Mua kyllä kovasti nyt surettaa ja oon kyllä loukkaantunutkin. En päässyt mun ex-bändin kitaristin hautajaisiin, kun niissä oli niin rajattu se kaverimäärä. Muut bändiläiset lohdutteli, että nou hätä, on vielä tulossa muistokonsertti. Sain sitten tuossa joskus tietää, että mikä päivä se on, ja pyytelin sitä duunissa vapaaksi. Nyt sitten sain kuulla, että minua ei voida mahduttaa listalle, ja liput on loppuunvarattu. Kukaan ei ole ilmoittanut minulle ajoissa, että en mahdu ehkä listalle, ja milloin minun kannattaa alkaa metsästämään lippua.
Vajaa 4 vuotta soittelin siinä bändissä, ja olen todella odottanut tuota konserttia. Nyt on kyllä aika paha mieli, ja kun siitä sanoin avoimesti perusteluineen, sain vastaani hyökkäyksen eräältä ihmiseltä. On kyllä vähän ikävät fiilikset nyt. Itse kun olisin ehdottomasti ottanut huomioon ex-bändiläisen vastaavassa tilanteessa.
Harmittaa todella paljon, kun kyseessä kuitenkin symppis-ihmisiä, mutta en aina ihan ymmärrä tämänkaltaista toimintaa... Olenkohan sitten liian itsekäs, jos toivon, että minulle olisi ilmoitettu ajoissa, tai että minut olisi yritetty mahduttaa listalle lippujen mentyä? Itse olisin varmastikin varannut lipun ex-bändikaverille, jos olisin tiennyt, ettei hän mahdu listalle.