31,307 posts, 1,566 pages, 8,535,725 views
astaroth, 19.7.2008 12:45:
vitun nuijat kaverit, jotka lähtee ja jättää mun kamat oman onnensa nojaan
sinne meni sitten muutaman sadan euron edestä tavaraa
MaoTse, 19.7.2008 12:50:
WTF?
astaroth, 19.7.2008 12:55:
vituttaa todella pitkästä aikaa niin paljon, että voisin vetää turpaan
crissy, 18.7.2008 09:17:
pyydä lääkäriltä resepti maxalt rabitab-migreenilääkkeeseen. Ne on suht kalliita kpl mutta todella auttaa parissakymmenessä minuutissa.
parilla läheisellä on kans sellasia pääkipuja mitkä ei tavanomaisilla lääkkeillä lähe niin toi maxalt on ainoo mikä on auttanu.
crissy, 18.7.2008 09:17:
pyydä lääkäriltä resepti maxalt rabitab-migreenilääkkeeseen. Ne on suht kalliita kpl mutta todella auttaa parissakymmenessä minuutissa.
parilla läheisellä on kans sellasia pääkipuja mitkä ei tavanomaisilla lääkkeillä lähe niin toi maxalt on ainoo mikä on auttanu.
astaroth, 19.7.2008 12:55:
---
MaoTse, 19.7.2008 12:50:
WTF?
---
oltiin terassilla. kävin sisällä ja reppu ulkona pöydässä. sitten kaverit vaan häippäsee sanomatta mitään välillä ja kamat jätettiin pöytään.
eipä muuten mitään, mutta vituttaa kun ei mulla oo rahaa ostaa sisällä ollutta elektroniikkaa kuukausiin ja lisäksi kaikki astmalääkkeet
vituttaa todella pitkästä aikaa niin paljon, että voisin vetää turpaan
Freja, 20.7.2008 01:54:
Kotimatkal tuli vastaan pari henkee, jotka hengas paikallaan ja poliisiauto ajoi paikalle. Olin hetken et wtf, kunnes näin maassa makaavan kissan. Kissa oli tippunut jostain ylhäältä, tod näk 6. tai 7. kerroksesta, ja makasi maassa paikallaan, aika raskaasti ja tiuhaan hengittäen. Verta oli myös maassa ja kissassa. Olin siinä hetken, mutta kun en vaan voi tehdä asialle mitään, lähdin jatkaan matkaani. Tuli pikkasen paha mieli, kissa oli niin reppanan näkönen, ja selvästikin sillä oli kipuja. Oli aikasta kamala näky. :'/
Elwira, 20.7.2008 16:30:
Olo on järkyttävä ja sattuu pelkkä liikkuminenkin. Kroppa mustelmilla ja naama muodoton. Vitun hyvä hääpäivä tulossa huomisesta. Viimevuonna olin tosi pahassa räkätaudissa ja nyt. Voi saatananan saatanan saatana! raivo oli eilen mieletön ja jatkuu pitkänä vihana tänään! Jumankauta jos yksikään lökäpöksy ikinä mun elämän aikana erehtyy tulla jutteleen mulle!