Nyt vasta sen huomasin, että Yoji Biomehanika on samana iltana Helsingissä.
Todella vaikea valinta kun -tf- on sentään aina -tf- ja bileet ovat olleet aina sanalla sanoen kovia!
44 posts, 3 pages, 5,955 views
coolcat82:
TÄTÄ ONKIN JO ODOTETTU!!! Tosikiva että saadaa taas tf takasin superhypermega siistii Kiitos pojat! Ja sama paukehan jatkuu edelleen??
Individual:
---
coolcat82:
TÄTÄ ONKIN JO ODOTETTU!!! Tosikiva että saadaa taas tf takasin superhypermega siistii Kiitos pojat! Ja sama paukehan jatkuu edelleen??
---
Jos Nessi ja RX ovat soittaas niin eiköhän paukeosasto ole taattu.
[/]
ja eiku tamppaamaa Noita bileitä en taatusti jätä välii. Kai oot iteki tulos?
RadiaC:
ei luulis individual tän olevan mikää monivalintatehtävä
Holle:
---
Individual:
---
---
..Niin hienot muistot -tf- bileistä on...
---
Niin, hyvät on muistot, mutta mitenkäs on muistikuvien laita?*kiitoskiitos*
Joo, meikä paraskin sanoja...joskus on aamulla katottu keikka videolta, kun ei muista soittaneensa,Individual:
---
Holle:
---
Individual:
---
---
..Niin hienot muistot -tf- bileistä on...
---
Niin, hyvät on muistot, mutta mitenkäs on muistikuvien laita?*kiitoskiitos*
---
Hei! *kivatsulle*
Ne oli Targetin bileet, jossa kaksi englantilaisherraa oli soittaas, josta muistikuvani ovat sangen hämäriä.
( Vittu niistä saa kyllä tasasin väliajoin kuulla...)
-tf- bileissä minä olen ollut aina aivan herrasmiesmäisessä kunnossa ja muistan varpilla kaiken.
Individual:
---
RadiaC:
ei luulis individual tän olevan mikää monivalintatehtävä
---
No eipä se kyllä olekaan. Niin hienot muistot -tf- bileistä on. Eiköhän saada sitä samaa tunnelmaa takaisin. Ainakin line-uppi on nyt sellainen, mitä olen hieman tänne kulmille halunnutkin.
LaiZgaH:
Nää on mun ekat -tf- bileet jotenka en oo päässy maistamaan niitten aikasempien bileitten tunnelmaa, mutta oon kyl kuullu juttua niistä.. Ja toivon et nää bileet ois samaa tasoa ku ne aikasemmat -tf- bileet (jos se on enää edes mahdollista)
RadiaC:
---
LaiZgaH:
Nää on mun ekat -tf- bileet jotenka en oo päässy maistamaan niitten aikasempien bileitten tunnelmaa, mutta oon kyl kuullu juttua niistä.. Ja toivon et nää bileet ois samaa tasoa ku ne aikasemmat -tf- bileet (jos se on enää edes mahdollista)
---
Paikka ei nyt oo sama ku ennen Kotkassa oli (lue Madeira. r.i.p) on ollu, mutta laadusta ja samast fiiliksest ei tulla antaa senttiikä periks.. eli kaikki on mahdollista ja mikään ei oo mahdotonta. Kaikki tekee varmasti omalla panostuksellaan tästäkin illasta ikimuistosen :)