nyt voi sanoo et mulla ei oo enää tuntoo.... huh huh.. mä just revin mun mustat pidennykset jotka oli liimattu kuumaliimalla mun päähän.. mä voin sanoo että ton jälkeen mä oon valmis vaikka mihin.. mikään ei tunnu enää missään..
Enää spiraalit ja letit pois niin sit nään missä kunnossa mun omat hiukset on ja sit mä oon varma että mä järkytyn ja sit mä suutun ja sit mä leikkaan varmaan kaljux ja sit mä suren kun mulle ei oo hiuksia....
Avernian.. siksi koska mun päänahka ei oikeen tykänny kuidusta ja kävin lääkärissä ja se sano että mä oon herkkä sille ja ne piti ottaa pois jotta mun päänahka ei alkanu tulehtuu...
kipee se on vieläkin...
Mä en voi edes värjätä mun hiuksia koska mulla on haavoja ja arkoja paikkoja viel päässä.. hyvä kun saan laitettuu nyt mun hiukset kiinni...
sit nyt mun omat hiukset on ihan sillipuuron näköiset.. mulla on blondii, oranssii, sinistä, rukseeta ja harmaata hiuksissa.... mä oon kauheen näköinen!!!!!!
niin ja ne on kaiken lisäx epätasaiset kun niitä leikattiin silloinkun me laitettiin niitä pidennyksiä.... mut joo.. kyllä mä kestän
Nyt voi sanoo että mä oon todellakin peikon näköinen...
mä oon kipee...
no kaikkihan tietää että olen sairas mutta nytten mul o kuumetta
38.2 C°
ei oo kyl vielä paha...
*tahtoo extremeä*
no ei...
ainut huono puoli täs on se että ei voi tehdä mitää...
mutta senki voi kääntää hyväksi mutsi tekee kaiken mun puolesta...
varmaa pitää mennä takas