Hyvä kaveri ei enää osaa rajoittaa juomista... Aina kun se ottaa, nin se on koomatila tai ei mitään...
Nytkin se on ollu 3 päivää ihan hirveessä kännissä... Oon asiasta sanonu sille vaikka kuinka monta kertaa, et kannattaisko rajoittaa, mut ei...
Tiedän liiankin hyvin omista kokemuksista et jos jotain ei osaa rajoittaa, nin siitä tulee ongelma!
Ja vielä lisää hajoilua...
Tylsää! Ei mitään tekemistä, ainut lohtu tänäänkin on ollu nuo muutama pullo siideriä... Miksi? Sitä en osaa sanoa!
Joskus elämä tuntuu vaan niin tyhjältä, vaikka elämässäni on yksi itse elämää suurempi asia, oma kulta...
Ilman tuota ihmistä olisin varmaankin jo hajonnut moneen kertaan palasiksi...
Elämä on vaikeaa! Siihen vaan näemmä täytyy tottua...
Hauska ja nostalginen viikonloppu takana ja huomenna taas palataan työelämän harmaaseen arkeen maanantain tarjoamana. Ei vain oikein jaksaisi, rankkaa menoa vielä tiedossa jokaiselle seuraavalle viidelle päivälle.
Onneksi ansaittu viikon talviloma alkaa ensi perjantaina, eli eiköhän tästä selvitä.
Pahin :( on kuitenkin se, et en saa tehtyy noita ennakkotehtäviä. Mulla ei oo minkään näköstä ideaa, miten yhenki niistä tekisin, mistä edes aloittaisin kokeilemaan