omia ajatuksia.. luonetta.. uskaltaa olla oma itsensä eikä kopio jostain toisesta joka kävelee kadulla h&m kassi kädessä.. sori jos loukkasin jotakuta.. mut maailma on julma..
JÄRKEVYYS JA SUVAITSEVAISUUS, heh... on aivan vidu järjetönt ku noi nuoret vetää reiveis vaa liimaa ja nappei ja pistää päälle jotai ihme karvaa ja piikkei täh!?! :D
ALIEN:
JÄRKEVYYS JA SUVAITSEVAISUUS, heh... on aivan vidu järjetönt ku noi nuoret vetää reiveis vaa liimaa ja nappei ja pistää päälle jotai ihme karvaa ja piikkei täh!?! :D
joo todellakin järkevyys ja suvaitsevaisuus...mut vaikka mä käytän piikkejä ja sitten vielä hamettaa ni ei se sitä sano että haistelesin liimaa tai vetäisin nappeja
Rocca:
joo todellakin järkevyys ja suvaitsevaisuus...mut vaikka mä käytän piikkejä ja sitten vielä hamettaa ni ei se sitä sano että haistelesin liimaa tai vetäisin nappeja
Joskus kauan sitten sitä tuli oltuu aika sokee ihmisten suhteen -> monen monta pettymystä ja katkeruutta. Sen jälkeen on oppinu arvostamaan varsinkin ihmisten rehellisyyttä, epäitsekkyyttä ja suvaitsevaisuutta. Mä ainakin "vaadin" läheisimmiltä ystäviltäni nuo peruspilarit!!!
Asioihin suhtautuminen intohimolla, elämänilo ja tietynlainen hulluus, omat ajatukset, impulsiivisuus, itsevarmuus ja kypsyys tulee mieleen äkkiseltään...
Kykyä huomioida toiset ihmiset ja heidän tarpeensa unohtamatta omiaan. Taitoa selvitä elämän kolhuista (se mikä ei tapa niin sattuu ihan vitusti, tjps.). Rehellisyyttä mutta myös ymmärrystä sillä välillä se pieni valkoinen valhe on parempi kuin suora totuus.
sitä, että arvostaa ja ymmärtää muita, vaikka onkin vaikeeta ymmärtää. Siis niitä ketkä edes yrittävät ymmärtää muita, ketkä ei vättämättä edes jaksa ymmärtää muita ja niin edelleen ymmärrätteks? :)
Objektiivisuutta, avoimuutta, rehellisyyttä itselleen, määrätietoisuutta, kypsää asennetta elämään, rikasta mielikuvitusta, rohkeutta, kykyä asettua toisen ihmisen asemaan eli empaattisuutta.