Nacu:
Noooooo *sääli*
Mikä pikkusta vaivaa? Eikös pitäny olla monet pileetki tiedossa ja kaikkee? Viinako loppu jo?
Tuu tänne, ni me piristellään sua
Sain taas yhden ihmisen pettymään muhun
, mut tää alkaa mennä jo rutiinilla
. Joo no onneks on bileitä tiedossa, eiköhän tää tästä huomiseks... 
Ja viinahan ei todellakaan ole loppu
. Mä tiedän kyl että te piristäisitte mua, kiitos
.

iha kiva fiilis täs vaihees...jes illal näkee yojin ^^ noh siinä sitte puoles välis jalasjärvee ja jotain p:llä alkavaa pikkukylää kuuluu hyvin epämiellyttävä ääni matkan jatkuvuutta ajatellen sieltä missä moottori yleensä sijaitsee..auto seis ja sivuun tarkistaan tilanne..noh eihä siinä ku rengas puhki...no sitä sitte vaihtaan..mennää takakontille ja todetaan että jee rengas löytyy mut ei avainta tai tunkkia...no sitte kadun vartee heiluu (laske 2 tuntia) tässä välissä pysähty noin 4 audia (uutta) pari paketti autoo..jossain välis meni usko ja soitettii kaverin veljelle 70km päähä et tulis jeesaa...sano et menee tunti..no sinä aikana sit viel poliisi, ambulanssi ja pari autoo pysähtyy ja todetaan että ei täs enää mitää oo ku apu jo tulossa...nii ja kävi siin viel se ukko joka asuu siin 50metrin pääs ja ihmetteli miksei tultu heti sinne...noh tästä voin vaan syyttää itteeni ja sitä että siel ei ollu elämää siel pihas...siinä sitte päästii liikenteesee ku kaverin veli tuli..vaihettii rengas päästii liikenteesee ja mä takas vaasaan...nii ois tos ollu periaattees aikaa tulla viel bileisiin mut jotenki meni kaikki fiilikset ja vitutus oli jotain niin tähtitieteellistä että pienen oravan vitutus kävyn jäätyessä oli pientä...
mut mä tuun moikkaa sua poriin