päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,385,565 views

keisha

Posts: 1,394

#3061 • • keisha bullet with butterfly wings
Oon ollu TAAS tyhmä. Ja tällä kertaa en voi puolustella käytöstäni edes liialla alkoholinkäytöllä :(((((

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Claquesous

Posts: 3,206

#3062 • • Claquesous viidettä kolonnaa
(huuli)herpes

--
32. of December

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3063 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei ole mun päivä tänään *eiei* ensinnäkin lähdin luennolta, koska vitutti liikaa *igor* ajattelin mennä kirjastoon lukemaan. No eikös mun tenttikirjat ollu jonkun muun käytössä, ja tentti on viikon päästä. Päätin sitten mennä salille, ja sainkin hyvän treenin aikaiseksi, kun oli niin kunnon aggressiot. Sitten menin lohdutusshoppailemaan puolet vähistä rahoistani, ja kun olin kotimatkalla, uudesta työpaikasta soitettiin, että ”oletko tietoinen, että sulla olis tänään nyt työvuoro. Ja huomenna”. En ollut, kiitos kysymästä *igor* no nyt on ainakin hyvä ensivaikutelma siinä työpaikassa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MaSari

Posts: 1,986

#3064 • • MaSari space jammer
Homottaa *dissaa* Alkaa niin ottaa pattiin tää flunssa. Koko ajan nenä tukossa eikä pysty hengittää enää kunnolla edes suullakaan. En haista, maista enkä kuule mitään ja jalat on koko ajan ihan heikot tän taudin takii *eiei* ei näin.. eihän.. prkl *eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

purrr-

Posts: 577

#3065 • • purrr- naked chef
Eräs ystäväni on matkalla kaukana Atlantin toisella puolella.

Ikävä. *igor*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Avatar
#3066 • • Taika Guest
Kuumeessa tekemässä opinnäytetyötä oletettavasti koko yön ja aamulla töihin*dissaa*
Avatar
#3067 • • CryOniC Guest
Tää päivä on jotenkin nii nihkee*poks*..Ei huvita yhtään mikää!Huono ilmaki!*hmph*
...ärsyttää ehkä eniten!!!!!*igor*
dirtyface

Posts: 344

#3068 • • dirtyface rok.
Hajottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *poks*

Mut onneks mun kulta piristi mua jo aika paljon *sydän*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Avatar
#3069 • • djmg Guest
ottaa nii päähä ko netti hyppii silmille....aaaaarrrrrggghhhh.....ja muutenki ois kai vaa pitäny olla nousematta ylös aamulla..ko kaikki menee päin pe**että...*poks**eiei* *hmph**kivatsulle*
shine

Posts: 221

#3070 • • shine
putosin 500metriä pää eellä kivvee hirveesti sattu pääähän. Au kuulapään klinikalle se vishioi koht lähettävä ja sillee..

--
you don&#039;t know me, i don&#039;t know you........but i do miss u.

dirtyface

Posts: 344

#3072 • • dirtyface rok.
Ei kyl taas osaa sanoo melkeen mistään mitään varmasti ja se hajottaa aivan törkeesti.. *poks*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Lana83

Posts: 95

#3073 • • Lana83
kokeita, kokeita ja kokeita *eiei*
kilobitti

Posts: 2,419

#3074 • • kilobitti 1-2-3 techno
koko päivän yrittänyt väsätä viheliäistä raporttia parista luvusta Foucaultia, mut ei ole kauheasti sanottavaa*uuh*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Elmiira

Posts: 1,446

#3075 • • Elmiira
Vuorokaudessa on aivan liian vähän tunteja ja viikossa päiviä *hmph*
Kaikki kaatuu päälle *nyyh*
Taidan lopettaa koulun ja työt, muuttaa maalle ja ottaa lemmikkilehmän *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Dacey

Posts: 671

#3076 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
koko helvetin päivä menny koneen kanssa tapellessa ja tuntuu ku kukaa ei välitä ja ja mega ANGST *nyyh*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3077 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tänään aamulla se tuli ekan kerran koko tän rumban aikana..itku..*uuh* Mä en vaan jaksa enää tätä stressiä. Kahden seuraavan viikon aikana pitää pakata, käydä täyspäiväisesti töissä ja koulussa, muuttaa, etsiä töitä, suorittaa 6 tenttiä, saada rahat riittämään..*nyyh* Mä en jaksa..*eiei*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

innae

Posts: 1,377

#3078 • • innae PaskaJätkä
Loman tarpeessa tänä tyttö. n.1,5kk jaksais niin olis eka osa lomasta. Eikä tarvis miettiä duunia ei niin vitun pätkääkään*poks*... Ja uuden työpaikan tarpeessa (mutta onneksi se on jo*hymy*)

--
PaskaJätkä

Saara

Posts: 1,954

#3079 • • Saara #2970

ezzy:
http://www.fox.com/swan/

ehkä kammottavin tv-ohjelma EVER! *eiei*

[muokattu 21.4.2004 21:40]



Tuleeko tollanen oikeesti ? Ei helvetti.... *nyyh* nyt rupes masentamaan... kiitos ezzy... en muutenkaan tajua miksi ihmiset käy tollasissa leikkauksissa...*uuh*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

flygfisk

Posts: 327

#3080 • • flygfisk
ei herranjumala mikä darra. :(