MAD MANSION with MATT DAREY ( UK ) 15.1.2005 @ Tampere

104 posts, 6 pages, 13,433 views

pathi

Posts: 224

#41 • • Edited pathi

NiMo:
ei enää montaa tuntia kun pääsee taas kiksutteleen.. *jiihaa*



niinpä, kohta aika rahdata itsensä kaverille etkoileen.
ja muahan saa tulla repimään hihasta jos niikseen sattuu *nauru*

--
D:

NiMo

Posts: 483

#42 • • NiMo PolkkaPuppe

pathi:
---
NiMo:
ei enää montaa tuntia kun pääsee taas kiksutteleen.. *jiihaa*

---


niinpä, kohta aika rahdata itsensä kaverille etkoileen.
ja muahan saa tulla repimään hihasta jos niikseen sattuu *nauru*



kyllä aina saa tulla puhumaan totta. kohta saa ruveta valmistautuun.. *jiihaa* *jiihaa*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

sbw

Posts: 42

#43 • • sbw
muakin saa toki moikata jos joku sattuu tunnistaan *nauru*
kohta etkoilemaan..
tumpsi

Posts: 2,553

#44 • • tumpsi rekisteröitymätön
Mua ei saa moikata, mä puren. *uros*
Blues

Posts: 5,414

#46 • • Blues Koning van Afrika
Darey soitti eilen porissa upean setin *sydän* eilinen matkaseura on luultavasti lähdössä vielä tänäänkin herraa kuuntelemaan *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

BeAsT

Posts: 20

#47 • • BeAsT DAMMBASS
Odotin kyl parempaa.....ei tä ollu mikään HARD trance...*ding**dissaa**grr*
Tomppa_

Posts: 46

#48 • • Tomppa_

BeAsT:
Odotin kyl parempaa.....ei tä ollu mikään HARD trance...*ding**dissaa**grr*



Ei kai Matt Darey hardtrancea soitakaan? Mun mielestä äijä veti kyllä loistosetin!! *aplodit*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#49 • • Jussi Soro choon!
Huh, olipa loistoo :)

Tuli tanssittuu sit koko Dareyn setti, joka kyl ainakin meikälle kolisi vallan kivasti :) Vähän ehkä hittipainotteista, mut toisaalta sitä osasinkin odottaa :) Paljon kuitenkin jotain tuntemattomampia remiksejä (vissiin Dareyn omia) isoista hiteistä, joista suurin osa oli hyvinkin laadukkaita. Illan kohokohtana tietysti Adam White - Ballerina, joka kärsi kyllä turhaan baarihenkilökunnasta, joka kävi just ennen biisiä käskemässä pistää hiljasemmalle volumea (joka ainakin mun mielestä oli liian hiljasella melkein koko setin). Kiitsat Pertille kyydeistä ja team Lutfiskille seurasta :)
BeAsT

Posts: 20

#50 • • BeAsT DAMMBASS

Tomppa_:
---
BeAsT:
Odotin kyl parempaa.....ei tä ollu mikään HARD trance...*ding**dissaa**grr*

---


Ei kai Matt Darey hardtrancea soitakaan? Mun mielestä äijä veti kyllä loistosetin!! *aplodit*



Vittu ei sit kannata kirjotaa..flajerehin että HARD TRANCE
e-will

Posts: 372

#51 • • e-will joor worst naitmeir
vaikka ajomatka lahteen nollanäkyvyydellä lumipyryssä oli piinaava niin bileistä jäi kyllä niin hyvä fiilis että voi onnellisena tipahtaa sänkyyn nukkumaan. ties millon viimeksi kuuli noin messevää trancea (tai jotain) mitä oli vaan pakko tanssia koko ilta läpeensä! *plur**plur**plur**plur*

--
vailla täyttä ymmärrystä

Zwek

Posts: 1,701

#52 • • Zwek

BeAsT:



Vittu ei sit kannata kirjotaa..flajerehin että HARD TRANCE



Ottakaa hyvät ihmiset selvää mitä olette menossa kuuntelemaan. Netistä löytää älyttömästi infoa mm. Dareysta tai sitten bileisiin avoimin mielin...

Piis... *piis*
BEAT!!

Posts: 55

#53 • • BEAT!! Support your local pub
pikku hiljaa rupeen elpymään..

--
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

NiMo

Posts: 483

#54 • • Edited NiMo PolkkaPuppe
oli kyllä todella hyvät setit kaikilta. itellä vaan polvet oli kipeet jossain vaiheessa iltaa, joten piti ottaa hetken rauhallisemmin. mutta kuitenkin hauskaa oli ja menoa ja fiilistä riitti kyllä.. *jiihaa* *aplodit*
vaikka yhdessä vaiheessa sai kaljaa päälleen, taas... se on varmaan mulla tuleva kirous... *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

coco

Posts: 172

#55 • • coco hifipanda

BeAsT:
Vittu ei sit kannata kirjotaa..flajerehin että HARD TRANCE



mun flaikassa ei sanota halaistua sanaa hard trancesta :O

ilta oli ihan Kiva,
Sergei soitteli vallan mainioita viisuja (tuntu menevän jonkinmoiseks hittiparaatiks - mikäs siinä)
ja illan staraakin oli muksa tanssia, kuunnella ja katsella. toistekin lähtisin Dareytä fanittamaan.
Individual

Posts: 10,942

#56 • • Individual HYPNO!

BeAsT:
---
Tomppa_:
---
BeAsT:
Odotin kyl parempaa.....ei tä ollu mikään HARD trance...*ding**dissaa**grr*

---


Ei kai Matt Darey hardtrancea soitakaan? Mun mielestä äijä veti kyllä loistosetin!! *aplodit*

---


Vittu ei sit kannata kirjotaa..flajerehin että HARD TRANCE



Joo ei todellakaan lue tuossa flaikussa mitään hardista. Jos meinaan tätä listaa mikä tulee
tuohon klubbarin bileinfoihin: hard trance, progressive, trance jne...niin se listahan nyt on
ollut käsittääkseni aina suuntaa antava.
Pitäiskö nyt antaa rahat takaisin, kun ei soinu polcca? *hih*
pathi

Posts: 224

#57 • • pathi

Individual:
---

Pitäiskö nyt antaa rahat takaisin, kun ei soinu polcca? *hih*



Joo, ja mulle korvauksia henkisistä kärsimyksistä kun joku läikytti olutta kengille *justjoo*

Itse viihdyin mainiosti ja tanssilattiaa tuli kulutettua miltei koko ilta.

--
D:

Fyrisch

Posts: 4,525

#58 • • Fyrisch

JussiS:
Illan kohokohtana tietysti Adam White - Ballerina, joka kärsi kyllä turhaan baarihenkilökunnasta, joka kävi just ennen biisiä käskemässä pistää hiljasemmalle volumea (joka ainakin mun mielestä oli liian hiljasella melkein koko setin).



Voi huoh, ne baarimikot ja sliisat edustaa varmaa tätä porukkaa "baareis soi ihan liian lujal musiikki, ei kuule mitä toiset puhuu, miks ihmees pitää huudattaa musiikkia." Ehkä ne vaa meinas hyvää, jospa siel olis ollu joku joka halus vaa juoda lauantain kunniaks tuopin ja jutella ystävien kans *justjoo*
d0a

Posts: 141

#59 • • Edited d0a Burb!
Ilta alko helvetillisissä merkeissä, kun tajusin, että lisäsalaman käyttö ei ollutkaan moisessa tilassa helppoa. Näissä merkeissä oikeastaan koko ilta meni, vaikka välillä tuntuikin, että muutamat kuvat jopa saattoivat onnistua.

Itse musiikki todellakin oli kovalla ja taas kerran ois kaivannu tulppia. Mistään setistä ei oikeestaan oo mtn negatiivistä sanomista ja etenkään Darey ei jäänyt yhtään latteaks. Sergei soitti ne tällä hetkellä itsellekin mieleisimmät biisit ja tais välistä muutama uutukainenkin korviin eksyä. Lopussa tais ahtaus olla suurin ongelma, vaikka hyvähän se vain oli, että porukkaa tuli.

Ilta oli tiivistettynä plussan arvoinen, kiitokset niille, joidenka takia plussat tuli kerättyä.


EDIT: Rankalla kädellä tuli kuvia poistettua ja valitettavasti vain nämä jäivät, mutta ISO kiitos cocolle kuvien korjaamisesta/muokkaamisesta. --> Kuvat
Tebi

Posts: 131

#60 • • Tebi normisetti
jubaa, kaikenkaikkiaan oli kyl hieno ilta. oli tosi hauskaa oli ja tapahtuma oli hyvin järjestetty.
hyvää settii tuli ja tunnelma oli katos. *joo**aplodit**jiihaa*

--
koi syö ja ruoste raiskaa