Hallmark - Know Your Roots 13.11.2004 @ Helsinki

121 posts, 7 pages, 23,913 views

mutsis

#101 • • mutsis
Ekat hallut mis olin ja pitää sanoo et oli kyl ihan mahtava meno *plur*.
Tabin setti jäi kuulematta mikä v*tutti hieman *hmph* mut muuten kaikinpuolin onnistunu ilta. *joo**joo*
Ja mikä toi läppä on et La Tour muka liian pieni halluja varten..? 2 kertaa olen La Touris ollut ja uskoisin että AVB. veti vähä enemmän väkee ku hallut, eikä se sillonkaan niin tukos ollu etteikö siel olis voinu bilettää!

1 miinus vaan siit ku frendilt eka maksutettiin narikka ja heti perään kun oli maksanu sen niin heitettiin ulos koska oli muka liian kännis. HYVÄ poket! eikös voi sanoa että on liian humalassa tullakseen sisään ENNENkuin maksetaan liput ja laput?
Nojoo eipä kait tälläkertaa muuta ja ens halluihin varmasti tulossa *hymy**joo**jiihaa**plur*
jaywink

#102 • • jaywink bass warrior
oli kivaa *plur*

hyvää musaa vaikka vanhempaa trancea ois ollu kiva enemmän. tai sit mä oon vaan ite niin vanha *nauru*
-P

#103 • • -P

JussiS:
---
olliS:
loppuilta onkin sitten melko hämärän peitossa...

---

olit kyl teh kännis :)

FYI: oot ärsyttävä teh kännis :D

Tell me about it :DDDD

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Marjo

#104 • • Marjo pupuTupuna
Oli kyllä *super* ilta.
aurinko

#106 • • aurinko mustikkainen noitanainen
mul oli kyl kivaa. kiitos kavereille!

terkkui sille ihanalle tytölle, joka oli kyllä hieman rikkinäisen oloinen :(
harmi etten enää nähny sit sua. toivottavast loppuilta oli parempi *sydän*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

nenna

#107 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

JussiS:
Oli kyl ihan kivaa, kiitti team lutfiskille + vahvistuksille seurasta ja erityisesti Pasille kyydistä. :)

Kiitos vaan *hali* ..uuh, joo, väsy oli aikamoinen..mut kivaa oli silti..Joken setti rokkas, ja _se_ vika biisi *plur*

..tänks myös Joonas ja Hallu kru!
Oliwer

#108 • • Oliwer
Ihan jees meininki oli taas! *hih*
Enemmän tuntui olevan tilaa tällä kertaa *hymy*
Paljon hyvii klasareita, kiva välillä kuulla myös niitä *jiihaa*
Paukut tais itellä loppuu vähä kesken *blush*
Ens kerralla lisää *pahis*

*kiitoskiitos*
Hyzenthlay

#109 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oli kyl loistavat hallut pitkästä aikaa *plur* tilaakin oli sentään tällä kertaa edes vähäsen, ja tunnelma oli katossa! Maniacin setti oli eniten mun makuun, mut ihanaa musiikkii tuli kyllä koko ilta. Bileet loppu ihan kesken, en edes osannut odottaa pilkkua kun se jo tuli...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

jaywink

#110 • • jaywink bass warrior

Neiti Etsivä:
---
jaywink:

hyvää musaa vaikka vanhempaa trancea ois ollu kiva enemmän. tai sit mä oon vaan ite niin vanha *nauru*

---

Sä oot vanha!! *släp*

...ennen oli kaikki paremmin! nih! *nauru*
m.gee

#111 • • m.gee

olliS:
---
JussiS:
---
m.gee:
miten niin olit nihkeenä....!!!*ding*
olit justiinsa hassunhauskaa seuraa!!*jiihaa*
enskerralla ehkis vaan juomat suuhun,ei paidalle....*nauru*nyt ei ollut miesten wet t-shirt competition!!!!*muhaha*
oli oikeen *plur* ilta!!!kiitos kaikille!!!huh,huh,onpas nyt tullut taas tanssittua....*hihu*

---

Ööh, ollaaks me tavattu tuol? *täh*

---

Tais mennä JussiS ja OlliS sekaisin sulla ;)

onneks ei ollut ku valkonen paita :D nyt sit tajusin miksi toi on niin kirjava *hahjust*

mikko soitti aivan helvetin hyvän setin sen mitä muistan, loppuilta onkin sitten melko hämärän peitossa... niin joo ja superkiitos mekaanikolle joka soitti alakerrassa todella maukkaita viisuja <5

*muhaha* joo!!mä olen aivan sekaisin!!!*nauru*
olliahan mie tarkoitin!!!

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Roope Ankka

#112 • • Roope Ankka
Porukkaa oli juuri sopivasti kiitos linja-autokuskien korpilakon, jonka ansiosta yöbussit eivät vissiin liikennöineet.
Nyt ei tullut tuoppejakaan niskaan, mutta se ehkä johtui siitä, että viime kerrasta viisastuneena vietin aikani kuolleissa kulmissa (en kuitenkaan nurkissa...).
andi--

#113 • • andi-- lunttu

hallu^:
Ja mikä toi läppä on et La Tour muka liian pieni halluja varten..? 2 kertaa olen La Touris ollut ja uskoisin että AVB. veti vähä enemmän väkee ku hallut, eikä se sillonkaan niin tukos ollu etteikö siel olis voinu bilettää!

Tanssilattia on vähän liian pieni ja istumatilaakin aika rajoitetusti. Alakerrassa näytti olevan reilusti tilaa, mutta musiikkitarjonta oli sit taas jotain aivan muuta. Kyllähän toi ryysis oli pienempää kun aikaisemmin, lieneekö sitten osasyynä bussilakot tms..

Ihan mukava ilta oli, ei valittamista. Ei kaikissa bileissä näe tyttöä yläosattomissa aivan dj-pöydän edessä! *nauru*

--
- RAAH -

äm

#114 • • äm

andi--:
... Ei kaikissa bileissä näe tyttöä yläosattomissa aivan dj-pöydän edessä! *nauru*

Jooh, joskus kyllä vähän säälittää ne estottomat (*pelle*) pariskunnat, jotka suorittavat seksuaalisia rituaaleja julkisella paikalla ja tässä tapauksessa vielä, kun siinä myllätessä aukesi mimmin rintsikat niin hitot yleisöstä: paita pois, rintsikat pois ja uudelleen takasin.
Oon varmaan joidenkin mielestä vähän ("Ai vähän?!") ahdasmielinen, mutta kyllä tonkin session olisi voinut jättää hoitelematta siinä lavalla.

Myönnän kyllä olleeni liian selvinpäin tällä kertaa. Siksi olikin vaan semi-kivaa. Lupaan ja vannon, etten enää ikinä muista illasta noin paljoa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

mutsis

#115 • • mutsis
En mä vaan ketään sielt spotannu yläosattomis *ding**kuolaa**eiei*.
-Santtu-

#116 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Kivat hallut oli kaikin puolin *aplodit* ..**super*kiksuttel*super**

Kiitos kaikille iloisille ja hymyileville ihmisille kun jaoitte hyvän mielen mun kanssa *sydän*

..nii ois kyl kiva jos ravintolan vessan hanasta tulis muutakin kun kiehuvaa vettä..*hikoil**taputapu* mut kai se sit vaikuttaa niin paljon myyntiin tjtn..

..ja ihmetytti kans se että miks niitä edessä olevia tuulettimia ei pidetty päällä kerran ne siinä oli..välillä ne kyl oli toiminnassa ja viilensi mukavasti mut sitten taas pysähtyivät *ding* mut ei muuta valittamista *piis*
andi--

#117 • • Edited andi-- lunttu

-Santtu-:
..nii ois kyl kiva jos ravintolan vessan hanasta tulis muutakin kun kiehuvaa vettä..*hikoil**taputapu* mut kai se sit vaikuttaa niin paljon myyntiin tjtn..

Vessan hanojen funktio taitaa olla lähinnä toimittaa lämmintä vettä käsien pesuun. *taputapu*

Yleensä noista automaattihanoistakin löytyy vipu, josta voidaan säädellä sitä veden lämpötilaa. En nyt muista 100% varmuudella, löytyykö laturin vessoista moista hienoutta.

--
- RAAH -

dj SäPi

#119 • • dj SäPi Team FFF, allstars
*känni* Hyvät pileet oli kyllä...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

ezzy

#120 • • ezzy Droid-pappa

andi--:
Ihan mukava ilta oli, ei valittamista. Ei kaikissa bileissä näe tyttöä yläosattomissa aivan dj-pöydän edessä! *nauru*

tai paria melkein naimassa yläkerrassa nojatuoleilla...kun on tuntemattomia ympärillä. Pari kaveria meinas siinä laittaa jääpalaa tytön pöksyihin ja kaataa vähän juomaakin sinne, mutta yritykset onneksi estettiin *nauru*