31,307 posts, 1,566 pages, 8,564,044 views
Replying to päivän :(:
Takyon, 27.4.2010 21:36:
Piti ostaa kaupasta suppilo mut ne oli loppu ja unohdin käydä toisessa kaupassa katsomassa (eikä kyllä olis ollu rahaakaan). Huomenna sitä tarttis ja huomenna ei oikein enää ehdi kauppaloimaan :/
Quakey, 6.5.2010 21:34:
molemmat vasemman puolen viisaudenhampaat revittiin irti, tai siis paloiteltiin hirveellä inisevällä laitteella.. ja nyt kun puudutus vihdoin lakkas niin on ihan kamalan kipee :( tiedä sit miks määräsivät jotain buranaa ei kyl todellakaan auta!
sapeli, 6.5.2010 21:59:
---
molemmat vasemman puolen viisaudenhampaat revittiin irti, tai siis paloiteltiin hirveellä inisevällä laitteella.. ja nyt kun puudutus vihdoin lakkas niin on ihan kamalan kipee :( tiedä sit miks määräsivät jotain buranaa ei kyl todellakaan auta!
---
Yleensä tommoseen määrätään buranaa hillitsemään tulehdusta, ja sit jotain tuhdimpaa siihen kipuun.
kinderi, 6.5.2010 22:33:
---
---
---
Yleensä tommoseen määrätään buranaa hillitsemään tulehdusta, ja sit jotain tuhdimpaa siihen kipuun.
---
Mä sain kyllä molemmilla kerroilla(1 hammas revitty/kerta) antibiootit sen takia et minimoi tulehdusriskit, ja panacodia siihen kipuun.
Takyon, 6.5.2010 22:37:
---
kinderi, 6.5.2010 22:33:
---
---
---
---
Mä sain kyllä molemmilla kerroilla(1 hammas revitty/kerta) antibiootit sen takia et minimoi tulehdusriskit, ja panacodia siihen kipuun.
---
Mulle annettiin buranaa kipuun ja antibiootti tulehduksen estoon. Mut en mä kyl yhtään buranaa tarvinnu :D Ylhäältä lähti siis nätisti vetämällä, molemmat alaviisurit meni leikkailuksi ja pilkkomiseksi