Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 293,327 views

siveys

Posts: 2,492

#241 • • siveys lovely
Moi. Olen nyt modejen toiminnasta ymmärtänyt, että on tehty ylläpidon taholta linjaus, jonka mukaan eräs topicci on aloittajan pyynnöstä ja alkuperäisestä tarkoituksestaan huolimatta pyhitetty vain tiedotuskanavaksi, jonka tarkoituksena on promotoida kaupallista palvelua.

Käsittääkseni tämä topicci on tarkoitettu sille, että tiedustellaan perusteluja toiminnalle ja linjauksille, joten:

Anteeksi, mutta MITÄ VI**UA TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
toma

Posts: 2,009

#242 • • toma Tototoototo
Mitä vittua tuolla SoundChilds-topikassa tapahtuu??? Oletteko menettäneet järkenne vai onko se jäbä uhannut teitä oikeustoimilla vai mitä ihmettä?!

Jos tää on Klubituksen uus suunta ni tervemenoa vaan, katotaan kuinka kauan tätä pidetään "Suomen parhaana ja avoiminpana" keskustelufoorumina.

Nyt jotain selityksiä kehiin ja vähän äkkiä.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Karski

Posts: 6,049

#243 • • Edited Karski Pomon kätyri

Tontsis, 24.8.2005 15:43:
Jos tää on samaa sarjaa kuin :D -läppä, niin mä alan itkemään verta.



Ei, kyllä tässä on nyt ihan tosi kyseessä.
Klubituksen ylläpito suhtautuu tehtäväänsä
vakavasti.

Ja kyllä, olen tosissani. Kyseessä ei ole
mikään läppä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

toma

Posts: 2,009

#245 • • toma Tototoototo
Ymmärtääkseni tämä on keskustelufoorumi, jonka topikeissa on tarkoitus keskustella vapaasti asioista. SoundChilds-topikki ei ole mikään maksettu mainos jonka suotuisasta näkymisestä Klubituksella olisi jokin vastuu. Ei teitä voi haastaa oikeuteen siitä, että keskustelufoorumilla keskustellaan :o

Pistäkää nyt tolle pelleilylle stoppi jo.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

siveys

Posts: 2,492

#246 • • siveys lovely

mayah,
Valitettavasti en pysty tällä hetkellä omalta osaltani ottamaan kantaa kyselyihinne mahdollisen tulevan oikeuskäsittelyn takia.

Pahoitteluni.


Missä saa lahjoittaa rahaa klubituksen oikeuskuluja varten?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#247 • • Aziz Combat Fighter

toma, 24.8.2005 15:47:
Ymmärtääkseni tämä on keskustelufoorumi, jonka topikeissa on tarkoitus keskustella vapaasti asioista. SoundChilds-topikki ei ole mikään maksettu mainos jonka suotuisasta näkymisestä Klubituksella olisi jokin vastuu. Ei teitä voi haastaa oikeuteen siitä, että keskustelufoorumilla keskustellaan :o

Pistäkää nyt tolle pelleilylle stoppi jo.



Mä alan vahvasti olemaan sitä mieltä, että tällaset hommat saa kukistettua alkuunsa käyttämällä aktiivisesti joko jäähyä tai bänniä, klubitus alkaa olemaan jo sen kokoinen yhteisö, että kohtapuoliin noi ominaisuudet on pakko implementoida, ettei tällainen apinasirkus ota koko boardia haltuunsa. Tässä tapauksessa en nyt tiedä onko kenenkään bännääminen aiheellista, mutta oikeustoimipuheet alkaa olee jo sellasta huttua et hyvin vois pistää pari IP-osotetta sulkulistalle.

*haastekirjettä odotellessa*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#248 • • Edited Jussi Soro choon!

toma, 24.8.2005 15:47:
Pistäkää nyt tolle pelleilylle stoppi jo.


Mun mielestä kans joo. Koko läppä alkaa vaikuttaan jo yleiseen foorumikäyttäytymiseen sen verran, ettei jengi enää tiedä mitä saa tehdä.

edit: yleinen foorumikäyttäytyminen = keskustelua

Mun mielestä koko Soundchilds-keskustelun vois siirtää tunkiolle. *piis*
Juhgu

Posts: 7,921

#249 • • Juhgu Virnistelijä
1. Osta pipo.
2. Kiristä sitä kunnes silmät pullistuu päästä ja aivojen huumorintajualue kuristuu toimintakyvyttömäksi.
3. Avaa klubitus.org ja ala postailla.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Gateway

Posts: 1,391

#250 • • Gateway Club Therapy
Naurettavaa pelleilyä, joku on säikähtänyt ilmeisesti viimeisenä keinona heitettyä "oikeusjuttu" läppää :) tätähän tapahtuu jatkuvasti vastaavissa tapauksissa ja yleensä kohtalona on ollut se että kaupallinen yritys voittaa. Voivoi, mihin menit sananvapaus?
siveys

Posts: 2,492

#251 • • siveys lovely

kuilu ja ponivarkaat,
Vittu ei penniäkää turhuuteen!


Vaikka keissi olisikin täysin idioottimainen ja perusteeton, kannattaa usein turvautua ammattilaisten apuun jo jutun alkuvaiheilla, joka vaatii rahallista sitoutumista sekä runsaasti työtä omalta osalta. Kaikkia kuluja ei voida oikeudessa näyttää korvattaviksi kuluiksi tai kyetä sopimaan korvattaviksi.

Oikeusjutut on aina ikävä nakki kaikille osapuolille. Mä tiedän ainakin mitä osapuolta mä haluan tässä keississä tukea. Jos raha on paras tapa, jolla mä voin auttaa niin so be it.
Karski

Posts: 6,049

#252 • • Karski Pomon kätyri

GateWay, 24.8.2005 15:57:
Naurettavaa pelleilyä, joku on säikähtänyt ilmeisesti viimeisenä keinona heitettyä "oikeusjuttu" läppää :) tätähän tapahtuu jatkuvasti vastaavissa tapauksissa ja yleensä kohtalona on ollut se että kaupallinen yritys voittaa. Voivoi, mihin menit sananvapaus?



Meillä on perustuslaillinen oikeus vaikka naurettavaan
pelleilyyn, vaikkemme olisi säikähtäneetkään. Mitä toki
siis nyt olemme.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

o_°

Posts: 224

#253 • • o_°

Juhgu, 24.8.2005 15:55:
1. Osta pipo.
2. Kiristä sitä kunnes silmät pullistuu päästä ja aivojen huumorintajualue kuristuu toimintakyvyttömäksi.
3. Avaa klubitus.org ja ala postailla.



Mistä saa ostettua kiristettäviä pipoja, vai pitääkö semmoinen modata itse? :D
Epailija

Posts: 5,636

#254 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Aivan uskomatonta. Minun mielestäni jos ei herralle keskustelu maistu, niin koko topicin keskusteluineen voi deletoida forumilta ja miehelle pistää bannia. Tämä on avoin foorumi, jonka käyttäminen on etuoikeus, eikä klubitus voi ottaa vastuuta siitä, jos käyttäjät eivät diggaa toisen firmasta varsinkaan niiltä osin kuin kritiikki on perusteltua. Jos täällä olisi perusteetta esim. herjattu toista pedofiiliksi, niin silloin sana modeille (ei välttämättä oikeusjuttu silloinkaan) olisi paikoillaan, mutta mitään tähän verrattavaakaan ei ole tapahtunut. Ymmärrän kyllä, ettei modeja paljon naurata, kun tällaiset henkilöt uhkailevat oikeusjutuilla. Kyllä sitä silti pitäisi jonkinlainen suhteellisuudentaju osata säilyttää itse, vaikka joku toinen olisikin sen totaalisesti menettänyt. Tästä yhdestä henkilöstä ei sen sijaan tule nyt mitään painokelpoista mieleen, joten tähän on varmaan hyvä lopettaa. Tulisi muuten pitkä postaus.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#255 • • sapeli jokukukamikä?

JussiS, 24.8.2005 15:52:
Mun mielestä koko Soundchilds-keskustelun vois siirtää tunkiolle. *piis*



Eikös tuo topikki itse asiassa menis aika kätevästi Keltaiset Sivut - Tekniikka ja Sekalaiset - alueelle? Jos tästä ei ole tarkoitus keskustella, ja tarkoitus on mainostaa / kaupitella, niin eikös nuo sivut ole juuri nappi paikka tälle? Kyllä minunkin mielestäni webin ihmeellinen maailma on sellainen alue jossa saa kommentoida asioita vapaasti, mutta keltaisilla sivuilla en menisi ihan samalla lailla aukomaan. *piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Gateway

Posts: 1,391

#256 • • Gateway Club Therapy
Ai klubitus on yritys! Ei oo tullu ajateltua :) no sittenhän tässä on aineksia multicorporationeiden väliseen oikeusrumbaan.

PS. Lähinnä "naurettavalla pelleilyllä" viittasin toki SoundChildsin suuntaan. Tekevät paskan tuotteen ja vetävät herneet nokkaan kun sitä arvostellaan julkisesti vaikkakin hieman ala-arvoisella tavalla. That's life.
ei ole koskaa messis

Posts: 294

#257 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj
joo bannia vain.

tämä on suljettu yhteisö, joka saa valita käyttäjänsä.

--
next!

anqqa

Posts: 4,034

#258 • • anqqa tirehtööri

sapeli, 24.8.2005 16:05:
---
JussiS, 24.8.2005 15:52:
Mun mielestä koko Soundchilds-keskustelun vois siirtää tunkiolle. *piis*
---
Eikös tuo topikki itse asiassa menis aika kätevästi Keltaiset Sivut - Tekniikka ja Sekalaiset - alueelle? Jos tästä ei ole tarkoitus keskustella, ja tarkoitus on mainostaa / kaupitella, niin eikös nuo sivut ole juuri nappi paikka tälle? Kyllä minunkin mielestäni webin ihmeellinen maailma on sellainen alue jossa saa kommentoida asioita vapaasti, mutta keltaisilla sivuilla en menisi ihan samalla lailla aukomaan. *piis*



ihan hyvä pointti. joskus hieman rajatapaus, ko. kaupassa kumminki on tuhansia myyntikategorioita joista konemusiikki kattaa ymmärtääkseni vain pienen osan, jolloin taas se ei sinne kuulu. mosson yms siirränkin sinne kyllä samoin tein.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Epailija

Posts: 5,636

#259 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MessiS, 24.8.2005 16:06:
joo bannia vain.

tämä on suljettu yhteisö, joka saa valita käyttäjänsä.



No, itse asiassa klubituksen pitäjillä ei ole mitään velvollisuuksia kelpuuttaa tänne kaikkia. Kohteliaisuuttaan jaksavat katsella näitä postauksia.

En minä kyllä tästä mitään plattarin pahimman maineen veroista paikkaa halua, mutta jos henkilö uhkailee oikeustoimilla, kun ei saa ilman kritiikkiä mainostaa toimintaansa täällä, niin ainakin väliaikaista miettimisjäähyä voisi tällöin harkita.

Tuliko kenellekään muulle erään henkilön hartiat mieleen?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

siveys

Posts: 2,492

#260 • • siveys lovely
En tiedä onko syytteet lähteneet nyt Klubitukselle vaiko joillekin henkilöille henkilökohtaisesti, mutta kehottaisin asianomaisia ottamaan yhteyttä asianajajaan, joka osa kertoa miten kannattaa toimia. Voisitte vaikka mailata viimeaikoina ravintola Lehtovaaran syytteen takia tätä aihetta sivuavassa jutuissa mainetta niittäneelle Herkko Hietaselle, selittää asian lyhyesti ja pyytää häntä suosittelemaan asianajajaa, joka on erikoistunut Suomen sananvapaus- ja verkkojulkaisulakeihin.

Hietasen blogi on osoitteessa: http://hietanen.typepad.com/copyfraud/ ja sieltä löytää myös herran sähköpostiosoitteen.