ei ole mun päivä tänään ensinnäkin lähdin luennolta, koska vitutti liikaa ajattelin mennä kirjastoon lukemaan. No eikös mun tenttikirjat ollu jonkun muun käytössä, ja tentti on viikon päästä. Päätin sitten mennä salille, ja sainkin hyvän treenin aikaiseksi, kun oli niin kunnon aggressiot. Sitten menin lohdutusshoppailemaan puolet vähistä rahoistani, ja kun olin kotimatkalla, uudesta työpaikasta soitettiin, että oletko tietoinen, että sulla olis tänään nyt työvuoro. Ja huomenna. En ollut, kiitos kysymästä no nyt on ainakin hyvä ensivaikutelma siinä työpaikassa.
Homottaa Alkaa niin ottaa pattiin tää flunssa. Koko ajan nenä tukossa eikä pysty hengittää enää kunnolla edes suullakaan. En haista, maista enkä kuule mitään ja jalat on koko ajan ihan heikot tän taudin takii ei näin.. eihän.. prkl
ottaa nii päähä ko netti hyppii silmille....aaaaarrrrrggghhhh.....ja muutenki ois kai vaa pitäny olla nousematta ylös aamulla..ko kaikki menee päin pe**että... *kivatsulle*
Vuorokaudessa on aivan liian vähän tunteja ja viikossa päiviä
Kaikki kaatuu päälle
Taidan lopettaa koulun ja työt, muuttaa maalle ja ottaa lemmikkilehmän
Tänään aamulla se tuli ekan kerran koko tän rumban aikana..itku.. Mä en vaan jaksa enää tätä stressiä. Kahden seuraavan viikon aikana pitää pakata, käydä täyspäiväisesti töissä ja koulussa, muuttaa, etsiä töitä, suorittaa 6 tenttiä, saada rahat riittämään.. Mä en jaksa..
Loman tarpeessa tänä tyttö. n.1,5kk jaksais niin olis eka osa lomasta. Eikä tarvis miettiä duunia ei niin vitun pätkääkään*poks*... Ja uuden työpaikan tarpeessa (mutta onneksi se on jo*hymy*)