31,307 posts, 1,566 pages, 8,542,134 views
angel78:
---
howdy:
Unirytmi niin solmussa että saattaa joutua hakemaan lääkekuurin ...
---
Siihen ei mitkään kuurit auta...pitää vaan opetella nukkumaan silloin kun muutkin nukkuu eli yöllä. siis olisi suotavaa edes joskus. Luulisi sunkin univelan jo pikku hiljaa painavan*nukkuu*
milla:
mä nukahdan elävältä tänne töihi. ja vittu et tääl o kuivaa muutenki*poks*
hardikaveri:
ei vittu mikä viikko...
1)kireenä töissä
2)emo koneesta paskaks
3)eilen yläkerrassa vesivahinko ja seinät alko meillä kuplii ja nyt alkaa remonttireiskat meillä pyörii ja kaattoo joutuuks evakkoo
4) vaihdoin luottokortin eräpäivää 2vk palkanmaksupäivän muuttumisen johdosta 2kk sitten ja sovittiin että kesäkuussa ei tuu veloitusta vaan 15pv heinäkuuta...ihmettelin kun ei 15pv menny veloitusta vaan sen sijaan tänään tuli postia että korrti ja tili on jäässä kun en oo maksanu laskua ajoissa!!!!!VITTTTTUUU!!!
niiden mokan takia saa asiakas kärsiä...voiskohan dorka laatii mulle reklamaation*vink*
hardikaveri:4) vaihdoin luottokortin eräpäivää 2vk palkanmaksupäivän muuttumisen johdosta 2kk sitten ja sovittiin että kesäkuussa ei tuu veloitusta vaan 15pv heinäkuuta...ihmettelin kun ei 15pv menny veloitusta vaan sen sijaan tänään tuli postia että korrti ja tili on jäässä kun en oo maksanu laskua ajoissa!!!!!VITTTTTUUU!!!
niiden mokan takia saa asiakas kärsiä...voiskohan dorka laatii mulle reklamaation*vink*