106 posts, 6 pages, 20,221 views
ezzy:
mo
Zorlim:
---
Ana:
Jestas mitä mulkkuilua Tollanen ensikosketus ihmiseen kyl leimaa sut noiden uusien duunareiden silmissä ikuisesti kusipääksi..
---
Turha huolehtia, ei se jää pelkkään ensikosketukseen... Verbaalista solvausta sataa kyllä koko päivän.
Tästä vittuilusta ja ilkeilystä on kehittynyt oikein urheilulaji yli kymmenen vuoden kokemuksella. Osa jengistä ymmärtää, ettei se ole mitään henkilökohtaista. Osalle porukasta tämä on pelkästään viihdettä. Nämä viihdelinjan tyypit osaavat myös antaa samalla mitalla takaisin.
Btw, mun ei tarvitse miellyttää ketään. Se riittää että olen helvetin hyvä niissä asioissa joista mä vastaan.
Käytännössä kukaan ei pidääkkään mua mukavana tyyppinä, mutta jengi kyllä arvostaa osaamistani.
Mellu-:
ja joillekkin tervehdys menee saman kaavan mukaan eli jalka lantion ympäri ja pusu/purasu kaulaan
Ana:
---
Mellu-:
ja joillekkin tervehdys menee saman kaavan mukaan eli jalka lantion ympäri ja pusu/purasu kaulaan
---
Huh! Mul kyl suudelma kaulalle saa jalat niin vetisiks ja pulssin neljäänsataan et suhun ois varmaan hankala tutustuu niin et moikkaisit aina kun nähdään :D