päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,551,735 views

jusqu

#26581 • • jusqu pilipalipilotti
Jaa'a... Sitä ollaan taas vuoden verran lähempänä kolmenkympin kriisiä.

--
*pupu**piis*

MissKoo

#26582 • • MissKoo
Kauhee tyhjyys iskee kolmekybän bileiden jälkeen. Lähemmäs puoli vuotta suunnittelua ja odottelua ja nyt ne on ohi *uuh*

Mä en kestä tätä arkea.
Tiinuliinu81

#26583 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Joku ikäkriisi menossa ja sen lisäksi koko elämä vähän sekaisin, sanoisin. Ehkä se johtuukin siitä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Jammailija

#26584 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Fyysisesti aivan romuna. Treeni veti kropan tukkoon ja odotan vaan, että aukeex vai sairastunko. Sen lisäx erittäin huonosti nukuttuja öitä, ku nenä on ollu tukossa ja oon heräilly pitkin öitä. Ja kroppa ku on näin vetämätön, ni tuntuu ettei saa mitään aikasex ja mielikin hieman maassa. Perkeleen perkele.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

La Petite

#26585 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Jammailija, 7.5.2008 09:56:
Fyysisesti aivan romuna. Treeni veti kropan tukkoon ja odotan vaan, että aukeex vai sairastunko. Sen lisäx erittäin huonosti nukuttuja öitä, ku nenä on ollu tukossa ja oon heräilly pitkin öitä. Ja kroppa ku on näin vetämätön, ni tuntuu ettei saa mitään aikasex ja mielikin hieman maassa. Perkeleen perkele.

Ylikuntoa? Nyt muutamat kunnon lepopäivät kehiin ilman mitään juNppailuja :)

--
Rem tene, verba seqventur

jusqu

#26586 • • jusqu pilipalipilotti

juuco, 7.5.2008 08:25:

MissKoo, 7.5.2008 09:31:
Kauhee tyhjyys iskee kolmekybän bileiden jälkeen. Lähemmäs puoli vuotta suunnittelua ja odottelua ja nyt ne on ohi *uuh*

Mä en kestä tätä arkea.

Tiinuliinu81, 7.5.2008 09:52:
Joku ikäkriisi menossa ja sen lisäksi koko elämä vähän sekaisin, sanoisin. Ehkä se johtuukin siitä.

Tätä taitaa olla liikkeellä *lmao*

--
*pupu**piis*

Tiinuliinu81

#26587 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

juuco, 7.5.2008 10:34:
---
juuco, 7.5.2008 08:25:

---

---
MissKoo, 7.5.2008 09:31:

Mä en kestä tätä arkea.

---

---
Tiinuliinu81, 7.5.2008 09:52:

---

Tätä taitaa olla liikkeellä *lmao*

No näköjään *hih* mutta älä sää nyt vielä *ding*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Jammailija

#26588 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

La Petite, 7.5.2008 10:25:
---
Jammailija, 7.5.2008 09:56:

---

Ylikuntoa? Nyt muutamat kunnon lepopäivät kehiin ilman mitään juNppailuja :)

Taidan vetää tänään ihan verryttelyy, oot oikeessa.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

SyndroDome

#26589 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Puuh.....

hitto mitä sykettä taas *hikoil* aamul herätys, aamupala, treenit, suihkuun, parran ajoa, safkaa ja kohta duuniin --> klo 22.15 himaan ja siinähän se päivä taas olikin..

No onneks tulee sentään lätkää *hymy* pääsee heti duunin jälkeen relaamaan kiekon pariin *joo*

--
Life is full of choises.

Hyzenthlay

#26590 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
täl saakelin flunssalla on nyt tasan 2 päivää aikaa lähteä ohi *igor* en anna tän pilata enää toista aurinkoista viikonloppua. en. EN! *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

#26591 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 7.5.2008 12:58:
täl saakelin flunssalla on nyt tasan 2 päivää aikaa lähteä ohi *igor* en anna tän pilata enää toista aurinkoista viikonloppua. en. EN! *igor*

Jos sua yhtään lohduttaa niin sääennusteen mukaan tulee aika kolea viikonloppu, max 15 astetta ja puolipilvistä... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

#26592 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sapeli, 7.5.2008 13:00:
---
Hyzenthlay, 7.5.2008 12:58:

---

Jos sua yhtään lohduttaa niin sääennusteen mukaan tulee aika kolea viikonloppu, max 15 astetta ja puolipilvistä... *uuh*

ai nytkö se on muuttunu :/ Pöh. No, tää flunssa sais silti lähteä pois!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Verano

#26595 • • Verano Merituuli
Päivän *poks*

Uusien duunihommien myötä mun duunipäivä on nykyään klo 8-16. Aiemmin se oli niin että tulin duuniin välillä 7:30-10. Se oli niin mahtavaa, kun joinain aamuina sai nukkua pidempään ja pystyi sumplimaan helposti duunikavereiden kanssa duuniaikoja, jos oli jotain menoja jne.

Toi joka-aamuinen kasi alkaa jo nyt rassaamaan. Mut eipä mitä, nyt mulla on muutamana viikkona sit kolmekin aamua, että tuun jo 7:30. Ihkuu.

Noh, jossain vaiheessa pitäis duunien muuttua niin, että työpäivät alkaa taas välillä 8-10.

Mut kolme aamua peräkkäin puol kasiin, eiii. En mä oo mikään Maija *nauru*
#26596 • • Annakins Guest

Verano, 7.5.2008 14:05:

Mä heräsin tänään vasta 8.30 ja naureskelin, et Maija on varmaan ollu töissä jo AINAKIN tunnin :D
#26597 • • Annakins Guest
jumaleissön että ahdistaa. oon kolme päivää hoitanu deskiä yksin ku tiiminvetäjä on kipeenä ja tää on ihan kamalaa. ahdistavaks tän tekee se, että on hyvin suuri todennäköisyys, että syksyllä hoidan 5 kuukautta yksin näitä hommia. jos niin käy niin varaan jo syyskussa kuukauden hermoloman tammikuulle.
Teknojta

#26598 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Missasin Tampereen dösän kun matkakortti oli tipahtanut Ärrällä. Uutta yritystä 1,5 tunnin päästä *poks*
Noh.. pikku juttui, mut vituttaa atm *toktok*
^Petunia

#26599 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Annakins, 7.5.2008 14:35:
---
---
Mä heräsin tänään vasta 8.30 ja naureskelin, et Maija on varmaan ollu töissä jo AINAKIN tunnin :D

Hiljaa Naiset! *grr*
Mä olen heränny tänä aamuna klo6 töihin..
vaikkakin.. tykkään aamuvuoroista *hihu*
#26600 • • Annakins Guest

^Petunia, 7.5.2008 19:46:
---
Annakins, 7.5.2008 14:35:
---
---

---

Hiljaa Naiset! *grr*
Mä olen heränny tänä aamuna klo6 töihin..
vaikkakin.. tykkään aamuvuoroista *hihu*

joo kyl munki pitäis herää aikasemmin, mut pari aamuu taas ollu tosi vaikee nousta ylös