Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 292,606 views

ei ole koskaa messis

Posts: 294

#281 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj

Epailija, 24.8.2005 17:06:
Oli miten oli, niin suosittelen jonkinlaista disclaimeria klubitukselle vastaavien tapausten varalta. Ei täällä kukaan varmaan omilla puheillaan halua anqqa:lle ja modeille tällaista epäsuoraa harmia aiheuttaa.



Disclaimerit ovat jenkkiläinen tapa ja turhia suomessa.

--
next!

nuance

Posts: 1,963

#282 • • nuance cov ops, combat, sunrise

JussiS, 24.8.2005 17:54:
Ehkä viimeisellä muutamalla sivulla on pieni naljailun sivumaku, mutta sitä ennen mielestäni moderointi ei ole vaikuttanut mitenkään linjaan. Vai oletko eri mieltä asiasta, ja millä tavalla?



No mä viittasin just nimenomaan jokaiseen hiemankin offtopiciksi menevään viestiin tarttumiseen. "Ei saa ilmaista mielipidettään kahdesti" jne.
Nauskiss

Posts: 532

#283 • • Nauskiss

mayah, 24.8.2005 17:48:
---

Kyseistä topikkia ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA saa poistaa, sillä se sisältää arvokasta todistusaineistoa mm. siitä, miten klubituksen käyttäjät (joilla siis ei ole omaa aivotoimintaa) ovat muodostaneet (negatiivisen) mielipiteensä topikin perustajan sivuista nimimerkin "mayah" voimakkaan myötävaikutuksen johdosta. Itse sivuissahan ei siis ole mitään vikaa, kyse on vain nimimerkin "mayah" selkeästä ja järjestelmällisestä erittäin provosoivasta sekä törkeästä syrjinnästä.

Et silleen.



Aijai, tässä käy vielä niin, että MfLI siivoo omista vastauksistaan asiattomuudet pois ja esittelee ketjun vasta sen jälkeen asianajajalleen...

Noo... Täytyy toivoo, ettei hänellä juuri nyt oo varaa asianajajaa palkata. Tosin oikeusaputoimisto on keksitty, mutta siellä tuskin tunnetaan tämänkaltaista keissiä kohtaan kovinkaan suurta mielenkiintoa.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#284 • • Jussi Soro choon!

nuance, 24.8.2005 17:57:
No mä viittasin just nimenomaan jokaiseen hiemankin offtopiciksi menevään viestiin tarttumiseen. "Ei saa ilmaista mielipidettään kahdesti" jne.


No tossa vaiheessa topikki (tai oikeestaan koko juttu kaikkine näkymättömine taustahäsmäköineen) oli mennyt jo sen verran naurettavaksi, että oikeastaan ihan sama. Ja sitäpaitsi, juuri tuo oli se, mitä topikin aloittaja moderaattoreilta vaati, eli jokaiseen turhaan palautteeseen julkista puuttumista, syyn osoittamista ja perustelua.

Et sillee :)
Epailija

Posts: 5,636

#285 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MessiS, 24.8.2005 17:56:
Disclaimerit ovat ... turhia suomessa.



Siltä tosiaan vahvasti vaikuttaa. *justjoo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

siveys

Posts: 2,492

#286 • • siveys lovely

MessiS,
Disclaimerit ovat jenkkiläinen tapa ja turhia suomessa.


Itse ainakin ymmärsin tämän niin, että pitäisi kehittää jonkinlainen yleinen linjaus tällaisiin asioihin suhtautumisesta ja ilmaista se selkeästi.
Nauskiss

Posts: 532

#288 • • Nauskiss

Tontsis, 24.8.2005 18:01:
---
Nauskiss, 24.8.2005 17:59:

Noo... Täytyy toivoo, ettei hänellä juuri nyt oo varaa asianajajaa palkata.
---


Tuskinpa on, kun ei ollut varaa palkata uutta graafikkoakaan ;)



Pistäkäämme sormet ristiin, luokaamme katse kohti taivasta ja uskokaamme sekä luottakaamme tähän! *vink*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Epailija

Posts: 5,636

#289 • • Epailija Physicist, 2nd class.

siveys, 24.8.2005 18:02:
Itse ainakin ymmärsin tämän niin, että pitäisi kehittää jonkinlainen yleinen linjaus tällaisiin asioihin suhtautumisesta ja ilmaista se selkeästi.



No vastuustavapautusta (vai mikä se suomalainen termi nyt olikaan?) ainakin itse tarkoitin. Sellaista "selaat ja postaat klubitukselle omalla vastuulla"-tyylin juttua, joka valtaosalle meistä on ihan päivänselvää. Onhan tuokin toki yleinen linjaus, eikä sen tarvitse mitään mikkisoftan disclaimeria muistuttaa. Idea on varsin jenkkiläinen, myönnän, mutta ei näitä jenkkiläisasenteella riehuvia oikein muuten saa aisoihin. Vai saako?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ei ole koskaa messis

Posts: 294

#290 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj

siveys, 24.8.2005 18:02:
---
MessiS,
Disclaimerit ovat jenkkiläinen tapa ja turhia suomessa.

---

Itse ainakin ymmärsin tämän niin, että pitäisi kehittää jonkinlainen yleinen linjaus tällaisiin asioihin suhtautumisesta ja ilmaista se selkeästi.



Ja ilmaista mitä? Että jokainen vastaa itse teksteistään? ooh. jos tämä ei ole tiedossa, niin tuskin ymmärtää sen lukemistakaan mistään.

--
next!

Epailija

Posts: 5,636

#291 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MessiS, 24.8.2005 18:04:
Ei sillä olisi kuitenkaan mitään merkitystä, koska selkeästi idiootimmat ihmiset eivät ymmärrä lukemaansa. :)



*nauru* Touché.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ei ole koskaa messis

Posts: 294

#292 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj

Epailija, 24.8.2005 18:06:
---
siveys, 24.8.2005 18:02:
Itse ainakin ymmärsin tämän niin, että pitäisi kehittää jonkinlainen yleinen linjaus tällaisiin asioihin suhtautumisesta ja ilmaista se selkeästi.

---


No vastuustavapautusta (vai mikä se suomalainen termi nyt olikaan?) ainakin itse tarkoitin. Sellaista "selaat ja postaat klubitukselle omalla vastuulla"-tyylin juttua, joka valtaosalle meistä on ihan päivänselvää. Onhan tuokin toki yleinen linjaus, eikä sen tarvitse mitään mikkisoftan disclaimeria muistuttaa. Idea on varsin jenkkiläinen, myönnän, mutta ei näitä jenkkiläisasenteella riehuvia oikein muuten saa aisoihin. Vai saako?



Kuten sanoin. Et pääse vastuusta sillä että kerrot että en ole nyt vastuussa, jos laki sanoo toisin.

--
next!

siveys

Posts: 2,492

#293 • • siveys lovely

MessiS,
Ja ilmaista mitä? Että jokainen vastaa itse teksteistään? ooh. jos tämä ei ole tiedossa, niin tuskin ymmärtää sen lukemistakaan mistään.


Aa.. Luin ja ajattelin hieman hätäisesti alkuperäisen viestin.. Mielsin disclaimerin tarkoitukseksi tehdä linjapäätös tällaisista "tiedottavista" topiceista ja kaupallisen toiminnan tukemisesta foorumissa.. Syytän juuri syömiäni hiilihydraatteja! *nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#294 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MessiS, 24.8.2005 18:07:
Kuten sanoin. Et pääse vastuusta sillä että kerrot että en ole nyt vastuussa, jos laki sanoo toisin.



No linjaus tapahtuisi tietenkin vallitsevien lakien puitteissa. Tarkoitushan on kertoa etukäteen mistä on turha lähteä käräjöimään. Jos kantaja itse ei tekstiä ymmärrä, niin tämän lakimies viimeistään ymmärtää.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#295 • • Epailija Physicist, 2nd class.

siveys, 24.8.2005 18:11:
Aa.. Luin ja ajattelin hieman hätäisesti alkuperäisen viestin.. Mielsin disclaimerin tarkoitukseksi tehdä linjapäätös tällaisista "tiedottavista" topiceista ja kaupallisen toiminnan tukemisesta foorumissa.. Syytän juuri syömiäni hiilihydraatteja! *nauru*



Olisi sekin kyllä ihan paikallaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ei ole koskaa messis

Posts: 294

#297 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj

Epailija, 24.8.2005 18:13:
No linjaus tapahtuisi tietenkin vallitsevien lakien puitteissa. Tarkoitushan on kertoa etukäteen mistä on turha lähteä käräjöimään. Jos kantaja itse ei tekstiä ymmärrä, niin tämän lakimies viimeistään ymmärtää.



Ei tuossa ole mitään järkeä.

--
next!

siveys

Posts: 2,492

#298 • • siveys lovely

mayah,
Vastaanottamassani viestissä nimenomaan perustajan puolesta on pyydetty huomauttamaan toistosta, turhista kommenteista, asiattomuuksista jne. Tämä ohje on minulle sanatarkkaan lueteltu.


Ymmärrän kyllä, että jos mukana vilautellaan esimerkiksi oikeustoimia niin se ei tunnu mukavalta ja haluaisi vain, että asia hoituisi ja sitten tekee niinkuin vaatija pyytää.

Todellisuudessa sä et kuitenkaan ole tehnyt mitään väärää, eikä vaatijalla ole minkäänlaista oikeutta sanella miten sun pitäisi toimia. Omasta mielestäni sun pitäisi joko haistattaa vaatijalle jotain ikävää ja ignorata hänet tai sitten harkita oikeustoimia häntä kohtaan pakottamisesta.
emmi

Posts: 76

#299 • • emmi älä emmi

MessiS, 24.8.2005 18:17:
---
Epailija, 24.8.2005 18:13:
No linjaus tapahtuisi tietenkin vallitsevien lakien puitteissa. Tarkoitushan on kertoa etukäteen mistä on turha lähteä käräjöimään. Jos kantaja itse ei tekstiä ymmärrä, niin tämän lakimies viimeistään ymmärtää.

---


Ei tuossa ole mitään järkeä.



Kiitos mielipiteestäsi. Siitä huomaa hyvin, ettet ole Ammattilainen.

--
skip in and walk like you own the place.