En voi uskoa että lähdit jo..... viimeksi kun juteltiin sanoit rakastavani mua juuri sellaisena kuin olen, se tuntui hyvältä. jää niin paljon kaipaamaan sua sami: sä sait mut aina hymyilemään. onneksi kuulin susta hyvältä kaverilta enkä vain lukemalla lehdestä taikka netistä. en aluksi voinut uskoa sitä todeksi, kunnes tajusin et vihdoin onnistuit siinä. kiitos kaikille hyville ystävilleni jotka olitte paikalla lohduttamassa mua.... en olisi pärjännyt ilman teitä!!! hyviä muistoja vain susta jää mut ikävä ei lähde pois, ei millään... olisin niin paljon tahtonut kanssasi viel jutella, mut nyt jää monet kysymykset kysymättä. aamulla heti kun heräsin, olit ajatuksissani.... olen itkennyt viimeiset kaksi päivää,ajattellen et nyt samilla on parempi olla? toivon tosissani niin, mut enemmän toivon et oisit jutellut kanssani , kertonut et miksi sulla oli niin paha olla? en saa päästäni sitä ajatusta et jos olisin voinut auttaa? täytyy nyt tästä jatkaa vaan eteenpäin ilman yhtä rakasta ihmistä... ikävä jo R.I.P my dear
- Herätys kello 06.15 duuniin - vuoroon jossa kusee kaikki mahdollinen. Neljän ison raaka-ainelavan purkaminen odottaa samoin tein. Siinä pitäisi olla alle tunnissa valmis ja aloituksessa olen sellaisen päällikön kanssa, joka ei voi auttaa millään tavoin. Sitten tuon 2.95/4.95-kampanja, joka takia saa juosta niin perkeleesti.
Voisi mennä nukkumaan, jos vaikka saattaisinkin selvitä huomenna töistä hengissä.
PS. Ja tätä paskaa on tiedossa seuraavat kaksi viikkoa.*kivatsulle*