Vituttaa jo tää oma saamattomuus. Läksyjä ois vaikka muille jakaa, mutta minäpä surffaan netissä päivät pitkät. Miten helvetissä sitä sais itsensä niskasta kiinni?
Treenasin takaperinvolttia ensimmäistä kertaa ohuemmalle patjalle. Kaksi kertaa meni loistavasti, kolmannella usko katosi jostain syystä juuri lähdön jälkeen. En tullu edes kovin pahasti alas, mut sen verran kuitenkin että käsi turpos ja silmäkulma sinertää.
No eipähän ole eka kerta kun telon itseäni, lupaan ettei myöskään viimeinen.
Voit vittu 2 viikkoa turhaa duunia, palkkiona 0 op, kyllä opiskelu on mukavaa. No ens vuonna uudestaan taas, jipii. Ja voi vittu vihaan tätä suomeakin täältä pitäis päästä pois.
Selittää eräälle entiselle hyvälle ystävälle, mitä mulle viimesen vuoden aikana on tapahtunut kun ei olla törmäilty. Tuli vaan taas sellanen "huoh"-olo.
Olkapää paskan. Meni pe salil ku tein pystypunnerruksii. Tänää vyökokees se oli ihan velliä jos piti tehä torjuntoja tai ylipäänsä mitään sillä kädellä. :(
Alkaa lievästi jo olla kauhistunut olo, koska Jameksesta ei oo kuulunu hetkeen mitään enkä pääse kännyynkään läpi. Toivottavasti kyse vain sähkö- ja verkko-ongelmista Keniassa.
Olipas siistiä herätä vähän neljän jälkeen katutöitten jyrrytykseen Yleensä ne alottaa vasta vähän ennen seittemää, joten nytkii valmistauduin jo siihen et nousenkii kohta ylös, kun kello herättää pian kuitenkii.. sit katoin kelloa ja kyllä ärsytti.
En nää mitään syytä tehä noita töitä keskellä yötä kun ne on kerran sulkeneet sen kadun sitä varten, että se avataan
Höh.. Mä ajattelin tänään jäädä tänään ihan vapaaehtosesti, omasta aloitteesta ja vieläpä oikein mielelläni vähäks aikaa ylitöihin, mut eikös multa seki ilo pilata sillä et mun on oikeestiki ihan pakko jäädä vääntää hiki hatussa yhtä projektia, jolle nyt hetki sitten ilmotettiin deedlainiks huomisaamu :/
Teloin jalkani duunissa ja nyt on sitten ekaa kertaa elämässä kävelykepit/sauvat tai mitkälie Ei ollenkaan kivaa Ja esimiehen suhtautuminen tohon mun loukkaantumiseen ei yhtään parantanu oloa.. Tai suhtautuminen yleensä kenenkään työntekijän sairauspoissaoloihin..