MAD MANSION with MATT DAREY ( UK ) 15.1.2005 @ Tampere

104 posts, 6 pages, 13,431 views

bzr

#101 • • Edited bzr
Nojoo iha jees bileet kuitenkin, vaikka oli kyllä taas odotukset korkeemmalla ja Retroheavenissa hankittu *pula ei antanut armoa *poks*

...mutta kerrankin oli alakerran valoihin panostettu. Plussaa siitä.

Volataso tosiaan oli hiukka hissua ainakin alkuillasta, mutta ei haitallisissa määrin..

Yläkerran monipuolisempi muzakkitarjonta jälleen kerran nappas enemmän pisteitä *ankka*
#102 • • imelä Guest
missä mä oon ollu ku missasin dareyn:o
KittyCleo

#103 • • KittyCleo PiweHiwe
Höpö höpö! Savua ei oo koskaan liikaa!!!
(ei edes studion suuronnettomuusharjoituksessa...) *muhaha*
[/quote]

LOL!!! Sitä savua oli just sopivasti studiolla*nauru*
Joo oli mahtavaa täälkin, Marren kaa yritettiin olla oikein söpöjä..hih..
.. ja seuraavana iltana oli niin ihana roudata pienes kanuunas..

--
Rouva Korpela*hymy*

haksu

#104 • • haksu *jjust*
dareyn foorumilta:
I recently flew over to Finland & Norway for the weekend and had a bit of a mad one, catch some snow and do some serious Sauna time. I picked up some real gems on my travels from some up and coming talent. I never realized the trance scene over there was so full of energy. They are right into it and the scene will definitely give birth to fresh new talent in 2005. The Finnish thing is to clap in time through every tune in your set at every given opportunity. Took a bit of getting used to but by the end of my rounds I joined the mad clappers brigade for a bit of a palm slapping action. As usual, too many great tunes around to include them all in the reviews but you can listen to all the tracks Reviewed and more by tuning into dpdj @ dareyproducts.co.uk