mayah, 21.6.2005 18:00:
---
juGis, 21.6.2005 15:42:
kävin ottamassa kortisoniruiskeet kahden sormen niveliin ja prkl nyt on kyl pikkurilli niin kipee, että .. Noh, onneks se huomenna helpottaa..
---
Valitettavasti ei ees helpota. Mulle törkättiin vuoden vaihteessa kortisonia tohon oikeen käden peukaloon ja ensimmäinen viikko oli ihan helvettiä. Kun kipu lakkaa, käsi tuntuu vielä monta päivää voimattomalta ja epämukavalta. Ei saa edes hiuksia pestyä tai kengän nauhoja solmittua. Mut sori, ei ollu tarkotus masentaa enempää
Oma päivän :( on se, ettei palkkaa tulekaan ihan niin paljoa kuin haaveilin. Pitäis opetella toi veron miinustaminen siitä palkasta....
Heips. Kyllä se mulle helpottaa, kun mulla on nääs tollanen reuma-tyyppinen sairaus, johon se kyllä auttaa, ainakin jokski aikaa. Ja mulla se kipu menee pois päivässä parissa, onneks. Toihan on tietenkin yksilöllistä.
Mäkin muuten laskin mun kesälomarahat väärin ja sen takia oon hieman pa nyt kesällä :( Mutta onneks kesä on niin luges aikaa, ettei tollaset kauheesti haittaa, kunhan nyt saa leippää pöytään ja vähän ees pidettyä hauskaa :)