Illustrator: pyörimissuunnan vaihto
Jes, nyt mä voin soitaa myös mun keskeltä ulospäin prässätyt levyt!
88 posts, 5 pages, 25,050 views
Illustrator: pyörimissuunnan vaihto
Jep, eipä noihin valmistajan ilmotuksiin kannata kovin suurella vakavuudella suhtautua. En oo tota Numarkkia tosiaan testannu, joten meikäläisen vertailut on lähinnä lukuarvojen varassa. No teknarit ajattelin kuitenkin hankkia, enkä usko että teen väärän valinnan.pHaze:
---
Illustrator:
mm. tehokkaampi moottori 3.7kg(cm) (Valmistajan ilmotus)
---
Joojoo, vähän niinku Reloopeissakin oli valmistajan ilmotuksen mukaan teknarin veronen moottori vääntömomentiltaan, kannattaa uskoa noihin ;)
dj darkness:
Jenkkilästä noi ttx-1:set saa n.300 et kyllä itse ainakin meinaa tuollaiset ostaa mieluummin kuin teknarit.
Hinta putoo kokoajan ja teknarit maksaa aina.
Surreal:
Eipä oo laitteisssa paljoa eroa....
Surreal:
---
---
ei... sä et osaa soittaa kummillakaan
Surreal:
vääntöä niiissä kyllä on enemmän ku teknareissa
dj darkness:
Pitääkö jenkkilästä tilatessa sitten maksaa tosiaan enemmän posti/tulli maksuja?
Jotenkin hämmentävää.
Jone:
---
dj darkness:
Pitääkö jenkkilästä tilatessa sitten maksaa tosiaan enemmän posti/tulli maksuja?
Jotenkin hämmentävää.
---
Mikä tossa on hämmentävää? EU:n ulkopuolelta tilaaminen voi olla näennäisesti halpaa, mutta tulee yleisesti ottaen kalliiksi juuri tullien ja postien takia.
dj darkness:
Hinta putoo kokoajan ja teknarit maksaa aina.
dj darkness:
Jotenkin hämmentävää.
dj darkness:
Jotenkin hämmentävää.
whispering:
---
dj darkness:
Jotenkin hämmentävää.
---
Miten niin, EU'sta tilattaessa ALV'it on jo valmiiksi tuotteiden hinnoissa, EU'n ulkopuolelta tilattaessa ne lisätään hintaan maahan saapuessa.