Miten tervehdit?

106 posts, 6 pages, 18,812 views

Mellu-

Posts: 4,006

#1 • • Edited Mellu-
elikkäs... miten hoidat tämän tervehtimisen? meneekö se reteesti lonkalta tilanteessa kuin tilanteessa vai miten?

Itse morotan melkeenpä aina yläfemmalla.. on kysees kaveri tai opettaja tjsp. Mummoo ja muita vanhempia yleensä kättelen .. puol tutuille menee nyökkäys. Broidille ja sen kamuille pakko heittää lippaa ku ne on intissä *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#2 • • ALIEN Guest
hey, gi mi faiv!! \*nauru*
Avatar
#3 • • Rujo Mutantti Guest
Kättä lippaan niin että otsaa kuumottaa!
rec

Posts: 2,923

#4 • • rec
Kaivan munan käteen ja yritän tarjota sitä vastaantulevalle, oli se sitten tuttu tai tuntematon! Vittu näitä ihme kyselyjä! *igor*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5 • • Edited Aziz Combat Fighter
Mä tervehdin ihmisiä aina ja poikkeuksetta kiihkeällä suudelmalla suoraan suulle. Vähemmän tuntemattomia pyrin myös kourimaan haarojen välistä.

fixed: typo
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#6 • • Aziz Combat Fighter

Zorlim:
Uusia duunareita kun tuli, en tervehtinyt niistä ketään. Joku kysy et kuka mä oon, mä sanoin että kato firman sivuilta, sieltä pitäs selvitä jos et ihan sokea ole.



Jestas mitä mulkkuilua *justjoo* Tollanen ensikosketus ihmiseen kyl leimaa sut noiden "uusien duunareiden" silmissä ikuisesti kusipääksi..
äm

Posts: 2,376

#7 • • äm

Zorlim:

Uusia duunareita kun tuli, en tervehtinyt niistä ketään. Joku kysy et kuka mä oon, mä sanoin että kato firman sivuilta, sieltä pitäs selvitä jos et ihan sokea ole.


Toivottavasti tää on vitsi.
”etsätiedäkukamäoon” -asenteestasi tykätään työpaikallasi varmaan paaaaljon. *yessir*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

lostgone

Posts: 2,493

#8 • • lostgone
Kättelen (viralliset, esittelyt)
Poskisuudelma (tutut, diivat)
Käsisuudelma (lisäpisteet)
Nyökkään (heips)
ja tykkään teitittelystä*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

JustinSan

Posts: 822

#9 • • JustinSan Nullius in verba
Yleensä kättelen aina, vähintään ensi kertaa tavatessa. Jos joku ei ymmärrä ottaa vastaan ojennettua kättäni, pidän sitä lähinnä vitunmoisena loukkauksena ja jos saan maltettua itseäni niin paljon, etten kävele pois koko tilanteesta (tätäkin käy aina joskus), on suhtautumiseni silti ko. henkilöön jokseenkin kuivakkaa. Kyllä se nyt perkele pitää alkeellisista alkeellisimmat käytöstavat hallita. Sitten kättelyssä sellainen "märkä lapanen"-efekti ei ainakaan pärstäkertoimia nousuun saa, mutta parempi sekin kuin ei mitään. En oikeasti jaksa ymmärtää mikä siinä kättelyssä on joillekin niin vitun vaikeeta *justjoo*

Sit sellaisia läheisempiä "moivitsieiollanähtysataanvuoteenvähänkövitunhienoo"-tapauksia saatan halata. Riippuen vähän millaisissa merkeissä viimeisin kohtaaminen oli *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Fyrisch

Posts: 4,525

#10 • • Edited Fyrisch
Riippuu tosi paljon henkilöst, jos on joku uus ihminen nii sillon kättelen ja esittäydyn etu ja sukunimel, jos on muija nii halaan ja tervehdin, jos on hyvä ja luotettava frendi nii paiskasen femmat et lätisee, jos on tosi vanha ja hyvä frendi paiskasen femmat et lätisee ja mieshali eli yks taputus selkää kättelyn yhteydes.Ja sit yleisin eli nyökkää päätä ja sanoo ”mo” *joo*
Kaikki muut noi mun tervehdys tavat pitää ansaita luottamuksella.

Edit - t
typ0

Posts: 1,892

#11 • • typ0 syntax error
miksei tos oo sellasta ku halaaminen =p mä halaan aina kaikkii mun kavereita <3

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Auacusha

Posts: 1,097

#12 • • Edited Auacusha Koneradio
Uusin ihmisiin yleensä kättelen (riippuu tosin paikastakin).
Naispuoliset ystävät yleensä halaan. Muuten vain kaverit saavat pään-nyökkäyksen ja ”möö” sanan. Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpä muutamat tietyt kaverit saatavat saada esim läppäsyn takaraivoon ja ”mitäs mun homokoira tietää?” tyylisen lauseen, kyllä toi saattaa kuullostaa oudolta mut outoja mekin ollaa *hymy*

edit:typot

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Neko

Posts: 943

#13 • • Neko No äläpä kerro enempää

Zorlim:
Uusia duunareita kun tuli, en tervehtinyt niistä ketään. Joku kysy et kuka mä oon, mä sanoin että kato firman sivuilta, sieltä pitäs selvitä jos et ihan sokea ole.



Eh, onhan tää sitten joku vitsi tai trolli? Ei kai kukaan oikeasti ole noin...
PienPunai

Posts: 63

#14 • • PienPunai Se pieni ja punainen
No kylhän se tervehtiminen kallistuu legendaariseen "ylämoroon"... Tai sit joillekin vaan nyökytellään, toisille (vähän paremmille kavereille) huudetaan heit kovaa ja korkeelta!*nauru* Tuntemattomia sitten tervehditään vähän asiallisemmin kättely ja moi taitaa olla mun vakio..*hymy* ja töissä ollaa niin super-hyper-kohteliaita etenkin vanhemmille asiakkaille.

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Bio

Posts: 4,429

#15 • • Bio The Bullies / Pinky
"morrrjes tai moroo.."

tai sit kättelen..
Avatar
#17 • • kelasin Guest
nyökkään ja yleensä sanon moi.. jos on joku hyväkin tuttu, niin saatan jäädä kälättää hetkeks - riippuu kiireestä
anthocyan

Posts: 1,511

#18 • • anthocyan Kohti valoa...
Tykkään halailla aina kaikkia! *hihu* Tai sitten tuntemattomia kättelen. *joo* Mutta riippuu pitkälti myös tilanteesta.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se

anthocyan:
Tykkään halailla aina kaikkia! *hihu* Tai sitten tuntemattomia kättelen. *joo* Mutta riippuu pitkälti myös tilanteesta.



samis!!! mii tuu.. *plur*

myös poskisuudelmat on ihania *pus*