Hyttynen:
--- Nikitah:
Täällä ei mua näy.. ellei joku maailman kahdeksas ihme tapahdu ja joku maksais lipun ja koko illan ja taksit ja kaikki elikkä, en ole tulossa. Toi La Tour on ihan kökkö paikka, en tykkää yhtään
---
Sun pitää nopeeta ettiä joku pelastava prinssi*muhaha*Tänne kyl*känni*
•
•
La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Huggu:
--- Keeerin:
Taidan tällä kertaa jättää väliin..Tuo La Tour kun ei ole mua oikein vakuuttanut..
---
Mahtaisiko syynä olla myös se, että et vielä -90 luvulla tiennyt tästä scenestä / musiikista tuon taivaallista
ps. Tuli käytyä Bottan yläkerrassa ja KY:n alakerrassa jo vuodesta 1992. Kuinkas moni klubituslainen oli näissä bileissä 1993? ( keskimmäinen juliste ) : linkki
oooh... noi oli kyl ihan kuningasbileet, ja tuli käytyä KY:n alakerras ja Bottan alakerras, mut en tajuu miten ne paikat liittyis tuohon kamalaan La Touriin, se paikka ei vaan toimi
Toki soitettava setti houkuttaisi, varmasti tulossa uskomatonta klasarifiilistelyä, mutta en tahdo fiilistellä joku tuntematon takaraivo naamassani ja toinen tuntematon reppuselässäni.
Taidan kaivaa vanhat kasetit kaapista ja kuunnella ysärihehkutusta oman kodin rauhassa
Huggu:
--- Keeerin:
Taidan tällä kertaa jättää väliin..Tuo La Tour kun ei ole mua oikein vakuuttanut..
---
Mahtaisiko syynä olla myös se, että et vielä -90 luvulla tiennyt tästä scenestä / musiikista tuon taivaallista ja nyt olisi tarjolla Maniacin -90 luvun settiä? Tosin 90% klubituksen kaikkitietävästä jengistä lapio paskaa hiekkalaatikossa vielä -90 luvulla...
T: Tavis ( koska pukeudun tavallisesti farkkuihin bileissä )
ps. Tuli käytyä Bottan yläkerrassa ja KY:n alakerrassa jo vuodesta 1992. Kuinkas moni klubituslainen oli näissä bileissä 1993? ( keskimmäinen juliste ) : linkki
Ja mahtaisiko syynä olla se, että meillä on kymmenen vuotta ikäeroa..en usko, että alle kymmenen vanhana kovin moni meistä klubittajista kävi bileissä..Ja joo..ehkä olen löytänyt konemusiikin vähän vanhemmalla iällä..n20 v. ja nauttinut siitä vasta n. 4 vuotta..mutta en usko että se tekee musta yhtään huonompaa tai susta yhtään skenempää..Mut tietty..jos sulla on vielä jotain henk.koht hampaan välissä..ni sit ton sun leijumisen ymmärtää!!! *muhaha*
Huggu:
T: Tavis ( koska pukeudun tavallisesti farkkuihin bileissä )
Heh hilpeää luettavaa tämä ja piristää kummasti pimeää torstaita.
Botta&berlin oli kyl luxus mestoja ja mielipuoli soitti herkkua. Mielenkiintoista olisi kyllä kuulla mitä ja millaista settiä Mikko Halluissa soittaa?
Can we all just be friends ja plur?
a:
--- Huggu:
---
no, saitsä ees pillua tolla kommentilla vai jäiks vaa ug-pisteiden kalasteluks? .)
älä nyt hyvä mies häiritse, kun on selkeesti haku päällä. wait and see x)
Eikös Bottan yläkerrassa ollut klub Berlin tuohon aikaan keskiviikkoisin. Torstai oli varattu hevimiehille. Taisi jopa nykyinen Yazka olla silloin duunissa siellä ja Jokke soittelemassa. Sai jo tuohon aikaan tanssia pöydillä
Berlin oli Suomen ensimmäinen ja paras klubi Varsinkin Club Deep, mikä pyöri lauantaisin Berlin:ssä oli taivas ja Jokke monesti soitteli siellä herkkusettejä, kuten moni muukin kotimaalainen ja ulkomaalainen dj.
noh.. itse olen huomenna menossa katsomaan mikä on la tourin meininki... hallut kiinnostaa.. ja parit edelliset on jääny väliin aina syystä tai toisesta :( noh.. nyt pitää mennä sitten katsomaan et onko se oikeasti niin huono paikka :O
Sun kiusaksi! se soittaa ekana siksi koska Tab ei suostu soittamaan Joken jälkeen eikä halua itse soittaa ekana joten ei paljon ole vaihtoehtoja :D eli heti mestoille kannustamaan mikkoa :P