päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,534,662 views

#23241 • • Annakins Guest
Haluaisin muuttaa takas Lontooseen.
Tarsu

#23242 • • Tarsu

candyraver, Niin perseestä..toivottavasti sulle ees maksetaan ylityöstä korvausta

huoh, toivottavasti etsit jo jotain uutta työtä
jossa panostasi arvostetaan (myös) rahallisesti!

:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Nacu

#23243 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Synttärit juu. Eikä siinä vielä kaikki, että vanhenee ennen aikojaan, mutta pitääkö sitten vielä samana päivänä olla kuumetta eka kertaa varmaan kolmeen vuoteen :D

Ja huomenna piti mennä laivalle, yms. yms...

En mä arvannu, että kroppa pettää jo tässä iässä :(

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

asdf

#23244 • • asdf
Huhhuh et mun sisko on perseestä.
MiMoSa

#23246 • • MiMoSa
Äidillä on aivoaneurysma.*nyyh* Se on just leikkauksessa ja oon vaan koko päivän oottanu ja toivonu ja tää on ihan kamalaa.*uuh* Ainoa hyvä puoli tässä asiassa on, et ilmeisesti tuo ei kuitenkaan onneks ehtiny vuotamaan vielä. Se on vasta 44-vuotias, ei sille pitäs mitään tollasta tapahtua!!! Varsinkaan kun se on muutenkin kokenu ihan liikaa vastoinkäymisiä. Leikkaus on kestäny jo jotain 6h enkä mä yhtään tiiä onko se hyvä vai huono asia.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

oooo

#23247 • • oooo

MiMoSa, 22.9.2007 17:44:
Leikkaus on kestäny jo jotain 6h enkä mä yhtään tiiä onko se hyvä vai huono asia.

Tuollaiset leikkaukset kestävät aika kauan. Eli ei sen suhteen mitään paniikkia.

Voimia.
Siren

#23248 • • Siren Seinäruusu
Leukanivel on kipee *justjoo*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Freja

#23249 • • Freja Sihteeri
Ottaa henkeen. Toivoin jo, et nää ottamiset ois jo loppunu :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

#23250 • • MiMoSa

satumetsä, 22.9.2007 17:58:
---
MiMoSa, 22.9.2007 17:44:
Leikkaus on kestäny jo jotain 6h enkä mä yhtään tiiä onko se hyvä vai huono asia.

---

Tuollaiset leikkaukset kestävät aika kauan. Eli ei sen suhteen mitään paniikkia.

Voimia.

Kiitos!

Just tuli tietoa, et leikkaus on ohi ja hyvin oli mennyt. Mitään pysyviä vaurioita ei pitäis jäädä mutta pari päivää tässä on vielä kriittistä aikaa. Pieni verenvuoto siellä oli kuitenkin ollut, eikä kuulemma ollu kaukana et peli olis ollu menetetty jo eilen. Mutta pääasia, että kaikki on nyt ohi ja ei tarvi enää odottaa epätietoisena.

Ei sitä kyllä tajuakaan, miten pienestä tää elämä on kiinni ennenkö jotain tällasta tapahtuu omalle kohdalle.*uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

vanhus

#23251 • • vanhus
flunssa on iskennut ei jaksa värkkäillä oikeen mitää väsyttää vaa koko ajan *haukottel**nuha*
Kit^

#23252 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kiitettävän kokonen riita taas kotona.. kiva käydä siellä ku joutuu aina välikäteen.. *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

oooo

#23253 • • oooo

MiMoSa, 22.9.2007 18:50:
Kiitos!

Just tuli tietoa, et leikkaus on ohi ja hyvin oli mennyt. Mitään pysyviä vaurioita ei pitäis jäädä mutta pari päivää tässä on vielä kriittistä aikaa. Pieni verenvuoto siellä oli kuitenkin ollut, eikä kuulemma ollu kaukana et peli olis ollu menetetty jo eilen. Mutta pääasia, että kaikki on nyt ohi ja ei tarvi enää odottaa epätietoisena.

Ei sitä kyllä tajuakaan, miten pienestä tää elämä on kiinni ennenkö jotain tällasta tapahtuu omalle kohdalle.*uuh*

Hyvä, että leikkaus on nyt ohi.

Mutta tosiaan epätietoisuudessa eläminen on todella kuluttavaa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Muistan kun mun isä oli aikoinaan leikkauksessa, joka kesti muistaakseni lähemmäs 12 tuntia. Tai oikeastaan se jouduttiin leikkaamaan kaksi kertaa ja menetys oli erittäin lähellä. Ne sai sen just ja just pelastettua.

Kaikki meni sitten kuitenkin hyvin ja hän toipui hyvin.

Pisti kyllä miettimään kaikenlaista. Kovaa työtä ne kirurgit kyllä tekee, ei voi muuta sanoa.

Eiköhän kaikki järjesty!
Freja

#23254 • • Freja Sihteeri
Espal ois ollu tänää poliisin huutokauppa, mis ne kauppas hylättyjä pyöriä.
Hemmetti jos oisin tienny moisesta :/ Rupee palaan jo käpy tohon mummikseen, vaikka se palveleekin vielä ihan ookoosti.

--

Hitchhiker

#23255 • • Hitchhiker
Pahuksen hammas rupesi sitten äsken sattumaan ihan törkeästi, toivottavasti nuo särkylääkkeet alkaisivat jo hiljalleen helpottamaan tuota kipua. Koko poski särkee tuon hampaan myötä ja olo on sellainen että joku kääntäisi veistä tuossa vasemmassa aivolohkossa *grr*.
Muhvi-

#23256 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Olin menossa ulos, mutta kaikki kuteet ahdisti ja tuntui, ettei mikään niistä miljoonista asuista sopinut. Ja niin jäin sitten himaan pelaamaan. :/

Ja tietokone meinaa kuolla. Vanhahan se jo on, mutta en tahtoisi vielä siitä luopua. *nyyh*
Oon ostanut sille muistia ja uutta sisältöä ja forkannut jotta se saisi nopeutta, uuden hiirenkin hankin. Se ei silti taida jaksaa enää kauaa...

--
It was once my life - it was my life at one time.

T0mbstone

#23257 • • T0mbstone The Process.
Äärimmäisen turha ja päämäärätön olo. :(

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Freja

#23258 • • Freja Sihteeri
En tiennyt et tää olis näin raskasta. Jotenki pikkuhiljaa alkaa vasta ihan _oikeasti_ tajuamaan, mihin täs ollaan menossa.

..But hey, that's just life...

:/

--

Snaggo

#23259 • • Snaggo ;__;
viikonlopun ilman kännykkää metsäreissulla eikä yhtään tekstaria, ei yhtään sähköpostia, ei yhtään kommenttia tullut.
Eiks mul oo frendei?

--
bojoing.

#23260 • • emppu Guest
On kyl niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vitun paska toi mun markan digipoksi et oksat pois. Samsungin joku vesilintumalli*släp* Hirttää kii vähä välii, nyt ei näy kuva töllöst enää sen kautte, ei löydä korttia ja muutenki iha paska. Kokoajan joutuu repii johtoo irti seinäst ja sitä kautte "buutata"*grr**dissaa**senkin*