MAD MANSION with MATT DAREY ( UK ) 15.1.2005 @ Tampere

104 posts, 6 pages, 13,429 views

*Bixxx*

Posts: 162

#81 • • *Bixxx*
Hyvät bileet kyl oli *aplodit* vaikka välillä teki mieli lähteekotio ku lähdin yksin liikenteeseen *iihhih*
Mutta kiitos teille pojille (jotka ei tosin kertonu mulle nimiään) kun piditte mulle seuraa *joo*

--
***TIIKERI***

Jahas

Posts: 1,435

#82 • • Edited Jahas

Timce:
---
JussiS:
---
Ja mikä oli Shkuroffin soittama Marco V sekoitus? Siin oli ainakin Loops'n'tingsiä, Goddia ja paria muutakin Marcon biisiä sekasin?

---


Unknown - Just Won't do (Bootleg) ?



Nou nou, tossahan on vain Loops'n'tingsia ja Deluxe & Cohenin Just kickin Carl Cox Mixiä.

Näin muistaakseni Chemical-Recordsissa joskus tota Sergein soittamaa bootleggia. Liekö Sergei sieltä sitten tilannut kyseisen platan.
Timce

Posts: 5,381

#83 • • Timce

Juki54:

Nou nou, tossahan on vain Loops'n'tingsia ja Deluxe & Cohenin Just kickin Carl Cox Mixiä.



Mun moka, niinhän se olikin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

BUTCHER-KK

Posts: 595

#84 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Onnex en ollu paikkalla olin niin väsynyt Turkun LOCOista, että en jaxanut tulla kuntelemaan jotain POPIA! Mut kunnioitan Sertsin työtä! Beastin mielesta paikalla oli naisten ilta! Onnex en ollu paikalla vie kerran Turussa oli niin witun hauska! Ainakin mulla!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

e-will

Posts: 372

#85 • • e-will joor worst naitmeir

DJ Genius:
Dareyn setti maistui kyllä kovasti. Ei ollut huonoja biisejä joukossa oikeastaan ollenkaan ja niinpä viimeiset pari tuntia tuli vietettyä kokonaan tanssilattialla.

Biisibongailuja Dareyn setistä:

Whiteroom: Someday (Vocal Mix)
Robert Gitelman: Children of the Sun
Tiesto: Adagio for Strings
Matt Darey: Liberation (Matt Darey Remix???)
Adam White: Ballerina (Darey Harder)
Delerium: Silence (Above & Beyond Remix)
Avanto: The Flute (Airbase Remix)
Kyau vs Albert: Made of Sun (Kyau vs Albert Hard Dub Mix)
Lost Tribe: Gamemaster (Michael Woods Remix ???)
Lost Tribe:Possessed
Radiohead: Street Spirit (Tiesto Remix)
Matt Darey's Mash Up: Beautiful



jes! toi Robert Gitelman: Children of the Sun on ollut sellanen biisi mitä olen jo yrittänyt etsiä jonkun aikaa!
kiitos DJ Genius! *plur**plur*

menin kyl ihan pähkinöiksi ton biisin aika tanssilattialla... uuugh!

--
vailla täyttä ymmärrystä

holic

Posts: 5

#86 • • holic


Nenna:

..yläkerrassa tuli kans aika ajoin jopa todella maistuvaa meininkiä!..esim Beliar soitteli oikein kivaa progressivea jossainvaiheessa.. *pihkassa* ..ja yläkerran soundi oli kyl kiva..verrattuna pääpuoleen..




Saisiko hieman tarkemmin tietää mitä vikaa päästagen soundissa oli, jotta voin kehittää toimintaa. Kuulostiko soundi paskalta tanssilattialla vai baaritiskillä? Ja miksi se kuulosti paskalta sun mielestä? Jokaisellahan on tietekin oma käsitys siitä mikä kuulostaa hyvältä... Niin ja Kivassahan on tietyt rajoitukset kuinka kovaa saa soittaa ja paljonko saa alapäätä saa olla soundissa... Alkuillan aikana oli pientä ongelmaa levarien kiertämisen kanssa, sekin tosi n korjaantui Sergein setin alkuun mennessä.





Sergeille suuret Kiitokset! *hihu*




Jotta kaikki kunnia ei menisi pelkästään Sergeille, täytyy kertoa että bileethän toteutettiin mun ja Sergein clubien yhteistyönä.

Ja illan visuaalisesta annista, valonamiskuukkelien takana vastasi tietenkin Parker.


-Holic-

P.s. Tällä postauksella ei ole tarkoitus kaivaa verta nenästä, eikä pottuilla kellekkään.... *piis*
Beliar

Posts: 1,361

#87 • • Beliar

holic:
Saisiko hieman tarkemmin tietää mitä vikaa päästagen soundissa oli, jotta voin kehittää toimintaa. Kuulostiko soundi paskalta tanssilattialla vai baaritiskillä? Ja miksi se kuulosti paskalta sun mielestä? Jokaisellahan on tietekin oma käsitys siitä mikä kuulostaa hyvältä... Niin ja Kivassahan on tietyt rajoitukset kuinka kovaa saa soittaa ja paljonko saa alapäätä saa olla soundissa... Alkuillan aikana oli pientä ongelmaa levarien kiertämisen kanssa, sekin tosi n korjaantui Sergein setin alkuun mennessä.



Mä luulen vaan, että jengi ei ollu tarpeeks humalassa! Itsellä promillea löytyi niin paljon (vieläkin hävettää), että soundi kuulosti oikeenkin hyvältä! Ainoa harmitus asiassa on vain se, että alakerrassa varsinkin äänen voimakkuuden taso ei sen yhden naapurin mulkun takia saa nousta edes nautinnolliselle tasolle - saatikka edes kovalle...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#88 • • Jussi Soro choon!

holic:
Saisiko hieman tarkemmin tietää mitä vikaa päästagen soundissa oli, jotta voin kehittää toimintaa. Kuulostiko soundi paskalta tanssilattialla vai baaritiskillä? Ja miksi se kuulosti paskalta sun mielestä? Jokaisellahan on tietekin oma käsitys siitä mikä kuulostaa hyvältä... Niin ja Kivassahan on tietyt rajoitukset kuinka kovaa saa soittaa ja paljonko saa alapäätä saa olla soundissa... Alkuillan aikana oli pientä ongelmaa levarien kiertämisen kanssa, sekin tosi n korjaantui Sergein setin alkuun mennessä.


Kokonaisuudessaa soundi oli liian hiljaisella, alapäät puuttu, kirkkaat yläpäät puuttu, ja soundi ei tosiaan kuulunu mihinkään muualle kun tanssilattialle kunnolla. Mikä ei kyl sinänsä haitannu, koska siellä vietin melkein koko illan. Dareyn setin alussa volume oli sopivalla tasolla, mut sit baarihenkilökunta kävi pyytämässä hiljasemmalle, ja vasta lopussa Darey nosti takas sopivalle volumelle.
holic

Posts: 5

#89 • • holic

Kokonaisuudessaa soundi oli liian hiljaisella, alapäät puuttu, kirkkaat yläpäät puuttu, ja soundi ei tosiaan kuulunu mihinkään muualle kun tanssilattialle kunnolla. Mikä ei kyl sinänsä haitannu, koska siellä vietin melkein koko illan. Dareyn setin alussa volume oli sopivalla tasolla, mut sit baarihenkilökunta kävi pyytämässä hiljasemmalle, ja vasta lopussa Darey nosti takas sopivalle volumelle.



Kuten varmaan ainakin tamperelaiset tietää, Kivassa EI saa soittaa tarpeeks kovaa koska muuten tulee sanomista ja sitten paikka menee sulki... ja sehän ei ole kivaa kenestäkään, eihän.

En tiedä mihinkä aikaan saavuit paikalle, mutta kun aloitin oman settini niin alapäätä oli sopivast ainakin omasta mielestäni, mutta henkilökunta tuli pyytämään että bassoa pois, toistuvasti. Kävinkin vääntämässä alapäätä pois lähes koko illan ajan kun sitä vaadittiin... Siksi sitä ei ollutkaan pesunkestävän klubbarin korvaan tarpeeksi. Yläpäistä: en tiedä onko omat korvani herkemmät kuin muilla, mutta musta diskanttia oli sopivasti, jopa tulpat (Elac) päässä kuunneltuna. Tai sitten JussiS on soittanut itsensä kuuroksi ;-) *piis*

Kyllä ainakin kuvissa JussiS näytti nauttivan täysin siemauksin, eikä ollut kärsimyksen häivääkään... ;-) Odottakaahan kun saan kuvat julkaistua ...

Sain erittäin paljon kiitosta baarin henkilökunnalta siitä että musa EI kuulunut muualle kun tanssilattialle, ymmärrät varmaan että baarissa henkilökunnan ei tarvitse huuta silloin koko iltaa...

Meluongelma on olemassa eikä Kiva tee siinä poikkeusta. Toivotaan että se naapurin lääketieteellinen ihme muuttaa muualle, jotta Kivassakin saadaan jatkossa puhkastua tärykalvoja;-)
teemut

Posts: 40

#90 • • teemut

BUTCHER-KK:
Onnex en ollu paikkalla olin niin väsynyt Turkun LOCOista, että en jaxanut tulla kuntelemaan jotain POPIA! Mut kunnioitan Sertsin työtä! Beastin mielesta paikalla oli naisten ilta! Onnex en ollu paikalla vie kerran Turussa oli niin witun hauska! Ainakin mulla!



Onnexx olin ite paikalla, täällä soitettiin kyllä varsin hyvää popia.

Kiva on kyllä paikkana tosi ankee, mutta muuten jees meininki.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#91 • • Jussi Soro choon!

holic:
En tiedä mihinkä aikaan saavuit paikalle, mutta kun aloitin oman settini niin alapäätä oli sopivast ainakin omasta mielestäni, mutta henkilökunta tuli pyytämään että bassoa pois, toistuvasti. Kävinkin vääntämässä alapäätä pois lähes koko illan ajan kun sitä vaadittiin... Siksi sitä ei ollutkaan pesunkestävän klubbarin korvaan tarpeeksi. Yläpäistä: en tiedä onko omat korvani herkemmät kuin muilla, mutta musta diskanttia oli sopivasti, jopa tulpat (Elac) päässä kuunneltuna. Tai sitten JussiS on soittanut itsensä kuuroksi ;-) *piis*


Omat Elacinit pysy taskussa koko illan, kun soundi oli noinkin hiljasella. Ite tykkään et basso "tuntuu" myös tanssilattialla. Nykyään oon kyl oppinu hiukkasen varjelemaan kuuloani, mut kyllähän noissa korvissa tasanen *piip* soi koko ajan :(

Kyllä ainakin kuvissa JussiS näytti nauttivan täysin siemauksin, eikä ollut kärsimyksen häivääkään... ;-) Odottakaahan kun saan kuvat julkaistua ...


Joo oli hemmetin kivaa, setti oli hyvää, enkä mä tosiaan jaksa välittää kauheesti esmes tosta volumesta, kun itekin näin et ne baaritytöt kävi sitä tasasesti hiljasemmalle pyytämässä... Tulipa nyt muuten vaan puheeks täs topikissa toi, ja omasta mielestäni se olikin hiukkasen turhan hiljasella... :)
Parker

Posts: 609

#92 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

holic:
Ja illan visuaalisesta annista, valonamiskuukkelien takana vastasi tietenkin Parker.



Ja käytin taas liikaa savua... *eiei*
Pitäs vaan oppia vaan oppia käyttään savua niukasti *hihu*

Mutta ite tykkäsin bileistä paljon... Ja sen ehkä välillä jopa kuulikin *blush*
Beliar

Posts: 1,361

#93 • • Beliar

Parker:
Ja käytin taas liikaa savua... *eiei*
Pitäs vaan oppia vaan oppia käyttään savua niukasti *hihu*



Höpö höpö! Savua ei oo koskaan liikaa!!!
(ei edes studion suuronnettomuusharjoituksessa...) *muhaha*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

alphamagic

Posts: 3,628

#94 • • alphamagic
HIEMAN myöhään eksyin paikalle mut se reippa tunti oli kyllä sen arvosta*hihu*
Fiilis katossa niinku melkein aina Tampereella*sydän*
Matt Darey, *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Tebi

Posts: 131

#95 • • Tebi normisetti

Parker:
---
holic:
Ja illan visuaalisesta annista, valonamiskuukkelien takana vastasi tietenkin Parker.

---


Ja käytin taas liikaa savua... *eiei*
Pitäs vaan oppia vaan oppia käyttään savua niukasti *hihu*

Mutta ite tykkäsin bileistä paljon... Ja sen ehkä välillä jopa kuulikin *blush*



njuu mielestäni ehkä parhaat valot kivas mitä ikinä ollu enne ja parker, hoidit hyvin hommas ja savua oli sopivasti *joo*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

nenna

Posts: 1,916

#96 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

holic:

Saisiko hieman tarkemmin tietää mitä vikaa päästagen soundissa oli..



..Jussi tossa jo ehtikin vastaan..about oleellisen.
..ja sit myös selvis se ettei siel saa soittaa lujempaa..joten..*plur*
homppa

Posts: 731

#97 • • homppa
kivaa oli *plur* ei tullut montaa minuuttia koko iltana istuttua...harmi vaan että jäi yläkerta melkein kokonaan väliin kun alhalla soitettiin niin hyvää musaa *aplodit*
holic

Posts: 5

#98 • • holic
Siis kyllä mä itsekin tykkään siitä että basso saa munuaiset tanssimaan ripaskaa, ja kyllä noilla neljällä 18 tummat RCF:llä sellasta ois saatukin aikaan, kyllä se itseäkin aina harmittaa kun ei saa päästää tarpeeks kovaa. Mutta katsotaan kyllä niitä paikkoja on missä saa soittaa kovaa. Esim. Sony Jazz Center Porissa. Ei tuu kukaan valittaa vaikka soittais niin kovaa että rappaukset varisee ;- )
Eli kannattaa lähteä esim., IGLU:n Sonyn keikalle niin saa tarpeeks bassoa (siel ei oo tosin meen kamat mut pitäis sielläkin sykkiä silti ;-)


Ja nennalle lupaan ens kerralla käyttää enemmän aikaa Eq:n säätöön. ennen keikkaa että saadaan sitä kliffaa kirkastakin disseä tarpeeks=) Taisin tehdä equtuksen pelkästään 2 piisin perusteella...
AaKo

Posts: 637

#99 • • AaKo Tosi veivaaja
oli kyllä maiskisbileet!!! *nauru*

molemmissa stagessa tuli niiiiiiiiin hyvvää settii!! et meni välillä hermot ku sai ravata eestaa ylä ja alakerranväliä heheh
ja omasta mielestäni äänet/savut oli just hyviä

--
En se mää ollut!!!

louis

Posts: 119

#100 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
Olin paikalla.. Ja jorailin Beliarin tahtiin hyvin mielelläni. Kiitos BELIAR!