päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,869,408 views

wiwi

#11961 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Epailija, 18.1.2006 09:12:
---
wiwi,
---

*nauru* Tuliko se myös sun pulpetin ääreen raapimaan terävillä kynsillään? *vink*

No ei ku se ties et mä oon opetellu itämaisia harjotteita ni ei uskaltanu lähestyä. Nyt se onneks rauhottu ku mä lauloin sen lempibiisin "kreikan meri"*tirsk*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ezzy

#11962 • • ezzy Droid-pappa

wiwi, 18.1.2006 09:57:
---
Epailija, 18.1.2006 09:12:
---
wiwi,
---

*nauru* Tuliko se myös sun pulpetin ääreen raapimaan terävillä kynsillään? *vink*

---

No ei ku se ties et mä oon opetellu itämaisia harjotteita ni ei uskaltanu lähestyä. Nyt se onneks rauhottu ku mä lauloin sen lempibiisin "kreikan meri"*tirsk*

haha *lmao*
Epailija

#11963 • • Epailija Physicist, 2nd class.

wiwi, 18.1.2006 09:57:

Hyvä hyvä. Sen onneksi inkkarit on rauhallista kansaa - arkisin. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Gleba

#11964 • • Gleba
kauheen kylmä ilma. tuulee ja on muutenki melkeen 20 pakkasta.
kasin aamu ois ollu, ei puhettakaan että ois jaksanu nousta. ysin jälkeenkin oli vielä aika tiukassa. huh.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

wiwi

#11965 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Epailija, 18.1.2006 11:11:
---
wiwi, [

---

Hyvä hyvä. Sen onneksi inkkarit on rauhallista kansaa - arkisin. ^^

Niin ja kyllähän meillä kaikilla vompatista ihmiseen on kuitenkin sielu*iloinen*
Se heittotähti on oikeestaan vaan rekvisiittaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jone

#11966 • • Jone Archibald Haddock
Olen pettynyt - olen selkeästi iän lisääntyessä ja elämäntilanteiden muuttuessa pehmenemässä eli menemässä pilalle. Nytkin oon jo kahtena päivänä ihan tarkoituksella koittanut olla rasittava ja ärsyttää ihmisiä flamebaitteja pudottamalla, mutta saalis on ollut mitätön.

En vaan osaa enää. Must on tullut ihan *hihu* ja *plur*
Tyeicha

#11967 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
kipee olen.. *hmph* *eiei* ja just pahimpaan mahd. aikaan.

--
-Tyeicha-

Sankari

#11968 • • Sankari

Jone, 18.1.2006 12:20:
Olen pettynyt - olen selkeästi iän lisääntyessä ja elämäntilanteiden muuttuessa pehmenemässä eli menemässä pilalle. Nytkin oon jo kahtena päivänä ihan tarkoituksella koittanut olla rasittava ja ärsyttää ihmisiä flamebaitteja pudottamalla, mutta saalis on ollut mitätön.

En vaan osaa enää. Must on tullut ihan *hihu* ja *plur*

Sut täytyy selvästi viedä ladon taakse ja lopettaa. *hih* Päivän :( on ehdottomasti toi ilma tuolla ulkona ja kohta pitää lähtee kävelemään sinne.
UnityF

#11969 • • UnityF joo just se
alaselkä erittäin kipee kun oon nukkunu jossain ihan ihme asennossa... nyt särkee ja paljon *uuh*
Nectarine

#11970 • • Nectarine Rouva T
KYLMÄ! *igor*
...ja huomen viel kylmempi ja tuulee viel enemmän kuin tänään*nyyh*

--
Prinsessa Ruusunen

Hitchhiker

#11971 • • Hitchhiker
Kun tietää että on herännyt 13,5h sitten ja lähtenyt töihin päässyt sieltä 1,5h sitten, tehnyt 11h töitä ja tietää et 10,5h pääst on herätys. Pitäs keritä nukkumaan ja tekemäänkin vielä jotain rentouttavaa (jos vaan jaksais...)
Firefox

#11972 • • Firefox
Helevetin kylymä! Naama meinas tippua kun kävelin kaupungille...

--
It*s now or never...

m1kk3

#11973 • • m1kk3 no-life

Nectarine, 18.1.2006 16:50:
KYLMÄ! *igor*

joo voi helvetti että mäkin vihaan näitä kylmiä ilmoja *dissaa* miksei voi olla sellasta normaalia talvisäätä, muutama aste pakkasta ja pikkasen vaikka lumisadettakin. Joko sataa vettä tai sitte on ihan järjettömän kylmä *grr*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

coolcat82

#11974 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Vitun kylmä..... ja oon ollu ulkoilemassa tänään vasta kaheksan tuntia *ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Hyzenthlay

#11975 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mä liitys kans joukkoon valittamaan tosta säästä. En kyl uskalla ees mennä tonne enää, mut kai huomen iltapäivällä on pakko kun pitää mennä töihin *hikoil*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

jeesboks

#11976 • • jeesboks p u p u
kylmä *igor*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jeesboks

#11977 • • jeesboks p u p u

Nectarine, 18.1.2006 16:50:
KYLMÄ! *igor*

Noyy.... huomisesta tulee toosi kylmä päivä ja mä joudun menee kuvaamaan tv inserttiä tampereen keskustaan koko päiväks...*nyyh*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

nomic

#11978 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
:(
illusion

#11979 • • illusion team-sauna :D

Hyzenthlay, 18.1.2006 19:30:
Mä liitys kans joukkoon valittamaan tosta säästä. En kyl uskalla ees mennä tonne enää, mut kai huomen iltapäivällä on pakko kun pitää mennä töihin *hikoil*

niinpä prkl pakkanen*poks* joutunu olee saunanlämmössä*hihu*
Huomen töistä nopeesti kotia lämpimään*hymy*
Individual

#11980 • • Individual HYPNO!
No vähän pakkasta. Täällä "saarella" kun asuu, niin merituuli, jota ei oikein pääse pakoon mihinkään tekee pakkasen vielä moninverroin purevammaksi, mutta mieluummin tämä kuin sellainen loska-pakkanen-loska-pakkanen- jakso, jossa kadut muuttuu lähinnä hengenvaarallisiksi kävellä. Ei kai nämä paukkupakkaset kauhean kauaa kestä, eiväthän.