Pieni epäilys mielessä, ettei kannattaisi tänään raahautua opiskelijabileisiin.*ding*jotkut on agressiivisempia humalassa ja viime kerralla muutama kouluni naisista osoitti pelottavia piirteitä.
Mut toisaalta mulla on morkkis huomenna joka tapauksessa, joten täytyy uhrautua*vink*
Tää päivä ei oo taas oikeen mua varten. Aamulla meinaan nukkua pommiin ku nukuin tosi levottomasti ja joko minä tai kultsi oli sammuttanu unisena herätyskellon. Sit tunnin matka seittemältä aamulta tammisaareen ja oon ihan sairaan väsyny, tuun kämpille ja kämppis oksentaa vessassa ja keittiö täynnä tiskiä ja kissa hyppii jaloissa kokoajan. Lintsasin ekat tunnit et saan itteni pystyyn ja nyt ku oon täällä en tajuu mistään mitään! Hiton exeli, miks tällasia ohjelmia on pitäny keksiä ku tällaset tytöt ku minä ei tajua niistä mitään, varsinkaan ku teoria opetetaan ruottiks. *kivatsulle* Ja vielä yks juttu, täytyy pyydellä anteeksi kun olin aamulla tosi aamuäreä.
keijukainen:
viisaudenhammas päätti ilmottaa itestään...eilisestä yöstä lähtien särkeny hammasta Enkä haluu mennä hampilääkärii
Suosittelen menemään! (Itekin oon menossa huomenna!) Se tulehdus saattaa levitä ja sit käy niin kuin mulle jonkun aikaa sitten: imusolmukkeet paskana ja antibioottikuuri*igor*
Ei se hammaslääkärissä käynti ole edes loppujen lopuksi niin kamalaa. Se puudutuspiikki tuntuu vaan 2 sekuntia, muu ei sitten satukaan. Mulla ainakin olo helpottuu ja rauhottuu, kun pyydän hammaslääkäriä selostamaan, että mitä se meinaa tehdä... ei sitten tule mikään yllätyksenä.