31,307 posts, 1,566 pages, 8,546,930 views
Late:
Ei kummonen krapula, mutta silti!
Maina:
Täällä pitäs olla semmonen räjähtää kiukusta pieniksi paloiksi topikki *kivatsulle*
Joskus ihmiset vaan voi olla niiiiiiiiiiiiiiin saamattomia ja perhanan laiskoja et voi h****tti ja sit kaikki hommat jää pe****le muille!!! Kesä loma sais alkaa juuri nyt!!
no huhhuh... vai että niin siellä päinAnne:
O_o
Luulin aamulla lähteväni pyörällä töihin, mutta enpäs lähtenytkään;
joku helvetin pässinpää oli pöllinyt pyörästäni satulan.
Hämmennyksen jälkeen iski vitutus.
televisiossa on bodari/fitness-muijia
Hyzenthlay:
ärsyttää, kun postinkantajan on pakko koko ajan kantaa sitä postia väärään osoitteeseen. Nytkin pöydällä makaa pari vieraan ihmisen laskua, ja mä olen niin laiska, etten jaksa viedä niitä postilaatikkoon.
hahhahaaa ..... itellä oli tuo probleema, että puoli suomea etsi mua mutta kyllä ne älysi olla lähettämättä niitä mun viralliseen osoitteeseen *heiii*Saara:
---
Hyzenthlay:
ärsyttää, kun postinkantajan on pakko koko ajan kantaa sitä postia väärään osoitteeseen. Nytkin pöydällä makaa pari vieraan ihmisen laskua, ja mä olen niin laiska, etten jaksa viedä niitä postilaatikkoon.
---
Meiän edelliseen kämppään tuli edellisen asukkaan haastekirjeitä eri paikkakuntien oikeuslaitoksilta koska se äijä ei ollu tehny osotteen muutosta minnekkään. Oli kiva aina soittaa kaikkiin eri syyttäjän toimistoon, ettei sielt tuu ukkoo oven taakse. Se vitutti niin helvetisti.
Sit kerran sielt tuli lasku jollekki naiselle vesimittarin korjauksesta, josta sitten soitin sinne. Siellä sanottiin että he eivät voi asialle mitään.
Helvetin munapäät! Tehkää osotteen muutosilmoitus! En kyl ihmettele miksi jengi ei tee niitä, en mäkään ilmottais jos olisin tehny rikoksia niin paljon et puoli Suomea olis mun perässä...
Lene:
Jännittää tenttitulokset.