Miten tervehdit?

106 posts, 6 pages, 18,944 views

onni3mk

Posts: 3,973

#21 • • onni3mk Onni on.

anthocyan:
Tykkään halailla aina kaikkia! *hihu* Tai sitten tuntemattomia kättelen. *joo* Mutta riippuu pitkälti myös tilanteesta.



Mä kans! Just noin *joo**hih*

--
Onni on.

Avatar
#22 • • Kirsikka Guest
Tuttuja halaan (jos ne on sellaisia tuttuja joita voi halata), vieraita kättelen.. Koulu- ja työkavereita ym tuttuja ihan vaan moikkaan (paitsi tottakai firman pikkujouluissa ja luokan känni-illoissa myös halitaan). Ja tietysti joitain virallisempia tahoja täytyy kätellä tarvittaessa, vaikka tuttuja olisivatkin...
sapeli

Posts: 11,768

#23 • • sapeli jokukukamikä?
No, ihmiset selkeesti jakaantuu kahtia - klubbareihin ja ei-klubbareihin. *nauru* Klubbareita aina kättelen ensitapaamisella ja sen jälkeen halaan aika pitkälti sukupuolesta riippumatta, ainakin jos ollaan oltu hyvissä bileissä yhdessä. Jotkut on jääneet "tutuiksi" ja niitäkin sitten kätellään...

Ei-klubbareiden kohdalla taas kätellään esittelyjen yhteydessä mutta muuten vaan moikataan. Poikkeus tähän on mun parhaat ystävät joita halaa silloin kun se sopii tilanteeseen, mutta yleensä vähintää kerran per tapaaminen. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dives

Posts: 536

#24 • • Dives I see the light
eiks se vähän riipu ihmisestä..

joillekkin nyökkää..

joitakin halaa

joitakin ei morjesta..
Juhgu

Posts: 7,921

#25 • • Juhgu Virnistelijä

ezzy:
”mo”



*joo* "mo" on hyvä.

Vähemmän tuttuja tervehdin nyökkäämällä (varsinkin jos ei sillä hetkellä jaksa jäädä juttelemaan) ja muutenkin käytän nyökkäämistä aika paljon, esim. liikenteessä (jos autoilija pysäyttää suojatien eteen ja päästää minut yli). Muuten käytän täysin sattumanvaraisesti valittua sanaa tai fraasia, joskus jotain tahallisen idioottimaista tyyliin "no kas vain päivää hei". Bilettäessä ja juodessa tulee sitten kaikkea fyysisempää, noita kättelyitä, taklaamisia, niskaan hyppimisiä jne *blush*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kilobitti

Posts: 2,419

#26 • • kilobitti 1-2-3 techno
en oikein ymmärrä koko keskustelun pointtia, kun ainakin itsellä tervehdystapa ei ole mitenkään vakio, ja riippuu täysin omasta fiiliksestä ja sitä ketä tervehdin. Tyylit vaihtelee virallisen kättelyn, rennomman kättelyn, pelkän suullisen tervehtimisen, nyökkäilyn ja halausten välillä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Zeni-

Posts: 1,104

#27 • • Zeni- Funky Little Man
otan asennon ja vedän lippaa ylempiarvoisille :)

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

akir0

Posts: 2,554

#28 • • akir0 idleRPG champion 2009

ezzy:
”mo”



Toi on aika perusmoikkaus mullaki.
Zyklonius

Posts: 1,629

#29 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Jäät sulatan leppoisalla natsitervehdyksellä. Sen jälkeen perinteiseen neuvostotyyliin suoraan suulle ja julmahuvihenkisesti kaluun kiinne. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Mellu-

Posts: 4,006

#30 • • Mellu-
ja joillekkin tervehdys menee saman kaavan mukaan eli jalka lantion ympäri ja pusu/purasu kaulaan *pahis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Zyklonius

Posts: 1,629

#31 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Mellu-:
ja joillekkin tervehdys menee saman kaavan mukaan eli jalka lantion ympäri ja pusu/purasu kaulaan *pahis*



Ei mutta herranpieksut, tuo pureskelu pitäisi ehdottomasti lisätä tervehdysrepertuaariin! Kunnolla kulmahampaat kaulalihoille! *pahis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Flamie

Posts: 478

#32 • • Flamie
Lyhyt ja ytimekäs: "Moro" *vink*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#33 • • Aziz Combat Fighter

Zorlim:
---
Ana:
Jestas mitä mulkkuilua *justjoo* Tollanen ensikosketus ihmiseen kyl leimaa sut noiden ”uusien duunareiden” silmissä ikuisesti kusipääksi..

---


Turha huolehtia, ei se jää pelkkään ensikosketukseen... *pahis* Verbaalista solvausta sataa kyllä koko päivän.

Tästä vittuilusta ja ilkeilystä on kehittynyt oikein urheilulaji yli kymmenen vuoden kokemuksella. Osa jengistä ymmärtää, ettei se ole mitään henkilökohtaista. Osalle porukasta tämä on pelkästään viihdettä. Nämä viihdelinjan tyypit osaavat myös antaa samalla mitalla takaisin.

Btw, mun ei tarvitse miellyttää ketään. Se riittää että olen helvetin hyvä niissä asioissa joista mä vastaan.

Käytännössä kukaan ei pidääkkään mua mukavana tyyppinä, mutta jengi kyllä arvostaa osaamistani.



Onnee vaimon etsintään!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#34 • • Aziz Combat Fighter

Mellu-:
ja joillekkin tervehdys menee saman kaavan mukaan eli jalka lantion ympäri ja pusu/purasu kaulaan *pahis*



Huh! Mul kyl suudelma kaulalle saa jalat niin vetisiks ja pulssin neljäänsataan et suhun ois varmaan hankala tutustuu niin et moikkaisit aina kun nähdään :D
Avatar
#35 • • pia^^ Guest
Riippuu tosi pitkälle siit ketä morjestan *nauru* . Töiss vaa ilonen moikka tai hei. Kaverit saa yleensä halin kaupan päälle ja uudet tuttavuudet vaan käden puristuksen. Bileis sit osa porukast saa viel pusunki ton halin kaa *hymy*
Mellu-

Posts: 4,006

#36 • • Mellu-

Ana:
---
Mellu-:
ja joillekkin tervehdys menee saman kaavan mukaan eli jalka lantion ympäri ja pusu/purasu kaulaan *pahis*

---


Huh! Mul kyl suudelma kaulalle saa jalat niin vetisiks ja pulssin neljäänsataan et suhun ois varmaan hankala tutustuu niin et moikkaisit aina kun nähdään :D



hahahaha ei muhun oo hankala tutustuu *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#37 • • Edited astaroth Guest
En tiedä, mistä tämä on yht´äkkiä tullut, mutta nykyään humalassa ollessani tervehdin naispuolisia tuttujani lähestulkoon aina reilun halauksen ja poskisuudelman kera. ;)
Miespuolisia tuttavuuksia - sekä uusia, että vanhempia - tervehdin aina reilun kädenpuristuksen ja hymyn kera. Kuuluu minusta jo pelkästään etikettiin, eikä pitäisi olla mitenkään persoonaan liitettävissä. Itseasiassa yksi minua ärsyttävistä asioista on se, että nykyään toinen osapuoli antaa löysää kättä kätellessään. Kohtuullinen ja reipas puristus olla pitää! Myös arvon neidit voisivat pistää tuon neuvon korvan taakse. ;)
Minua on pidemmän aikaa jurppinut hieman kaveripiirissäni yläfemmojen jakeleminen, peruskädenpuristus riittää minulle. Minusta se on enemmänkin niiden läheisimpien kaverien kesken soveliaampaa, tuntemattomien kesken se luo jokseenkin teennäisen olon - vaikka hyvä tarkoitus tietysti on. Monien kavereiden kesken pelkkä nyökkäys ”Moro!”-sanan kera riittää.
Mutta kuitenkin kaikki tervehdykset (”virallisempia” tapauksia lukuunottamatta) tulee suorittaa fiilispohjalta, pitäien mielessä sen, ettei mene turhan tuttavalliseksi - kuitenkin pitäen mielessä sen, että suorittaa sen edes neutraalin reppaasti.
Ja minuahan saa aina tulla moikkaamaan! :)

Edit: Pikku muokkauksia
Fyrisch

Posts: 4,525

#39 • • Fyrisch

flygfisk:
”tjena (nimi)”



Toi on tuttu tervehdys tapa ku oon laival töissä :) ja myös "tjena tjena"
Illustrator

Posts: 3,171

#40 • • Edited Illustrator
Klassinen ”moi” on aika hyvä.*pupu*