Töissä on henkisesti todella raskasta olla juuri nyt. Vaikka istun parin tuhannen kilsan päässä Gazasta, jatkuva informaatiotulva erityisesti humanitaarisesta tilanteesta ahdistaa. Kuinka monen pitää kuolla ennen kuin osapuolet tajuavat toimiensa typeryyden?
Yli puolet gazalaisista on lapsia. Yksikään lapsi ei pääse Gazasta pakoon ellei ole kaksoiskansalainen, koska rajat on suljettu.
On vähän sellainen olo että on tulossa kipeäksi : ( Pakko kai se on kuunnella omaa kehoaan ja jättää salitreeni väliin, sen verran vetämätön olo. Tänään kuitenki pitäis mennä viel leffaanki, kuuntelee yhtä bändii ja huomenna duuniin...
anis, 7.1.2009 11:09:
Hyvä ystäväni sai juuri kuulla saaneensa potkut duunistaan. Tosi paha mieli hänen puolestaan.
Kaveri soitti hetki sitte masentuneena.. Joutu antaa 70% työntekijöistään kenkää. Lähes kaikki vielä omia kavereita. Sai peräti pari tuntia aikaa miettiä ketkä kaikki passittaa pihalle.. Et jooh..
Mulla oli tosi hyvä fiilis kun tulin töistä ja salilta. Mutta sain heti kotiin tultuani kunnian toimia atk tukena exex-tyttöystävän faijalle. Tunti meni taas niin että heilahti, eikä hommaa saatu tietenkään toimimaan. toim.huom. exex- ei ole edes kirjoitusvirhe!
Voisin melkeen kytkeä mun puhelimesta siirro johonkin helpsonille, ainakin välillä..
Nyt äkkiä anananasta & rahkaa naamaan ja topgear pyörimään nauhalta. Kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu!
Tuli taas pintaan lähipäivinä ahdistanut asia, vaikka kuinka yritin pitää sitä tänään poissa kun oisin halunnut olla hyvällä tuulella. Eihän se siitä ny si oikee enää parantunu.
Toivottavasti saisin ees unta yöllä.
Voi kerpeleen Kerpele! Nyt se combat-tunti on jo varattu täyteen ku en heränny tarpeeks ajoissa sitä varaamaan meen kyl kyttäämään sinne just ku ne noutamattomat varaukset vapautuu, jos silti saattais säkällä päästä.. Muuten kyllä ketuttaa, oon niin oottanu tota