Illustrator: pyörimissuunnan vaihto
Jes, nyt mä voin soitaa myös mun keskeltä ulospäin prässätyt levyt!
88 posts, 5 pages, 26,153 views
Illustrator: pyörimissuunnan vaihto
Jep, eipä noihin valmistajan ilmotuksiin kannata kovin suurella vakavuudella suhtautua.pHaze:
---
Illustrator:
mm. tehokkaampi moottori 3.7kg(cm) (Valmistajan ilmotus)
---
Joojoo, vähän niinku Reloopeissakin oli valmistajan ilmotuksen mukaan teknarin veronen moottori vääntömomentiltaan, kannattaa uskoa noihin ;)
dj darkness:
Jenkkilästä noi ttx-1:set saa n.300 et kyllä itse ainakin meinaa tuollaiset ostaa mieluummin kuin teknarit.
Hinta putoo kokoajan ja teknarit maksaa aina.
Surreal:
Eipä oo laitteisssa paljoa eroa....
Surreal:
---
---
ei... sä et osaa soittaa kummillakaan
Surreal:
vääntöä niiissä kyllä on enemmän ku teknareissa
dj darkness:
Pitääkö jenkkilästä tilatessa sitten maksaa tosiaan enemmän posti/tulli maksuja?
Jotenkin hämmentävää.
Jone:
---
dj darkness:
Pitääkö jenkkilästä tilatessa sitten maksaa tosiaan enemmän posti/tulli maksuja?
Jotenkin hämmentävää.
---
Mikä tossa on hämmentävää? EU:n ulkopuolelta tilaaminen voi olla näennäisesti halpaa, mutta tulee yleisesti ottaen kalliiksi juuri tullien ja postien takia.
dj darkness:
Hinta putoo kokoajan ja teknarit maksaa aina.
dj darkness:
Jotenkin hämmentävää.
dj darkness:
Jotenkin hämmentävää.
whispering:
---
dj darkness:
Jotenkin hämmentävää.
---
Miten niin, EU'sta tilattaessa ALV'it on jo valmiiksi tuotteiden hinnoissa, EU'n ulkopuolelta tilattaessa ne lisätään hintaan maahan saapuessa.