päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,093,614 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#23261 • • DJ Rx FINRG Recordings
voi vittu mä oon yks saatanan toope *toktok**uuh*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Rubicon

Posts: 550

#23262 • • Rubicon
Viikko yksin kotona kun muru lähti kotikonnuilleen tuhansien kilometrien päähän...
tyhmä englanti kun ne saa sen ja mä en*hmph*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

RiD

Posts: 2,817

#23263 • • RiD Nukemi
Vittu mikä ranteet auki itkuraivari krapulamasistärinähäjotus *sars* *igor*

--
*super* *possu*

UnityF

Posts: 15,721

#23264 • • UnityF joo just se
flunssa on vieny mun voimat ja ottaa päähän kun en jaksa leikkiä kian kanssa niin paljon kun tekee mieli vain nukkua.*uuh**nuha**poks*
Freja

Posts: 8,774

#23265 • • Freja Sihteeri
Menin ihan liian myöhään nukkumaan. Ny ois sitte vähä väskä.
Illalla Maija ja forza *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#23266 • • Jago un-trained monkee
Kiva herää superpöppöröisenä allergiseen reaktioon..*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#23267 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 24.9.2007 09:38:
Kiva herää superpöppöröisenä allergiseen reaktioon..*uuh*



Mullaki muuten oli vähän hengityshäikkää aamulla *ding* Kissa käyny yöllä istumassa naamalla varmaan *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#23268 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 24.9.2007 09:39:
---
Jago, 24.9.2007 09:38:
Kiva herää superpöppöröisenä allergiseen reaktioon..*uuh*

---


Mullaki muuten oli vähän hengityshäikkää aamulla *ding* Kissa käyny yöllä istumassa naamalla varmaan *hih*

Joo yöllä se kyllä nukku pitkään tolla tyynyllä(vaikka yritin kokoajan häätää sitä*nauru*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#23269 • • Annakins Guest
Maailman kamalin liskojen yö. Nukuin ehkä kaks tuntia katkonaisesti. yyh.
RiD

Posts: 2,817

#23270 • • RiD Nukemi
Totaalisen liskojen yön jälkeen maanantai alkaa hyvin paniikilla. Jäin vanhan lihatehtaan kellarikatakombeihin lukkojen taakse jumiin ilman valoja. Puol tuntia ihanuutta heti aamusta <3

--
*super* *possu*

Crazybattery

Posts: 782

#23271 • • Crazybattery Fruor ergo sum
edelenkään aika pahaa sekä fyysinen että henkinen olo*uuh*
pirpeli

Posts: 5,533

#23272 • • pirpeli
yllättävää, etten haluis lähteä töihin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

miGGi

Posts: 236

#23273 • • miGGi ...same shit, different asshole...
lomat on lusittu ja töihin pitäis lähteä!*grr*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

ezzy

Posts: 8,060

#23275 • • ezzy Droid-pappa
voiko karmeempaa herätystä olla 8.30, kuin naisen kuorsaus ja jonkun saatanan taskunakin räksytys yläkerrasta, niinkuin sitä oltais tappamassa...ei helvetti oikeesti ku pännii vieläkin. *toktok*
alphamagic

Posts: 3,628

#23276 • • alphamagic
Saatana nukuin taas hieman liian pitkään ja en ehdi juosta virastoissa. *toktok*
Ja halituttaa!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#23277 • • candyraver Guest
Meidän pesukone on hajoamaisillaan...*grr* onneksi on pörssitakuuta vielä 3v jäljellä (valmistajan takuu oli 2vuotta ja kone kesti 2v ja 2kk:tta *igor*
Kohta soittelen mustaan pörssiin, toivottavasti saan tännä korjaajan PIAN, kun meiän talossa ei oo pesutupaa.*poks*
Jago

Posts: 4,039

#23278 • • Jago un-trained monkee
Ihme päivän alotus kyllä.
Tosiaan heräsin kauheessa pöppörössä allergiakohtaukseen.
ratikkaa sain odottaa puoltuntia ja sekin ratikka myöhästeli edellisen hajalla olevan takana*uuh*
siitä kun ilmotin pomolle sain tietää että mun piutäis mennä hakemaan väärältä reitiltä tarvikkeita. Sitten kun vihdoin tulin duuniin pomo ilmotti että mun pitäis olla myöhempään töissä koska olin töistä niin myöhässä. Sanoin sille tietenkinsiitä että enhän mä olisi ollut kuin minuutin 2 myöhässä jos sitäkään, jos olis9in vaihtanut oopperalla 8 niinkuin aijoin.
Jouduin matkustamaan stadin kautta hakikseen siellä kauppailemaan siitä sörkkään kauppailemaan lisää ja sittne oli sitlti täällä 30yli ja pomo halusi vähentää 45min*ding*
Noh sanoinpahan sille että en varmana oo täällä yliaikaa*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#23279 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 24.9.2007 13:16:
Ihme päivän alotus kyllä.
Tosiaan heräsin kauheessa pöppörössä allergiakohtaukseen.
ratikkaa sain odottaa puoltuntia ja sekin ratikka myöhästeli edellisen hajalla olevan takana*uuh*
siitä kun ilmotin pomolle sain tietää että mun piutäis mennä hakemaan väärältä reitiltä tarvikkeita. Sitten kun vihdoin tulin duuniin pomo ilmotti että mun pitäis olla myöhempään töissä koska olin töistä niin myöhässä. Sanoin sille tietenkinsiitä että enhän mä olisi ollut kuin minuutin 2 myöhässä jos sitäkään, jos olis9in vaihtanut oopperalla 8 niinkuin aijoin.
Jouduin matkustamaan stadin kautta hakikseen siellä kauppailemaan siitä sörkkään kauppailemaan lisää ja sittne oli sitlti täällä 30yli ja pomo halusi vähentää 45min*ding*
Noh sanoinpahan sille että en varmana oo täällä yliaikaa*grr*



Mitä hittoa?! Ei todellakaan ollu sun vika, noi kauppamatkat lasketaan työajaksi! Ei sillä kuule ole mitään asemaa alkaa vaatimaan ylitöitä ton perusteella *toktok*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.