päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,385,727 views

Elsa F

Posts: 2,763

#261 • • Elsa F Koululainen :)
No ei kyl kuulosta normaalilta. Olen itse pankissa töissä (Aktiassa) ja kyllä me aina neuvotellaan asiakkaan kanssa, ennenkuin ryhdytään mihinkään ihmeelliseen. Jos sulle on luvattu maksupäivän muutos, on se mun mielestä sen yrityksen moka (tosin sulla olis pitäny soida kellot, ku se lasku ei tullu). Kysyin kollegalta ja se sano, et kannattaa soittaa uudestaan ja kertoa juurtajaksaen mitä oli sopinu ja mitä tapahtunut. Riippuu tosiaan virkailijasta monesti, että miten joustavaa palvelua saa.

Toivottavasti saat asiat järjestykseen!

[muokattu 17.7.2003 12:39]

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Avatar
#262 • • Dorka Guest
Elisa on pro *pihkassa*
hrdkvr

Posts: 3,929

#263 • • hrdkvr KURGO
niin siis oli kyse suoraveloituksesta jota merita hoitaa mun masterista....mä soitin vielä edelleen toiseen meritan asiakaspalvelunumeroon ja sitäkautta hän otti yhteyttä espoonkonttoriin ja hoiti asia , palautti pankkioikeudet ja koriti yms ja pahoitteli...eli asia on kunnossa....huhh...

ja kiitokset vaan elisakille...

--
-keep it hard-

POSER

Posts: 800

#264 • • POSER Wimp and Poser
Vituttaa kun on niin kuuma ja istuu töissä persehiestä märkänä. Tahtoo terassille

--
Keppiä Jehoville!

Chäz

Posts: 1,381

#265 • • Chäz Namutäti

POSER:
Vituttaa kun on niin kuuma ja istuu töissä persehiestä märkänä. Tahtoo terassille



Minäkin halun pois täältä *nyyh*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Elsa F

Posts: 2,763

#266 • • Elsa F Koululainen :)

hardikaveri:
niin siis oli kyse suoraveloituksesta jota merita hoitaa mun masterista....mä soitin vielä edelleen toiseen meritan asiakaspalvelunumeroon ja sitäkautta hän otti yhteyttä espoonkonttoriin ja hoiti asia , palautti pankkioikeudet ja koriti yms ja pahoitteli...eli asia on kunnossa....huhh...

ja kiitokset vaan elisakille...



No hyvä hyvä!!*joo*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

super-enkuli

Posts: 1,521

#267 • • super-enkuli
Ulkona päälle 30 astetta ja mulla on 38,8 astet kuumetta...ei o reilua.. *nyyh**nyyh**nyyh*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

hrdkvr

Posts: 3,929

#268 • • hrdkvr KURGO

hardikaveri:
ei vittu mikä viikko...

1)kireenä töissä
2)emo koneesta paskaks
3)eilen yläkerrassa vesivahinko ja seinät alko meillä kuplii ja nyt alkaa remonttireiskat meillä pyörii ja kaattoo joutuuks evakkoo

4) vaihdoin luottokortin eräpäivää 2vk palkanmaksupäivän muuttumisen johdosta 2kk sitten ja sovittiin että kesäkuussa ei tuu veloitusta vaan 15pv heinäkuuta...ihmettelin kun ei 15pv menny veloitusta vaan sen sijaan tänään tuli postia että korrti ja tili on jäässä kun en oo maksanu laskua ajoissa!!!!!VITTTTTUUU!!!
niiden mokan takia saa asiakas kärsiä...voiskohan dorka laatii mulle reklamaation*vink*



ompa kiva quottaaa itteensä mutta nyt tulee kohta 5 lisää

5) kuulin tänää että entinen luokkakaveri teki sitten itsarin...et kiva viikko

--
-keep it hard-

Roger Roger

Posts: 3,372

#269 • • Roger Roger Kentti

hardikaveri:
5) kuulin tänää että entinen luokkakaveri teki sitten itsarin...et kiva viikko


Sulla on todellakin ollut huono viikko.

Mun päivän :( on tää hiton flunssa. En ymmärrä miks se pitää näin kesällä kiusia mua*eiei*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

hrdkvr

Posts: 3,929

#270 • • hrdkvr KURGO
no itseasiastaan... nyt huomasin et on typo kohassa 1 eli kipeenä töissä ma-ke silmätulehdus ja ke tuli flunssa ja nielutulehdus...onneks on jo perjantai

[muokattu 18.7.2003 09:57]

--
-keep it hard-

blade

Posts: 484

#271 • • blade Otus.
Kesäloma loppuu *ding*

--
Energy.

Yanna

Posts: 311

#272 • • Yanna really?
Sama täällä..viimenen lomapäivä *hmph*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

ezzy

Posts: 8,060

#273 • • ezzy Droid-pappa

hardikaveri:
hain lisää muistia ja asennettaessa pamahti emo...*dissaa*
miten siinä näin nyt kävi



kannattaa laittaa virrat pois eka *pahis*
hrdkvr

Posts: 3,929

#274 • • hrdkvr KURGO
no virrat oli pois mutta palikka ei vissiin ollu ihan kunnolla kiinni kun käynnistin sen taas....poks...noo uus on jo kiinni 100 euroo vaan köyhempi...

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#275 • • hrdkvr KURGO
no virrat oli pois mutta palikka ei vissiin ollu ihan kunnolla kiinni kun käynnistin sen taas....poks...noo uus on jo kiinni 100 euroo vaan köyhempi...

--
-keep it hard-

Avatar
#276 • • Arto Guest
16h työpäivä!
Viltsu

Posts: 2,010

#277 • • Viltsu noname
1. varpaat paskana
2. huulet rohtunu
3. kissa paskonu lattialle

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#279 • • hyperventilaatio Guest
Ei voi nukkua vaikka pitäs aamulla lähtee tampereelle. Pööh. Jos kuitenkin yrittäisin.*justjoo*
Avatar
#280 • • Edited ALIEN Guest
.