päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,564,331 views

ZaZa

#7581 • • ZaZa
Nyt on vaan tosi paha olla... *nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

#7582 • • Juzba Guest
Vittumainen päivä töissä.. *grr*
ZaZa

#7583 • • ZaZa
Pakko purkaa vähän lisää...
On niin paha olla (henkisesti siis) että oksettaa.. Miks on niin vaikeeta puhuu asioista ystäville... Kaikki vaan pakkautuu aina sisälle ja sitten välillä ne purkautuu kunnon masennusitku ryöppynä...
Mä vihaan näitä tunne purkauksia!!!!!!!!!!! *grr**nyyh**grr**nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

UnityF

#7584 • • UnityF joo just se
vittuun kaikki ihmiset jotka tietää mistä puhun.. JOO juuri TE jotka liikutte päivittäin täällä ja tiiätte mistä nyt avaudun.! *dissaa* saatana kun tiietään et toinen ajaa ittensä pohjaan niin kukaan ei viitti valaista vaan annetaan sen mennä ja kukaan ei viitti valaista missä koko vitun juttu jo menee... vähänkö nyt hajottaa kiitti vitusti vain "kaverit" jotka mukamas välittää toisista. jo te oikeesti välittäisitte te oisitte kertonu missä koko juttu menee... vähänkö hajottaa kuulla asioita tässä vaiheessa kun on jo ehkä liian myöhäistä. *dissaa*
Mellu-

#7585 • • Mellu-
ihmiset *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

#7586 • • MiSSy* Guest
Väsyttää aivan liikaa *poks*

Toivottavasti herään pian kunnolla ni olo helpottuis...
#7588 • • Taika Guest
Toinen puoli niskasta jumissa, sattuu ihan kiitettävästi*dissaa*
#7589 • • GoA Guest
Unirytmi viikonlopun töiden jälkeen vituillaan. Nim. merk. ma heränny 3 päivällä, ti 5 ja tänään 2.
Lin

#7590 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
"Kaikki maailman kirosanat"-olotila.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

or_neon

#7591 • • or_neon mr2090
[iso]TÄÄ VITUN INTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/iso]*grr**grr**grr*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

#7592 • • *Mirri* Guest
Sormeni edustaa hyvin monia sateenkaaren värejä ja loppuviikko sairaslomalla. Ei pääse ees treenaileen... *nyyh*
#7593 • • x Guest
otin just safkan kanssa 2 multivitamiinipilleria, kuten tavallista. sattui vaan niin et otinkin 2 pilleria identtisesta superguarana purkista, hitsin napitkin on viela ihan saman nakoisia *grr*

ei tarvi vissiin nukkua tanaan kun oon aika herkka kaikille piristeille enka o koskenutkaan tohon guaranaan wmc:n jalkeen eli kohta vuoteen.
Tyeicha

#7594 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
kieli kipee.. *uuh* ei pysty puhuu - puhuminen sattuu. tosin puolensa tälläkin, oonpahan kerranki hiljaa..

--
-Tyeicha-

Tenechtica

#7595 • • Tenechtica
Fillaroin töistä ja silmäni osuivat johonkin epämääräiseen tummaan möykkyyn tien laidalla: se oli se ihanan pieni oravainen, jonka näin ´bout viikko pari sitten taistelevan tienylityksestä henkensä kaupalla sekä autojen että pyöräilijöiden kanssa *nyyh* aiheutti jo silloin ekalla kerralla sydämentykytystä kun jänskäsin sen puolesta. Tommonen harmittaa ja suututtaa! Se oli niin suloinenkin....
#7596 • • Cera Guest
kirjotin just pitkän jutun muutto ja sisustus topikkiin ja sit painoin vahingossa väärää nappia ja älöläöälö sinne meni sekin jaarittelu.
TOSI KIVA.

ja sit meil ei ollu tänää ees tanssituntia. saaaatana *grr*
zenny

#7597 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ootan vrmaan taas turhaa viikonloppuu..*nyyh* jonka piti olla ihan kiva.. mut ei sit yx varmaan tuukkaa kattoo mua ni siit tulee *nyyh* viikonloppu.. miksköhän ain luotan et kyl se tulee ja blaa blaa vaik ei o sanon 100%:tisest et on tulos ja sit saan ain pettyy.. *uuh* *nyyh*
Aika synkält näyttää..........

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

#7598 • • Viola00 Guest
Päivä alkoi sillä, että kaadoin mukillisen kahvia just pestyjen vaatteiden päälle. No ei siinä vielä mitään! Sitten tuli posti ja toi jollain 300 laskuja -> lisänä tietysti niihin mitä aikasemmin tullut, inhoan laskuja. Ois paperin silppurille töitä*grr*
Kaiken huippuna olkoon mun tämän viikkoinen "loma".Lomaa siis toki koulusta, mutta työtä 8-15h/pv ja päälle luettavat ja tehtävät koulusta. Kyllä lomailu on ihanaa *eiei*
#7599 • • Edited candyraver Guest
Yöunet meni erään ihmisen ilkeiden sanojen takia..*eiei*
Miksi pitää yrittämällä yrittää pilata toisen ihmisen onni?? Oikeen juonimalla juonia isossa porukassa,että kuinka sais mahollisimman paljon paskaa kaadettua ihmisen niskaan,joka siellä paskassa on muutenkin joutunut jo koko ikänsä kahlaamaan...*ding* Ei pysty ymärtämään..Ehkä mun pitää "elää vielä hieman" että pystyn tämänkin käsittämään pienessä päässäni..*justjoo*
Bellezaaa

#7600 • • Bellezaaa Afrodite*

Jonulih:
---
candyraver:

Miksi pitää yrittämällä yrittää pilata toisen ihmisen onni?? Oikeen juonimalla juonia isossa porukassa,että kuinka sais mahollisimman paljon paskaa kaadettua ihmisen niskaan,joka siellä paskassa on muutenkin joutunut jo koko ikänsä kahlaamaan...

---

Tuo on niin helvetin tuttua. Nim. eksät ja pätijät vittuun *igor*

no todellakin...itteleni käyny samoin ja tätä paskan kaatamista niskaan jatku melkein 4 vuotta mut onneks on jo nyt laantunu. Varmaan tajus vihdoin ja viimein et siit ei oo mitään hyötyä. *joo*