Club -tf- Awakening 3.12.2004 @ kotka

44 posts, 3 pages, 5,687 views

Individual

Posts: 10,942

#1 • • Individual HYPNO!
Voi kilin vittu sentään!
Nyt vasta sen huomasin, että Yoji Biomehanika on samana iltana Helsingissä.
Todella vaikea valinta kun -tf- on sentään aina -tf- ja bileet ovat olleet aina sanalla sanoen kovia!
coolcat82

Posts: 771

#2 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
TÄTÄ ONKIN JO ODOTETTU!!! *plur* Tosikiva että saadaa taas tf takasin superhypermega siistii *jiihaa**jiihaa**aplodit**super* Kiitos pojat! Ja sama paukehan jatkuu edelleen??*iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Individual

Posts: 10,942

#3 • • Individual HYPNO!

coolcat82:
TÄTÄ ONKIN JO ODOTETTU!!! *plur* Tosikiva että saadaa taas tf takasin superhypermega siistii *jiihaa**jiihaa**aplodit**super* Kiitos pojat! Ja sama paukehan jatkuu edelleen??*iloinen*



Jos Nessi ja RX ovat soittaas niin eiköhän paukeosasto ole taattu.
coolcat82

Posts: 771

#4 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Individual:
---
coolcat82:
TÄTÄ ONKIN JO ODOTETTU!!! *plur* Tosikiva että saadaa taas tf takasin superhypermega siistii *jiihaa**jiihaa**aplodit**super* Kiitos pojat! Ja sama paukehan jatkuu edelleen??*iloinen*

---


Jos Nessi ja RX ovat soittaas niin eiköhän paukeosasto ole taattu.
[/]
ja eiku tamppaamaa *joo* Noita bileitä en taatusti jätä välii. Kai oot iteki tulos?*super*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Andy Braun

Posts: 646

#6 • • Andy Braun housebase
tervetuloa takaisin tf *aplodit*
kai se on kohta itsekkin ruvettava kaivamaan sitä pilejärkkäysinnostusta takaisin *hih*
Radiac

Posts: 671

#7 • • Radiac Beach X Member
ei luulis individual tän olevan mikää monivalintatehtävä *jiihaa*

ja kiits andy. ryminäl tullaan *hih*
Individual

Posts: 10,942

#8 • • Edited Individual HYPNO!

RadiaC:
ei luulis individual tän olevan mikää monivalintatehtävä *jiihaa*



No eipä se kyllä olekaan. Niin hienot muistot -tf- bileistä on. Eiköhän saada sitä samaa tunnelmaa takaisin. Ainakin line-uppi on nyt sellainen, mitä olen hieman tänne kulmille halunnutkin.
Holle

Posts: 793

#9 • • Holle Beach X Member

Individual:
---


---


..Niin hienot muistot -tf- bileistä on...

Niin, hyvät on muistot, mutta mitenkäs on muistikuvien laita?*aplodit**iloinen**jiihaa**enkeli**sydän**possu**ankka**kiitoskiitos**täh*
LaiZga aka ksc..

Posts: 49

#10 • • LaiZga aka ksc..
kyl nää bileet on tän vuoden ykkös tapahtuma mun kalenterissa.. *hih**kuolaa*
Individual

Posts: 10,942

#11 • • Individual HYPNO!

Holle:
---
Individual:
---


---


..Niin hienot muistot -tf- bileistä on...

---
Niin, hyvät on muistot, mutta mitenkäs on muistikuvien laita?*aplodit**iloinen**jiihaa**enkeli**sydän**possu**ankka**kiitoskiitos**täh*



Hei! *kivatsulle*
Ne oli Targetin bileet, jossa kaksi englantilaisherraa oli soittaas, josta muistikuvani ovat sangen hämäriä.
( Vittu niistä saa kyllä tasasin väliajoin kuulla...)
-tf- bileissä minä olen ollut aina aivan herrasmiesmäisessä kunnossa ja muistan varpilla kaiken. *enkeli*
Unik

Posts: 4,117

#12 • • Unik
Pari vuotta sitten Coma:n kans oltiin soittamassa tf:n bileissä ja pirun hauskaa oli. Club -tf- 18.10.2002
Kiva huomata että tf on palannut. Seuraavaksi vois Housebase palata myös kuvioihin *joo*
Holle

Posts: 793

#13 • • Holle Beach X Member

Individual:
---
Holle:
---
Individual:
---


---


..Niin hienot muistot -tf- bileistä on...

---
Niin, hyvät on muistot, mutta mitenkäs on muistikuvien laita?*aplodit**iloinen**jiihaa**enkeli**sydän**possu**ankka**kiitoskiitos**täh*

---


Hei! *kivatsulle*
Ne oli Targetin bileet, jossa kaksi englantilaisherraa oli soittaas, josta muistikuvani ovat sangen hämäriä.
( Vittu niistä saa kyllä tasasin väliajoin kuulla...)
-tf- bileissä minä olen ollut aina aivan herrasmiesmäisessä kunnossa ja muistan varpilla kaiken. *enkeli*

Joo, meikä paraskin sanoja...joskus on aamulla katottu keikka videolta, kun ei muista soittaneensa,
P@ce

Posts: 86

#14 • • Edited P@ce -tf-

Individual:
---
RadiaC:
ei luulis individual tän olevan mikää monivalintatehtävä *jiihaa*


---


No eipä se kyllä olekaan. Niin hienot muistot -tf- bileistä on. Eiköhän saada sitä samaa tunnelmaa takaisin. Ainakin line-uppi on nyt sellainen, mitä olen hieman tänne kulmille halunnutkin.



Eiköhän me olla näihin hippoihin pitkäst aikaa panostettu siihen "vanhaan -tf- tyyliin" sataprosenttisesti! ;)
LaiZga aka ksc..

Posts: 49

#16 • • LaiZga aka ksc..
Nää on mun ekat -tf- bileet jotenka en oo päässy maistamaan niitten aikasempien bileitten tunnelmaa, mutta oon kyl kuullu juttua niistä.. Ja toivon et nää bileet ois samaa tasoa ku ne aikasemmat -tf- bileet *nauru**jiihaa* (jos se on enää edes mahdollista)
Radiac

Posts: 671

#17 • • Radiac Beach X Member

LaiZgaH:
Nää on mun ekat -tf- bileet jotenka en oo päässy maistamaan niitten aikasempien bileitten tunnelmaa, mutta oon kyl kuullu juttua niistä.. Ja toivon et nää bileet ois samaa tasoa ku ne aikasemmat -tf- bileet *nauru**jiihaa* (jos se on enää edes mahdollista)



Paikka ei nyt oo sama ku ennen Kotkassa oli (lue Madeira. r.i.p) on ollu, mutta laadusta ja samast fiiliksest ei tulla antaa senttiikä periks.. eli kaikki on mahdollista ja mikään ei oo mahdotonta. Kaikki tekee varmasti omalla panostuksellaan tästäkin illasta ikimuistosen :)
P@ce

Posts: 86

#18 • • Edited P@ce -tf-

RadiaC:
---
LaiZgaH:
Nää on mun ekat -tf- bileet jotenka en oo päässy maistamaan niitten aikasempien bileitten tunnelmaa, mutta oon kyl kuullu juttua niistä.. Ja toivon et nää bileet ois samaa tasoa ku ne aikasemmat -tf- bileet *nauru**jiihaa* (jos se on enää edes mahdollista)

---


Paikka ei nyt oo sama ku ennen Kotkassa oli (lue Madeira. r.i.p) on ollu, mutta laadusta ja samast fiiliksest ei tulla antaa senttiikä periks.. eli kaikki on mahdollista ja mikään ei oo mahdotonta. Kaikki tekee varmasti omalla panostuksellaan tästäkin illasta ikimuistosen :)




Sinne meni mun monot,suksinee sauvonee...:)
LaiZga aka ksc..

Posts: 49

#19 • • LaiZga aka ksc..
enää vain pieni tovi ja pääsee tamppaamaan bileisiin!! *jiihaa**iloinen*
P@ce

Posts: 86

#20 • • P@ce -tf-
Ensimmäiset 20 maksannutta asiakasta poistuvat näistä kemuista -tf- awakening miksaus taskussaan mikäli eivät hukkaa sitä :) pakko ei ole !

eli skarppina paikalle. jo klo 22 :)