Hallmark - Know Your Roots 13.11.2004 @ Helsinki

121 posts, 7 pages, 22,255 views

Karski

Posts: 6,049

#21 • • Karski Pomon kätyri

yana:
---
remotion:
klassikot on moneen kertaan koluttu, mut sehän ei tätä miestä pidättele, päin vastoin. Että täällä varmaan jälleen..

---


tulis edes klassikoita eika sita helvetin juustoa aina.

jotain harthouse, eye-q, superstition akselilta <3
pitaa luottaa hullumikkoon jos tulis jotain hyvaakin musiikkia =)



Orkidea soitti kaisaniemes tos kesällä
jossain bileissä just tota matskuu, mitkähän
bileet ne ny olikaan. *ding* Oli yks parhaita
settejä tänä vuonna.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Grizzley

Posts: 2,893

#22 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Hirmusti olin tulossa mut Colorsin (muuten kyllä loistobileet!) jälkeen joutuu kyllä ihan tosissaan miettimään, se hillitön tungos kun vaikuttaa viihtyvyyteen aika vahvasti...eikä todellakaan nostavasti *eiei*

Jos Laturi pysyy paikkana niin vähemmän väkee sisään ja jos katteet pelottaa niin lipulle lisää hintaa...

--
Signature summarily executed for treason

Avatar
#23 • • Cera Guest

WooShaa:
Kävin viimeksi La Tourin halluissa silloin kun oli ekat bileet, onko muuttunut mihinkään vai edelleenkö samaa tungosta? Vielä vähän kahden vaiheilla *grr*



mulkin vähän sama.
odottelen et se palaute topikki alkaa näyttää halluista semmoista et sinne voi taas uskaltaa.
mut jos se on sitä samaa mitä tähänki mennessä ni pikkasen kyl vieroksuttaa lähtee la tourii.
vaiks tuol arminis olikin tosi ihkua ja ei mun osalta valitettavaa missään ni.. huhhui. :|

vähän on kyl ikävä halluja.. :/
ezzy

Posts: 8,060

#24 • • ezzy Droid-pappa

akir0:
Silloin ku Droidnoise oli vielä kova sana :)



KERETTILÄINEN!

Droidnoise on aina kova sana. Kuulis vielä bileissä vaikka Pink seasonin joskus niin varmaan kostuis =)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Grizzley:
Jos Laturi pysyy paikkana niin vähemmän väkee sisään ja jos katteet pelottaa niin lipulle lisää hintaa...



kannatetaan! viime viikonlopun tungos oli kyllä aivan kamala, mutta oon taas liian innoissani lähdössä halluihin kun en viime kerralla päässyt *nauru* aika kultaa muistot...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#26 • • W
Tänne ollaan tulossa....tottakai! *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#27 • • UnityF joo just se
mulle kävi nyt sillee että mä en pääse tänne ollenkaan kun oon kaapelilla...
mut aina ei voi voittaa ei edes joka kerta....
DenisV

Posts: 1,048

#28 • • DenisV I Love Kiksu

Cera:
---
WooShaa:
Kävin viimeksi La Tourin halluissa silloin kun oli ekat bileet, onko muuttunut mihinkään vai edelleenkö samaa tungosta? Vielä vähän kahden vaiheilla *grr*

---
mulkin vähän sama.
odottelen et se palaute topikki alkaa näyttää halluista semmoista et sinne voi taas uskaltaa.
mut jos se on sitä samaa mitä tähänki mennessä ni pikkasen kyl vieroksuttaa lähtee la tourii.
vaiks tuol arminis olikin tosi ihkua ja ei mun osalta valitettavaa missään ni.. huhhui. :|
vähän on kyl ikävä halluja.. :/



Jos halluja ikävöit sitten LaTourin juhlimaan ja jos pääbileet ei riittää niin hallujen aamuissa pääset
tanssimaan kunnolla *joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#29 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
vois olla heti kymmeneltä paikalla niin mahtuu ainakin aluksi tanssimaan *nauru* kiksuuuuuuuu!!! *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kap-pu

Posts: 1,167

#30 • • kap-pu the amazing suction cup boy
no jaahas! eihän sitä nyt oikein tiedä vielä moisesta. so far lauantai on kyllä täysin vailla aktiviteettia...

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#31 • • Cera Guest

deni:
Jos halluja ikävöit sitten LaTourin juhlimaan ja jos pääbileet ei riittää niin hallujen aamuissa pääset
tanssimaan kunnolla *joo*



mutku mä en ikävöi sitä älytöntä latour meininkiä jota oon saanut kokea. :D
nii i just *vikiviki*
sit oon ilman.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#33 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
ja sekö tekee musta huonomman bilettäjän?? *ding* No miten vaan..Ja mäkin pukeudun farkkuihin.. Oikeesti syynä on siis se että en ole kummallakaan kerralla ole viihtynyt La Tourissa kun olen siellä ollut..Hallmarkit on kyllä muuten oikein mukavat bileet..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Tronic

Posts: 287

#34 • • Tronic

Huggu:
---
Mahtaisiko syynä olla myös se, että et vielä -90 luvulla tiennyt tästä scenestä / musiikista tuon taivaallista ja nyt olisi tarjolla Maniacin -90 luvun settiä? Tosin 90% klubituksen kaikkitietävästä jengistä lapio paskaa hiekkalaatikossa vielä -90 luvulla...



On se hyvä, että joku täällä on sentään niin SKENE.*muhaha*
Ant

Posts: 1,351

#35 • • Edited Ant africant

Huggu:
---
Keeerin:
Taidan tällä kertaa jättää väliin..Tuo La Tour kun ei ole mua oikein vakuuttanut..*igor*

---


Mahtaisiko syynä olla myös se, että et vielä -90 luvulla tiennyt tästä scenestä / musiikista tuon taivaallista ja nyt olisi tarjolla Maniacin -90 luvun settiä? Tosin 90% klubituksen kaikkitietävästä jengistä lapio paskaa hiekkalaatikossa vielä -90 luvulla...

T: Tavis ( koska pukeudun tavallisesti farkkuihin bileissä )

ps. Tuli käytyä Bottan yläkerrassa ja KY:n alakerrassa jo vuodesta 1992. Kuinkas moni klubituslainen oli näissä bileissä 1993? ( keskimmäinen juliste ) : linkki



No kuinkahan moni klubituslainen nyt vaan sattui olemaan about 10-vuotias tuohon aikaan - syystä tai toisesta, mutta kuitenkin ihan täysin itsestä riippumattomista syistä?!? Ja kuinkahan moni noissa ko. bileissä käyneistä EI enää oo täällä kommentoimassa pikkasen aggressiiviseen tyyliin, vaan on hankkinut jotain muuta(kin) elämää. *hahjust*

nim.merk. Hallut jää väliin, vaikka La Tour menetteleekin ja Maniac on (ja oli 90-luvullakin) hyvä.

--
...antwillalwaysbewithyou...

MissKoo

Posts: 1,289

#36 • • MissKoo
Täällä ei mua näy.. ellei joku maailman kahdeksas ihme tapahdu ja joku maksais lipun ja koko illan ja taksit ja kaikki *nauru* elikkä, en ole tulossa. Toi La Tour on ihan kökkö paikka, en tykkää yhtään *eiei*
Avatar
#37 • • Edited Equalizer Guest

Nikitah:
Täällä ei mua näy.. ellei joku maailman kahdeksas ihme tapahdu ja joku maksais lipun ja koko illan ja taksit ja kaikki *nauru* elikkä, en ole tulossa. Toi La Tour on ihan kökkö paikka, en tykkää yhtään *eiei*



Sun pitää nopeeta ettiä joku pelastava prinssi*muhaha*Tänne kyl*känni*
ezzy

Posts: 8,060

#38 • • Edited ezzy Droid-pappa

Huggu:

ps. Tuli käytyä Bottan yläkerrassa ja KY:n alakerrassa jo vuodesta 1992. Kuinkas moni klubituslainen oli näissä bileissä 1993? ( keskimmäinen juliste ) : linkki



ihan offtopiccina, mutta taitaa olla prodigyn keikkojen liput hieman eri hintaisia nykyään *plur*
Jammailija

Posts: 3,224

#39 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Huggu:
---
Keeerin:
Taidan tällä kertaa jättää väliin..Tuo La Tour kun ei ole mua oikein vakuuttanut..*igor*

---


Mahtaisiko syynä olla myös se, että et vielä -90 luvulla tiennyt tästä scenestä / musiikista tuon taivaallista ja nyt olisi tarjolla Maniacin -90 luvun settiä? Tosin 90% klubituksen kaikkitietävästä jengistä lapio paskaa hiekkalaatikossa vielä -90 luvulla...


Miten toi Keeerinin kommentti liittyy mitenkään skeneen / musiikkiin*ding*? Totean itekin, että Maniac on todellakin kuuntelemisen arvoinen, hallut on hyvät bileet, mut PAIKKA ON PASKA tän kokoluokan bileille. Oishan AVB:kin ollu kuuntelemisen arvoinen, mut jo paikan valinta sai mut jättämään koko touhun väliin*poks*.

Yhdyn Keeeriniin: Paikka ei oo muaKAAN vakuuttanut*piis*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Holle

Posts: 793

#40 • • Edited Holle Beach X Member

Jammailija:
---
Huggu:
---
Keeerin:
Taidan tällä kertaa jättää väliin..Tuo La Tour kun ei ole mua oikein vakuuttanut..*igor*

---


Mahtaisiko syynä olla myös se, että et vielä -90 luvulla tiennyt tästä scenestä / musiikista tuon taivaallista ja nyt olisi tarjolla Maniacin -90 luvun settiä? Tosin 90% klubituksen kaikkitietävästä jengistä lapio paskaa hiekkalaatikossa vielä -90 luvulla...

---

Miten toi Keeerinin kommentti liittyy mitenkään skeneen / musiikkiin*ding*? Totean itekin, että Maniac on todellakin kuuntelemisen arvoinen, hallut on hyvät bileet, mut PAIKKA ON PASKA tän kokoluokan bileille. Oishan AVB:kin ollu kuuntelemisen arvoinen, mut jo paikan valinta sai mut jättämään koko touhun väliin*poks*.

Yhdyn Keeeriniin: Paikka ei oo muaKAAN vakuuttanut*piis*.

HYVÄ HYVÄ!! lisää bensaa liekkeihin!!
Mut la tour sinänsä vakuutti AVB:ssä (eka kerta kyseisessä paikassa)sinänsä, et on sitä hurjemmissakin ryysiksissä ja luukuissa tullut bailattua. "Mutta makunsa kullakin": sano koira, kun muniaan nuoli.
Omista paikkakokemuksista kyllä yks ikimuistoisimmista on tresor. Vaikka paikka on yksi maailman kuuluisimmista "klubeista", niin, rottakin on liian ylpeä kuolemaan sinne.
Mutta, mitä ajan takaa on se, että Helsingissäkään ei liiemmälti enää ole valinnavaraa paikkojen suhteen, joten kandee olla tyytyväinen siihenkin mitä on. Lopultahan Sedu kumminkin ostaa Hesan kaikki ravintolat.

Offtopic, mut kumminkii...
edit: Ainii, hymiöt meinas unohtuu *plur**sydän**possu**sars**hahjust**enkeli**pupu**ankka*