Käsittääkseni tämä topicci on tarkoitettu sille, että tiedustellaan perusteluja toiminnalle ja linjauksille, joten:
Anteeksi, mutta MITÄ VI**UA TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
646 posts, 33 pages, 306,734 views
Tontsis, 24.8.2005 15:43:
Jos tää on samaa sarjaa kuin :D -läppä, niin mä alan itkemään verta.
toma, 24.8.2005 15:47:
Ymmärtääkseni tämä on keskustelufoorumi, jonka topikeissa on tarkoitus keskustella vapaasti asioista. SoundChilds-topikki ei ole mikään maksettu mainos jonka suotuisasta näkymisestä Klubituksella olisi jokin vastuu. Ei teitä voi haastaa oikeuteen siitä, että keskustelufoorumilla keskustellaan :o
Pistäkää nyt tolle pelleilylle stoppi jo.
toma, 24.8.2005 15:47:
Pistäkää nyt tolle pelleilylle stoppi jo.
kuilu ja ponivarkaat,
Vittu ei penniäkää turhuuteen!
GateWay, 24.8.2005 15:57:
Naurettavaa pelleilyä, joku on säikähtänyt ilmeisesti viimeisenä keinona heitettyä "oikeusjuttu" läppää :) tätähän tapahtuu jatkuvasti vastaavissa tapauksissa ja yleensä kohtalona on ollut se että kaupallinen yritys voittaa. Voivoi, mihin menit sananvapaus?
Juhgu, 24.8.2005 15:55:
1. Osta pipo.
2. Kiristä sitä kunnes silmät pullistuu päästä ja aivojen huumorintajualue kuristuu toimintakyvyttömäksi.
3. Avaa klubitus.org ja ala postailla.
JussiS, 24.8.2005 15:52:
Mun mielestä koko Soundchilds-keskustelun vois siirtää tunkiolle.
sapeli, 24.8.2005 16:05:
---
JussiS, 24.8.2005 15:52:
Mun mielestä koko Soundchilds-keskustelun vois siirtää tunkiolle.
---
Eikös tuo topikki itse asiassa menis aika kätevästi Keltaiset Sivut - Tekniikka ja Sekalaiset - alueelle? Jos tästä ei ole tarkoitus keskustella, ja tarkoitus on mainostaa / kaupitella, niin eikös nuo sivut ole juuri nappi paikka tälle? Kyllä minunkin mielestäni webin ihmeellinen maailma on sellainen alue jossa saa kommentoida asioita vapaasti, mutta keltaisilla sivuilla en menisi ihan samalla lailla aukomaan.
MessiS, 24.8.2005 16:06:
joo bannia vain.
tämä on suljettu yhteisö, joka saa valita käyttäjänsä.