päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,136,984 views

Late

Posts: 3,441

#23221 • • Late team Lasse
Ei ole todellakaan mun päivä tänään, läheinen sairaalassa ja hirveä huoli että miten tässä käy. Kauheeta kun ei voi tehdä mitään muuta kuin toivoa parasta... *uuh*
Freja

Posts: 8,775

#23224 • • Freja Sihteeri
Kävely sujuu vielä huonommin ku päivällä!

Iha tajuttoman kipeet jalat. Uuh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#23225 • • anniharha
Taas yks torstai.

--
and though my words could save the world they never come out right

sunbeam

Posts: 205

#23227 • • sunbeam santa`s little helper
flunssa sucs! *toktok*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#23228 • • Edited Mao & Taikahattu UG-///
Tänään oli hammaslääkäri aika varattuna klo 08.00 ja olin jo hyvinssä ajoin matkalla.
Kunnes siinä kymmentä vaille kahdeksan puhelin soi ja täti puhelimessa totetaa, että mun aika on peruttu!
Ihan kivahan se on tietää, kun matkaa paikan päälle oli enää n.200 metriä. *igor*

Ja todetaan vielä se, että itse tosiaan asun itä-helsingissä ja aika oli varattuna Krunikassa.
Helvetin kivaa se on herätä yli tuntia normaalia aikaisemmin tuon takia...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Freja

Posts: 8,775

#23230 • • Freja Sihteeri
Mä oon aika pettyny yhteen ihmiseen, vaikkei sen tekemiset mulle enää mitenkään kuulu.
Jotenkin on vaa sellane olo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#23231 • • Annakins Guest
Mulla on nyt viikon verran ollut jotenkin todella levoton olo. Ajatukset harhailee ihan muualla ja töistä ei tuu mitään. Kaikki alkoi siitä kun tajusin, että oon nyt ollu samassa duunissa 1,5 vuotta. Viimeseen 10 vuoteen en oo yhtä pitkää aikaa ollu paikallani. Tietyllä tavalla sellanen olo, et pitäs siirtyä taas johonkin suuntaan. Vaikka palata koulunpenkille...
RiD

Posts: 2,817

#23232 • • RiD Nukemi
Vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa
vituthasafkl öviths lfkasföd aksflfsal vitushaflsafösal.

--
*super* *possu*

Amdi

Posts: 253

#23233 • • Amdi
ottaa päähän ku tuntuu ettei edisty yhtään ton miksaamisen kans prkl! *eiei*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Avatar
#23234 • • candyraver Guest
Paska viikko duunissa...miks kaikkien pitää olla aina samaan aikaan kipeenä.. *senkin**grr**toktok* ja viel huominen pitää jaksaa...*pökr*
hemuz

Posts: 2,178

#23235 • • hemuz kätevä emäntä

candyraver, 21.9.2007 20:11:
Paska viikko duunissa...miks kaikkien pitää olla aina samaan aikaan kipeenä.. *senkin**grr**toktok* ja viel huominen pitää jaksaa...*pökr*



Sama. Eilen tein 2 vuoroa...
Avatar
#23236 • • candyraver Guest

hemuz, 21.9.2007 20:12:
Sama. Eilen tein 2 vuoroa...



Niin perseestä..toivottavasti sulle ees maksetaan ylityöstä korvausta..*joo* Meillä ei paljon ylityötunneista saa tunnustusta..
nimimerkillä;"30tunnin sopparilla 48h töitä tällä viikolla.."
Mutta ylityötunnit oon tehny ihan vaan sen takia, että se helpottaa mun omaa työtä..kun ei ne työt itestään hoidu, vaan kasautuu sit vaan pahemmin ellen "suostu" tekemään itse niille jotain.
Saan jopa palkalliset lounastauot tälle viikolle(=n.30eur lisää liksaa...)*igor*
Tiedän, ettei ne muut voi sairastumiselleen mitään, mutta silti ketuttaa tehä kaikki ite ja se kun kaikki menee niin hankalaks kun ei pysytä aikataulussa... Jaksamista kaikille samasta asiasta pottuuntuneille*super*
Miinapiina

Posts: 3,494

#23237 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mun kuoharissa ei oo kuohua *igor*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#23240 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

RiD, 21.9.2007 19:58:
Vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa
vituthasafkl öviths lfkasföd aksflfsal vitushaflsafösal.



*lohduttel*

--
pinkki on pop!!!