31,307 posts, 1,566 pages, 8,551,941 views
ezzy, 17.3.2006 14:45:
Toinen gerbiileistä näyttää odottavan kuolemaa, makailee vaan ja liikkuu huonosti :(
Jone, 17.3.2006 09:05:
Eilisen "päivän :)" olis ollut levytilaus jenkeistä, mutta tänään se on "päivän :(", koska levykauppa on postittanut mulle ainoastaan 1/3 tilauksesta (eikä puhunut mitään lopuista 2/3 platoista) ja laskuttanut tililtäni kuitenkin yli koko tilauksen arvon verran rahaa.
Eli, mitä vittua, saan osan levyistä mut joudun maksamaan niistä enemmän kuin mun piti joutua maksamaan koko tilauksesta? Ei näin. Aloitinpa aamuni toistaiseksi ystävällishenkisellä tiedusteluviestillä.
Jone, 17.3.2006 09:05:
Eilisen "päivän :)" olis ollut levytilaus jenkeistä, mutta tänään se on "päivän :(", koska levykauppa on postittanut mulle ainoastaan 1/3 tilauksesta (eikä puhunut mitään lopuista 2/3 platoista) ja laskuttanut tililtäni kuitenkin yli koko tilauksen arvon verran rahaa.
Eli, mitä vittua, saan osan levyistä mut joudun maksamaan niistä enemmän kuin mun piti joutua maksamaan koko tilauksesta? Ei näin. Aloitinpa aamuni toistaiseksi ystävällishenkisellä tiedusteluviestillä.
Annakins, 17.3.2006 14:49:
Jotkut firmat lähettää levyt erissä, joten siitä en ottais suuremmin hernettä nenään. Toi ylilaskutus on sit tietty juttu erikseen.
jesus, 17.3.2006 15:24:
You just don't fuck with mans records period
Mulla oli eilen vastaavanlainen tilanne päällä Suomen Postin kanssa, mutta tänään se onneksi selvisi. Olin kyllä valmistautunut huolellisesti kaatamaan koko sanaisen arkkuni sen onnettoman virkailijan niskaan. No säästyi raukka
iriil, 19.3.2006 00:11:
Energiajuoma yliannostus iski jälleen. Siitä onkin aikaa kun viimeksi on näin tärissyt. Pakko oli lähteä baaristakin tämän takia. Kylmä ulkoilma kyllä teki hyvä mutta edelleen heikko olo.