31,307 posts, 1,566 pages, 10,125,763 views
Verano, 7.5.2008 14:05:
*nips*
^Petunia, 7.5.2008 19:46:
Hiljaa Naiset!
Mä olen heränny tänä aamuna klo6 töihin..
vaikkakin.. tykkään aamuvuoroista
mayah, 7.5.2008 20:19:
Mitä vittuu, saa kai sitä ny ihminen varttia vaille seitsemäksi toimistolle mennä, jos tahtoo
MesMeRise, 8.5.2008 02:15:
Meeppä ite munikseen 05.00, joku viis päivää putkeen.
Se kuule vasta hajottaakin, varsinki jos on yöihminen.
SyndroDome, 7.5.2008 12:58:
Puuh.....
hitto mitä sykettä taasaamul herätys, aamupala, treenit, suihkuun, parran ajoa, safkaa ja kohta duuniin --> klo 22.15 himaan ja siinähän se päivä taas olikin..
No onneks tulee sentään lätkääpääsee heti duunin jälkeen relaamaan kiekon pariin
ja kohta sit duuniin ---> klo 22.15 taas himaan

Verano, 8.5.2008 09:13:
---
^Petunia, 7.5.2008 19:46:
*nips*
Yleensä koitan välttää Hesemättöä, mut päivän dokaamisen jälkeen kauheessa nälässä se olis ollut just sitä mitä oltaisiin kaivattu ja ei sitten kummallakaan käynyt mielessä ettei se ole vielä puoli yhdeksältä auki
Jotenkin tuntuu, et kun mä hyppään tsygän selkään niin aivot jää himaan ja adrenaliini huutaa lisää vauhtia.. Eilen meinas tulla mälli mopon kanssa (mulla vauhtia ehkä 40 kmh ja mopolla sama) Tänään menin helvetin kovaa mutkaan ja tossu otti jo kiinni asvalttiin. Pari milliä kun olisin kääntänyt enemmän vasemmalle niin poljin olis ottanut maahan kiinni ja loppu tulos oliskin sit ollut historiaa.. Todnäk aika synkkää sellaista.
Eilen oli herääminen sen verran vaikeata että piti nukkua päikkärit, mutta pääsin nukkumaan vasta seitsemän jälkeen illalla eli heräsin yhdeksän aikaan (kun yritin heräillä aikaisemmin niin tuntui pahalta), ja sitten sitä päästiin syömään vasta kymmeneltä (salaattia tosin), eli päästiin nukkumaan vasta yhdentoista jälkeen.