päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,680 views

merqus

Posts: 1,010

#28981 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
On ollu koko päivän jokseenki heikko olo ja tuntuu pahenevan vaan. Vähän pelottaa lähteä treeneihin, mutta enpä itsepäisyyttäni tuu noita väliinkään jättämään. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Risoo huominenkin. En tunnu oikeen pääsevän eroon tuosta perjantai 13. -ahdistuksesta...
Jocular

Posts: 1,359

#28982 • • Jocular Janni

merqus, 12.2.2009 15:43:
Risoo huominenkin. En tunnu oikeen pääsevän eroon tuosta perjantai 13. -ahdistuksesta...


Ei hätää. Se perjantai 13. on myös ens kuussa *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

merqus

Posts: 1,010

#28983 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

Jocular, 12.2.2009 15:53:

Ei hätää. Se perjantai 13. on myös ens kuussa *vink*



Oon valitettavan tietoinen asiasta
Heli

Posts: 1,489

#28984 • • Heli vai kuka se oli
hohhoi.
työkkäri pakottaa mut hakee kaikkiin ihme paikkoihin töihin/harjotteluun, ja vaik miten jakutan, ettei lapsellani ole päivähoitopaikkaa (muutettiin iha just), niin vastaus on vaan EI OO MEIJÄN ONGELMA. okei juu, onhan se niinkin, että mun pitäis hakee sinne sun tänne ollakseni aktiivinen työnhakija, mitä multa odotetaankin, mutta first things first. mä en vaa kässää et miten kukaan voiskaan mua palkata, kun en voi kuitenkaan pimittää tietoa, ettei lapsellani ole hoitopaikkaa. eikä sellaista luvattu ennen ku 2 viikkoa on menny. sanoin,etten voi taikoo hoitopaikkaa mistään, mutta eihän ne siit välittäny - lisäksi langan toisessa päässä tais olla joku työhönsä kyllästynyt vähättelijä, mikä ei sekään nostattanut fiilareita.

go Vaasa!

--
ei se väärin ole.

Horzi

Posts: 646

#28985 • • Horzi FINRG Recordings
Amerikantemppu meni vituiks.
pirpeli

Posts: 5,533

#28986 • • pirpeli
"Hyvää" huomenta itse kullekin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Birgie

Posts: 1,311

#28987 • • Birgie Kikati
Töissä alko yt-neuvottelut ja irtisanomisia tulossa. Itse olen määräaikasena äitiyslomansijaisena, eli nyt sekavassa mielentilassa siihen miten tähän pitäisi suhtautua. Mua ei voida irtisanoa mutta toisaalta mun sopimusta voidaan myös jatkaa. Eli olen mahdollisesti työtön huhtikuun puolivälissä tai sitten kollegoitani irtisanotaan. Kumpikin tuntuu ihan helvetin pahalta. *uuh*

Toiseksi olen taas flunssassa ja nyt kahden viikon sairastamisen jälkeen voin todeta että kausi on ohi. Viimeset pelit nyt viikonloppuna ja ens vkonloppuna vielä yksi, mutta empä taida kuntoutua siihen mennessä. *dissaa*

Kolmanneksi etsin uutta kämppää, pitäis saada oma elämä pitkästä aikaa joillekin raiteilleen ja nyt jostain syystä tuntuu, että nyt on oikea hetki. *justjoo*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Takyon

Posts: 2,945

#28988 • • Takyon Möwkö
Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Late

Posts: 3,441

#28989 • • Late team Lasse

Takyon, 14.2.2009 00:18:
Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/



Nyt ne möröt kaappiin ja lisää kaljaa! *hihu*
%

Posts: 568

#28990 • • %

Takyon, 14.2.2009 00:18:
Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/


--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

JasoX

Posts: 378

#28991 • • JasoX Ruoska
Kuulin että eräs jonka olen tuntenut lapsesta asti nukkui pois *nyyh* Parhaat kuolee nuorena, en sano hyvästi vaan näkemiin *nyyh*

--
heartbeat will never fade

Avatar
#28992 • • astaroth Guest

Takyon, 14.2.2009 00:18:
Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/


et kuule ollenkaan arvaa, miten paljon puhut suustani
illusion

Posts: 1,061

#28993 • • illusion team-sauna :D
Joutuu lähtee pois*nyyh* täältä +25c ilmastosta*sydän*
[Siru]

Posts: 259

#28994 • • [Siru]
niin paska vkl et vituttaa vielläkin... *hmph*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Sallakat

Posts: 2,220

#28995 • • Sallakat jungle, baby !
ois tehny mieli jäädä talvilomailevan murun kainaloon, sänkyyn aamulla..
josbe

Posts: 1,982

#28996 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Yök mikä maanantaifiilis. :(
Freja

Posts: 8,775

#28998 • • Freja Sihteeri
Hoivan puute :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#28999 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Ignoraus ja tylyys.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

asdf

Posts: 3,155

#29000 • • asdf
Blaah. Ikävä.