päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,385,766 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#201 • • Lost-Soul los pallos

Jone:
---
efo:
*dissaa*Elisa Communications*dissaa*

---


Roger that.

Elisan ADSL:kö pännii? Oon säännöllisen säännöttömästi ihan pulteissa siitä että suhteellisen kallis yhteys toimii niin huonosti kun toimii.


Jihaa.. mulla on kohtalo tovereita...*hmph*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kuu

Posts: 1,174

#202 • • kuu tyttttö

kuu:
---
kuu:
on krapula, hölmöä.

---


again



hei mikä mul on??taaaaaass krapula ja maailman suurin morkkis.mä oon aivan rappiolla koko ihminen.

--
köh köh

darz

Posts: 1,127

#203 • • darz
Kolari duuni auto meni aika huonoon kuntoo onneks mulle ei käyny mitää (kiitos onnistuneen väistön) muuten olis voinu käydä pahastikki ... kaveri tuli kylkee aika vauhdilla *uuh**nyyh*
dirtyface

Posts: 344

#204 • • dirtyface rok.

janicca:
Hvetihvetinprkeleenprse.
Jouduin vaihtamaan työpistettä ja tässä koko firma pystyy näkemään koko ajan mun näytön. Siihen loppui vapaus. Että hyvää kesää vaan, vttu. *dissaa**piru**dissaa*



Eikä?!! Nyt joudut tekemään _oikeesti_ töitä?*hih*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

UnityF

Posts: 15,721

#205 • • UnityF joo just se

Friction`darz:
Kolari duuni auto meni aika huonoon kuntoo onneks mulle ei käyny mitää (kiitos onnistuneen väistön) muuten olis voinu käydä pahastikki ... kaveri tuli kylkee aika vauhdilla *uuh**nyyh*




*uuh**uuh**uuh**uuh*
Voih ojnnex sä oot kunnossa.. *mega ihku hug**sydän*
efo

Posts: 1,908

#207 • • efo Laserpoint

Jone:
Elisan ADSL:kö pännii?

mikäs muukaan*ding* puhelin sentään toimii vielä normaalisti. pitäs hankkia kpn-qwestin kiinteä*joo*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Days

Posts: 658

#208 • • Days
Mul on ihan hirvee heinä duha!! *niiiiiisk*... *poks*

--
...

kuu

Posts: 1,174

#209 • • kuu tyttttö
KAIKKI rahat on mennyt ties mihin.tässä sitä elellään sitten vedellä ja ehkä jopa makaroonilla ja riisillä vielä yli viikko.no ei nyt kuule jaksa edes siitä olla ärtynyt.

raha on tarkoitettu käytettäväksi *igor*

--
köh köh

Avatar
#210 • • emppu Guest
WIDDU !!! laitoin servun pystyyn kotikoneelle siinä toivos et saan imutettuu duunikoneelt tavaraa kitusiin. No ei onnaa PERKELE. satanan palomuurit. JA niihin en koske*dissaa**dissaa**dissaa* Saan vielä kenkää jos kikkailen lisää täl koneel...
hallucinogen

Posts: 8,190

#211 • • hallucinogen Edain
Näin kaivarissa exäni ja aivan omasta tahdostani. En ollu nähnyt häntä vuoteen mutta asia taisi olla yksi isoimpia erehdyksiäni mitä olen tehnyt. Näkeminen toi pintaan monia kuopattuja tunteita jotka olisivat saaneetkin pysyä jossain syvällä...*uuh*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#212 • • hallucinogen Edain
Kiitoksia *blush*
Kyllä kai tämä tästä, ajatus vaan ollu jo vuoden et voitas kaveerata mutta eka näkeminen ei ainakaan tuonut kaivattua tulosta, ehkä auttais jos löytäis jonkun tosi kivan tytyn *iloinen*

--
pikku-*possu*

Avatar
#213 • • emppu Guest
Paska sää....ja muutenkin nousin vääräl jalal....prkl*dissaa**dissaa**dissaa*
UnityF

Posts: 15,721

#214 • • UnityF joo just se
kuumetta 37,5 tällä hetkellä *nuha**nyyh*
kuu

Posts: 1,174

#215 • • kuu tyttttö
Minä en taaskaan jaksa alkaa valittamaan mistään.Tuntuu hyvältä, vaikka ei saisi tuntua.Okei, hieman valitusta.On tää elämä niin persiiiist!!!!111 *igor*

--
köh köh

dirtyface

Posts: 344

#216 • • dirtyface rok.

kuu:
Minä en taaskaan jaksa alkaa valittamaan mistään.Tuntuu hyvältä, vaikka ei saisi tuntua.Okei, hieman valitusta.On tää elämä niin persiiiist!!!!111 *igor*



Oota vaan, eiköhän sitä valittamisen aihetta viel löydy. Perjantai 13. päivä jne...*pahis*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

kuu

Posts: 1,174

#217 • • kuu tyttttö

dirtyfacedkid:
---
kuu:
Minä en taaskaan jaksa alkaa valittamaan mistään.Tuntuu hyvältä, vaikka ei saisi tuntua.Okei, hieman valitusta.On tää elämä niin persiiiist!!!!111 *igor*

---


Oota vaan, eiköhän sitä valittamisen aihetta viel löydy. Perjantai 13. päivä jne...*pahis*



Kyllähän niitä nyt löytyisi vaikka mitä.Mutta olen yrittänyt ottaa elämääni positiivisen asenteen, joten en jaksa/halua miettiä niitä juttuja, mitkä ottaa päähän.Se on jotenkin helpompaa.

--
köh köh

Avatar
#218 • • imelä Guest
toi *tun sade kun pitäs olla kesä. on joo todella lämmintä. oikein nautin. suomi sucks. *kiukuti*
Avatar
#220 • • hyperventilaatio Guest

kiti:
toi *tun sade kun pitäs olla kesä. on joo todella lämmintä. oikein nautin. suomi sucks. *kiukuti*



Mua taas ärsyttää kesässä se, jos on oikein kuuma. Tuntuu et ei saa hengitettyykään, ja töissä pitäis käydä. Helteet = *dissaa*, paitsi jos sais olla mökillä ja uida meressä.

Nojoo, ehkä mä olen talvi-ihminen.