Aargh. Piti kertaa lukion kemia, mutta toi (vanha) kemiankirja minkä sain kirjastosta, on niin ruma ettei sitä pysty lukeen! keskityn vaan vihaamaan sen kirjan ulkonäköä...
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Natsi-alistaja enkunmaikka pakotti mut ensin taululle kirjottamaan omat muistiinpanoni taululle ranskalaisten vieraiden tuijottaessa koko ajan. Sitä tekstiä oli aika paljon joten siihen hiljasen luokan edessä yksin palloilemiseen meni mukavasti aikaa.
Sitten se alkoi yksitellen, lause lauseelta käymään läpi mikä mun muistiinpanoissa on turhaa ja esitelmöimään kuinka tehdä ne oikein. Se kyllä mainitsi että olen top student ja että kaikki tarvittava löytyy mutta päläpäläpälä..
Sit se vetäs opettajanpöydän takaa lasernyrkin ja alko osottelemaan sillä mua ja huutamaan "SUST EI KOSKAAN TUU YHTÄÄN MITÄÄN, SÄ OOT IHAN TÄYS NOLLA! JA SÄ OOT AINA YKSIN!" Mut onneks mä ehin dyykkaa pöydän alle ja vierii ulos luokasta ennen kohtalokasta iskua.
wiwi, 18.1.2006 09:08:
Sit se vetäs opettajanpöydän takaa lasernyrkin ja alko osottelemaan sillä mua ja huutamaan "SUST EI KOSKAAN TUU YHTÄÄN MITÄÄN, SÄ OOT IHAN TÄYS NOLLA! JA SÄ OOT AINA YKSIN!"
Tuliko se myös sun pulpetin ääreen raapimaan terävillä kynsillään?