päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,552,741 views

phanatic

#3461 • • phanatic

Keniro:
Jos yhden kadun lämmitys maksaa miljoona euroa niin luulen että ihmisten sillä kadulla murtuneisiin käsiin ja jalkoihin ei kumminkaan miljoonia tuhriinnu ja jos ihmiset maksavat kadun lämmityksen omista veromarkoistaan niin miksi samantien ei voi pistää omaan säästöpossuun sitä rahaa säästöön JOS saattuu joskus kaatumaan ja murtamaan vaikka kätensä niin ettei turhaan maksa siitä kuluvia veroja? *täh*

Itse asiassa kadun lämmitys ei ole juurikaan kalliimpaa kuin auraus. Rakennuskustannukset toki ovat korkeahkot.

[muokattu 28.5.2004 17:49]
Keniro

#3462 • • Keniro

phanatic:
---
Keniro:

Ja enköhän mä saa ajatella tasan niinkun mä lystään ettei joku tuu sanoon mulle että mun ajatus maailma on perseestä..
---
Mutta jos julkisesti leimaat jonkun kansanryhmän varastelijoiksi niinsaat varautua myös perustelemaan väitteesi.

[muokattu 28.5.2004 17:33]

Mä olen perustellut sen jo.
phanatic

#3463 • • phanatic

Keniro:

Yleistys ei ole perustelu. Samoin kun mä en voi sanoa että kaikki valkoihoset on väkivaltaisia vaikka oon saanut kahdelta turpaan.
Keniro

#3464 • • Keniro

phanatic:
---
Keniro:
Jos yhden kadun lämmitys maksaa miljoona euroa niin luulen että ihmisten sillä kadulla murtuneisiin käsiin ja jalkoihin ei kumminkaan miljoonia tuhriinnu ja jos ihmiset maksavat kadun lämmityksen omista veromarkoistaan niin miksi samantien ei voi pistää omaan säästöpossuun sitä rahaa säästöön JOS saattuu joskus kaatumaan ja murtamaan vaikka kätensä niin ettei turhaan maksa siitä kuluvia veroja? *täh*

---

Itse asiassa kadun lämmitys taitaa tulla halvemmaksi kuin auraus. Rakennuskutannukset toki ovat korkeahkot.

En oo tosta varma mutta uskon kadun lämmityksen olevan turhaa ja aurauksen olevan paljon halvempaa..
serotonot

#3465 • • serotonot Paul Easy

Keniro:

Miksi maksaa muutenkaan veroja kun voi maksaa koulutuksenkin JOS sitä sattuu tarvitsemaan. Ja jos jää työttömäksi niin voi sitten sieltä säästöpossusta elellä vaikka vuoden kun sinnehän sitä on hirvittävästi kertynyt.

Toisekseen, niinkuin phanatic jo totesikin, kadun lämmittäminen ei ole paljon aurausta kalliimpaa ja kun lämmitysjärjestelmä on rakennettu, voidaan sitä hyödyntää useana talvena, sen sijaan että aurata joutuu aina kun sataa lunta.
serotonot

#3466 • • serotonot Paul Easy

Keniro:
En oo tosta varma mutta uskon kadun lämmityksen olevan turhaa ja aurauksen olevan paljon halvempaa..

Se että sä uskot niin ei ole kovin vahva perustelu. Ehkäpä voisit kaivaa faktaa tästä. Oletko miettinyt bensan ja aura-autojen hintaa. Entä niiden kuljettajien. Entä auton huollot. Renkaidenvaihdot, öljynvaihdot ja muut korjaukset ja varaosat ?
Keniro

#3467 • • Keniro

phanatic:
---
Keniro:

---

Yleistys ei ole perustelu. Samoin kun mä en voi sanoa että kaikki valkoihoset on väkivaltaisia vaikka oon saanut kahdelta turpaan.

Taisin puhua itteni pussiin..
No oli miten oli vaikka en osaa parhaimmalla mahdollisella tavalla perustella sitä mulla on suuria ennakkoluuloja manneja kohtaan enkä pidä niistä sen perusteella mitä oon ite nähnyt/kuullut. *blush*
Keniro

#3468 • • Keniro

mayah:

Thänks, mäki tykkään susta, et pusipusi ja sillee..

*kiitoskiitos*
phanatic

#3469 • • phanatic

Keniro:
No oli miten oli vaikka en osaa parhaimmalla mahdollisella tavalla perustella sitä mulla on suuria ennakkoluuloja manneja kohtaan enkä pidä niistä sen perusteella mitä oon ite nähnyt/kuullut. *blush*

Joo ja mä oon kuullut, että ruotsalaiset on homoja. Ja kerran näin yhen ruotsalaisen homon. Nehän on homoja siis koko porukka.
Keniro

#3470 • • Keniro

phanatic:
---
Keniro:

---

Joo ja mä oon kuullut, että ruotsalaiset on homoja. Ja kerran näin yhen ruotsalaisen homon. Nehän on homoja siis koko porukka.

Aijaa hei, ihanko totta? Mä kuulin kerran että romaanit ovat varkaita. Ja oon monta kymmentä kertaa nähnytkin että ne on. Nehän on kaikki varkaita *hahjust*
Hyzenthlay

#3471 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*uuh* -olo

huomasin, että kesäaikataulun mukaan vika bussi tänne lähtee 00.25.. eli se niistä bileistä keskellä viikkoa tai sit autolla..:/

söin sipsejä

ei ole rahaa

ei tee mieli mennä huomisiin yliopiilasjuhliin

ei olisi pitänyt tänään edes nousta sängystä *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

$

#3472 • • $ Destination weekend!
Romaani on kirja. Romaanit ovat hauskoja. Kirjastossa oli paljon romaaneita. Tahtoisin pitää sinulle luennon eräästä tuntemastani romaanista. Eräs romaani kehotti tarkastelemaan itseään. Vähäks romaanit on tylsiä. En pidä romaaneista.

T.Robootti jolla on kravaatti kaulassa. Joka viettää paljon aikaa romaanien seurassa.
Howdy

#3473 • • Howdy Oldie
Täälä tuntuu kaikki seonneen tavalla tai toisella viime aikoina ..

--
Käpy vailla vertaa

Dacey

#3474 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
*nyyh*
*nyyh*
*uuh*
*oksettaa*
Keniro

#3475 • • Keniro

root:
Romaani on kirja. Romaanit ovat hauskoja. Kirjastossa oli paljon romaaneita. Tahtoisin pitää sinulle luennon eräästä tuntemastani romaanista. Eräs romaani kehotti tarkastelemaan itseään. Vähäks romaanit on tylsiä. En pidä romaaneista.

T.Robootti jolla on kravaatti kaulassa. Joka viettää paljon aikaa romaanien seurassa.

phanatic:
---
root:
Siis Suomessa? Etninen vähemmistömme? Tustustuisit historiaan paremmin. Sitäpaitsi he ovat romaneja, eivät romaaneita.

---

Kumpikin kirjoitusmuoto on oikea.

Hyvä root, sä loistat tänään *justjoo*
Saara

#3476 • • Saara #2970
Siirretäänkö ”rasismi ei rasismi” keskustelu omaan topikkiin ?

Kiitos

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

micqo

#3478 • • micqo
Heräsin aamupäivällä kovassa rapelissa ja vilasin ikkunasta ulos ja totesin et joku kyrpä on pöllinyt mun auton!!! *grr*
Voisin todeta et nyt ottaa päähän ja kovasti!
Hauska odotella tässä tuleeko soittoa kyttikseltä et auto on löytynyt ja missä kunnossa....vai löytyykö lainkaan...just viel ostin 4 viikkoo sit auton..prhn...viime kesänä sama juttu,toukokuussa pöllittiin edellinen auto.....prhn.nyt olis kirveelle töitä jos syyllisen käsiini saisin! *juonittel**kivatsulle*
Steven Hoaks

#3479 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ei perhana päästy lintsille... Sää

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Keniro

#3480 • • Keniro

ParodY:
Suomen sää on ihan bärseestä*hmph*

No itseasiassa niin on *igor*