edited cjet Guest

Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois? *igor*



Hmmm. Kuulostaa ihan mun tilanteelta. *nauru* Paitsi mä vaa biletin itseni tuohon visa-kierteeseen. *tirsk* Kortti piiloon kuukaudeks, ja kitkutat. Joskus se on pakko tehdä ellet aio voittaa lotossa.. *nauru*

//edit: Paraski puhuja tääl ku visa-kierre jatkuu edelleenki. *lmao*
Avatar
#15972 • • Taika Guest
selkä kipuilee ikävästi, reilu vuosihan tässä mentiinkin ilman minkäänlaisia oireita..*uuh*
onni onnettomuudessa on se, että olen ihan muista syistä menossa työterveyslääkärille huomenna, saa samalla sitten katsoa tuon selänkin.
mut vituttaa ihan suunnattomasti - juuri kun taas on itsensä saanut salille ja kuntoilemaan niin tulee jotain tällaista.pitäis varmaan vain maata sohvalla kaikki vapaa-aika.*igor*
Avatar
#15973 • • Annakins Guest
Olipa tosi kiva Malmin excursio *uuh*
Sphyxia

Posts: 3,308

#15974 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Gradun kirjoittaminen kun se on pahimmillaan: aiheuttaa enemmän kärsimystä kuin ... jotain. *uuh*

No, noin se on nyt ollut jo 4 kk:n aikana, joten kai se on ihan normaalia. *hih*

EDIT: No kröh. Nyt kun kerran sai tuon kirjoitettua, niin alkoi luistaa se kirjoittaminen. *ding* No hyvä asia se!
La Petite

Posts: 1,160

#15975 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Migreeni yrittää taas hiipparoida kimppuun... *poks*

--
Rem tene, verba seqventur

$

Posts: 1,802

#15976 • • $ Destination weekend!
I hate my job... 3-vuoroperkele since heinäkuu. Viikonloput onneksi vapaita. Joo, olen koulutustani vastaavassa työssä, mutta vuorotyöt hajottaa. Viimeiset pari kk onkin tullut aktiivisesti seurattua uusia hommia.
Avatar
#15978 • • Galadhan Guest
Flunssa tuli takas. *nuha* Eikä se näemmä ainakaan töitä tekemällä pois lähde. Sinkkuluukkukin tuntuis taas kutsuvan kovasti. On kyllä tällä hetkellä fiilikset huipussaan. *igor*
egmondo

Posts: 292

#15979 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
tulin just duunista, takana 15 h töitä, ja suunaton vitutus*poks*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

UnityF

Posts: 15,721

#15980 • • UnityF joo just se

domi, 13.9.2006 23:05:
Hei oikeesti, kuka tekis noi todnäk.laskennan tehtävät. Voin jopa maksaa :(



tahotko et mä teen? *pepsodent*
Maksu on 5809743e mut en takaa että mikää olis oikee, mut sitähä sä et nyt vaatinukkaa.. *iloinen*