31,307 posts, 1,566 pages, 8,874,714 views
Timce, 14.5.2009 17:08:
Pistäkää nyt jumalauta se Facebook kuntoon.
Super-Kerttu, 14.5.2009 16:44:
Miks kissa menee aina just silloin epäkuntoon, kun mulla ei olis rahaa viedä sitä eläinlääkäriin?!
ianna ei anna!, 15.5.2009 13:05:
---
Super-Kerttu, 14.5.2009 16:44:
Miks kissa menee aina just silloin epäkuntoon, kun mulla ei olis rahaa viedä sitä eläinlääkäriin?!
---
Taasko sil on niitä mielenterveysongelmia? :D
Freja, 16.5.2009 18:07:
Vaikka kuinka välillä yritän, en vain onnistu. On vain ihan perkeleen paha olla välillä, ja mikä onkaan sen kamalempaa kuin että etten voi edes soittaa kellekään kun haluisin. Tai no ok, voisin soittaa, mutta se tulisi vain ihan liian kalliiksi :/
ja jos joku väittää että jotain ei voi rahalla mitata niin joissain asioissa vain voi, eikä pysty esim venymään tunnin ulkomaanpuheluun.
Kaipaan. :'/
Freja, 16.5.2009 18:11:
---
sapeli, 16.5.2009 18:09:
Skype?
---
Ei oo täs konees, ei oo kuulokkeita/mikkiä
aada, 17.5.2009 06:31:
Miksi sitä antaa ihmisten kohdella itseään huonosti? :(
Wolverine, 17.5.2009 09:03:
---
---
Teen villin arvauksen ja oletan että kyseessä on joku mies joka kohtelee huonosti. Voi johtua esim tästä:
"no mieheen tappaa kiinnostuksen ainakin seuraavat:
- lässytys, tyyliä "sä oot niin ihana" useamman kerran hoettuna, vauvaäänellä puhuminen
- omistushalu, se ettei anna mennä vapaasti, seuraa perässä, takertuminen ja liika fyysinen läheisyys julkisilla paikoilla tyyliin "tämä on mun"
- epävarmuus ja huono itsetunto, en jaksa vakuuttaa toiselle että se on ihan ok koko ajan
- liika tunteellisuus, etenkin jos se ilmenee liian varhain
- liika empaattisuus, se että välittää tyyliin kaikista afrikan lapsista ja liikuttuu esim. eläinten kuolemasta
- liiallinen ja turha yhteydenpito mallia "mä ajattelen sua", mitä tähän pitäisi sanoa ja miksi mua kiinnostaa tietää, jos ajattelet niin ajattele, äläkä kerro siitä mulle"
jos joku naistenhakkaajarenttu kiinnostaa niin ei mikään ihme että se kohtelee sua sit huonosti ja sä annat sen tehdä niin :P
Wolverine, 17.5.2009 09:03:
---
---
Teen villin arvauksen ja oletan että kyseessä on joku mies joka kohtelee huonosti. Voi johtua esim tästä:
"no mieheen tappaa kiinnostuksen ainakin seuraavat:
- lässytys, tyyliä "sä oot niin ihana" useamman kerran hoettuna, vauvaäänellä puhuminen
- omistushalu, se ettei anna mennä vapaasti, seuraa perässä, takertuminen ja liika fyysinen läheisyys julkisilla paikoilla tyyliin "tämä on mun"
- epävarmuus ja huono itsetunto, en jaksa vakuuttaa toiselle että se on ihan ok koko ajan
- liika tunteellisuus, etenkin jos se ilmenee liian varhain
- liika empaattisuus, se että välittää tyyliin kaikista afrikan lapsista ja liikuttuu esim. eläinten kuolemasta
- liiallinen ja turha yhteydenpito mallia "mä ajattelen sua", mitä tähän pitäisi sanoa ja miksi mua kiinnostaa tietää, jos ajattelet niin ajattele, äläkä kerro siitä mulle"
jos joku naistenhakkaajarenttu kiinnostaa niin ei mikään ihme että se kohtelee sua sit huonosti ja sä annat sen tehdä niin :P