Puhelin+Liittymä

386 posts, 20 pages, 139,179 views

Tropico

#261 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

kumimuumi, 28.9.2005 21:10:
Samsungin SGH-X480, ja liittymänä Saunalahti.

Onkos muut saunalahtelaiset huomannu verkon kuuluvuuden heikentyneen ? Mun mielestä mulla alkoi puhelut pätkiä sen jälkeen kun saunalahti vaihtoi elisan verkkoon... Ihan helvetin ärsyttävää.

Mä oon kyl huomannu, välillä hakee aina verkkoa pitkäänki. Ja ottaa häiriöö joka helvetin laitteesta.

Menee kyl hermot toho telefinlandii ku kokoaja soittelee, en kyl ikin vastaa ku mulla on luettelossa 2 niitten numeroa jo mistä soittelevat. Niin ja luurina vuoden vanha teinirasia Samsung x450, uutta tekis jo kovasti mieli *hih*
Pauha

#262 • • Pauha
Samsung SHG-E330 ja kakkospuhelimena toimii Nokian 6510. Liittymä on Sonera, sama minkä joskus lukion ekalla otin.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Jutu

#263 • • Jutu Blondi
Puhelimena on Sony Ericsson Z600 ja liittymänä Saunalahden Tekstari. Nykyään kuuluvuus on niin syvältä, että tekis mieli vaihtaa liittymää, mutta toi vaan sattuu olemaan mulle paras vaihtoehto.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

#264 • • sapeli jokukukamikä?
Onko täällä ihmiset olleet tyytyväisiä TeleFinlandin liittymiin? Mulle soitettiin (taas) ja kertoivat mm. että mun käyttömäärillä laskut ois 50% pienemmät ja siitä tulis kyl aika iso säästö vuodessa... Tutuillakaan ei oo erityisemmin Saunalahtea eli mä yleensä maksan ekstraa suurimmasta osasta puheluita *hmph* Jos ihmiset on olleet tyytyväisiä TeleFinlandin kuuluvuuteen ja asiakaspalveluun niin mä kyllä harkitsen kovasti vaihtamista; Saunalahdessa ei ole ollut mitään vikaa mutta ei siinä mitään hurraamistakaan ole ollut. *hymy*

[pieni](ja loppuispahan nää kaupittelusoitot)[/pieni]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lost-Soul

#265 • • Lost-Soul los pallos

sapeli, 21.10.2005 11:27:
Onko täällä ihmiset olleet tyytyväisiä TeleFinlandin liittymiin? Mulle soitettiin (taas) ja kertoivat mm. että mun käyttömäärillä laskut ois 50% pienemmät ja siitä tulis kyl aika iso säästö vuodessa... Tutuillakaan ei oo erityisemmin Saunalahtea eli mä yleensä maksan ekstraa suurimmasta osasta puheluita *hmph* Jos ihmiset on olleet tyytyväisiä TeleFinlandin kuuluvuuteen ja asiakaspalveluun niin mä kyllä harkitsen kovasti vaihtamista; Saunalahdessa ei ole ollut mitään vikaa mutta ei siinä mitään hurraamistakaan ole ollut. *hymy*

[pieni](ja loppuispahan nää kaupittelusoitot)[/pieni]

Jos sulla on Saunalahti, niin et tule säästämään mitään (oletuksena, ettet ota jotain kaverisoppareita joissa on lisä kk-maksut). Eli jos olet tyytyväinen saunalahteen, niin kannattaa päivittää vaan omaa liittymää omasta mielestä. Telefinlandia pitää vältellä jo niiden mainonnan takia.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

sapeli

#266 • • sapeli jokukukamikä?

Lost-Soul, 21.10.2005 13:00:
Jos sulla on Saunalahti, niin et tule säästämään mitään (oletuksena, ettet ota jotain kaverisoppareita joissa on lisä kk-maksut). Eli jos olet tyytyväinen saunalahteen, niin kannattaa päivittää vaan omaa liittymää omasta mielestä. Telefinlandia pitää vältellä jo niiden mainonnan takia.

No tällä hetkellä suurin osa mun puhelinlaskuista tulee puheluista kavereille joilla on Soneran liittymä (ja ei KLUBBARIA *grr*) - TeleFinlandilla ois ainakin niille paljon halvemmat puhelut. Tuskin sillä tytöllä mainospuhelun toisessa päässä ois ollu pokkaa valehdella niistä about 50% alennuksista, kun sieltä ihan kovia euro- ja senttimääriä tuli mun käytöllä laskettuina.

Plus, vaikka TeleFinlandin markkinointi onkin mitä on, niin jos mä säästäisin vuodessa sen 70-80 niin kyllä mä sen mainonnan kestän.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Wert

#267 • • Wert Varapalkkaliukuja

kumimuumi, 28.9.2005 21:10:
Samsungin SGH-X480, ja liittymänä Saunalahti.

Onkos muut saunalahtelaiset huomannu verkon kuuluvuuden heikentyneen ? Mun mielestä mulla alkoi puhelut pätkiä sen jälkeen kun saunalahti vaihtoi elisan verkkoon... Ihan helvetin ärsyttävää.

en oo huomannu kuuluvuudessa mitään eroa.. sen mitä oon reissannu pohjanmaalla ja ruottissa.. toimii mainiosti
Samu81

#268 • • Samu81 kokolihaa

sapeli, 21.10.2005 16:59:
---

---

No tällä hetkellä suurin osa mun puhelinlaskuista tulee puheluista kavereille joilla on Soneran liittymä (ja ei KLUBBARIA *grr*) - TeleFinlandilla ois ainakin niille paljon halvemmat puhelut. Tuskin sillä tytöllä mainospuhelun toisessa päässä ois ollu pokkaa valehdella niistä about 50% alennuksista, kun sieltä ihan kovia euro- ja senttimääriä tuli mun käytöllä laskettuina.

Plus, vaikka TeleFinlandin markkinointi onkin mitä on, niin jos mä säästäisin vuodessa sen 70-80 niin kyllä mä sen mainonnan kestän.

Kannattaa ajatella omilla aivoillaan eikä uskoa mitä joku markkinointihenkilö sulle tuputtaa. Myös Saunalahdella on kaikkien liittymiensä hinnat netissä, kuin myös TeleFinlandilla. Siitä vaan itse vertailemaan.

Mulla on Sauniksen 1:n, ja sitä halvempaa puhelinliittymää kuukausimaksuineen tällä puhumisella ei täällä ole, ainoastaan samanhintaisia. Silti mullekin joku soitti TF:stä kesällä ja molotti vaikka mitä..

Sen sijaan mä arvostan Sauniksen toimivampaa aspaa vrt. TeleFinlandin arkisin 8-16 aspa sen verran enempi että ei kiitos *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Veivi

#269 • • Veivi Pablo

Samu*, 21.10.2005 17:09:
---
---

---

---

Kannattaa ajatella omilla aivoillaan eikä uskoa mitä joku markkinointihenkilö sulle tuputtaa. Myös Saunalahdella on kaikkien liittymiensä hinnat netissä, kuin myös TeleFinlandilla. Siitä vaan itse vertailemaan.

Mulla on Sauniksen 1:n, ja sitä halvempaa puhelinliittymää kuukausimaksuineen tällä puhumisella ei täällä ole, ainoastaan samanhintaisia. Silti mullekin joku soitti TF:stä kesällä ja molotti vaikka mitä..

Sen sijaan mä arvostan Sauniksen toimivampaa aspaa vrt. TeleFinlandin arkisin 8-16 aspa sen verran enempi että ei kiitos *nauru*

joo, jossei rupee virittelee liittymiinsä kaveri tms soittoja (kuitenki kaikki vaihtelee liittymiään vähän väliä) ja laskeskelemaan säästääkö se edes sen ko palvelun kk maksua itsessään, saunalahti vaikuttais olevan "paras"; samanhintaisia on parit mutta muut palvelut on kattavimmat. Jos sattuu olee esim jotain asiaa asiakaspalveluun. Ei ihme kyllä ole ollut, särinän kanssa sitten senkin edestä. Onneks niilläkin oli maksuton 24h mut puheluhinnat omaa luokkaansa.

Ps. Saunalahden ykkönen täälläkin. eikä ole ollut kuuluvuuden kanssa ongelmia vaikka verkko vaihtui, pari päivää verkon vaihtumisen jälkeen oli yhteydensaanti ongelmia muihin sauniksiin (ei hälyttänyt tai mennyt puhelut perille).
Lost-Soul

#270 • • Lost-Soul los pallos

Vaikee sanoo mitä ootte keskustellu, mutta itselle kun soittivatte (firman liittymään), niin vertasit niiden omaa liittymää aivan väärän liittymän hintoihin. 50% halvemmat hinnat nimittäin nykysellä hintatasolla melkein mahdottomuusa saavuttaa, ellei ole jotain kaveripiirin tyyppistä lisäpalvelua, joka tietenkin pakottaa kaikki samalle operaattorille.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

KiimanenKurre

#271 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
puhelin on nykyää 6101 + sonera easy liittymä... siinäpä se oli tällä kertaa..!!

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Karvinen

#272 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mul on käytössä 5140i ja saunalahti. . . hyllyssä seisoo mun cupion liittymä, ihan paska! laskutti väärin ja kusetti ja seuraavaks mul oliki jo maksuhäiriömerkintä *dissaa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Z_

#274 • • Z_ Axu
motorola v547 ja saunalahti
koovee

#275 • • koovee Chuck Norris
Äänestyksestä puuttuu Kolumbus. :( Puhelin on 6820. Olen aina käyttänyt vain Nokian 6000-sarjaa (6110, 6210, 6310i ja nyt tämä), eikä minulla ole siitä muuta kuin hyvää sanottavaa. Suomalaista laatua. :)

Itse vaihdoin liittymäni Elisa Tekstarista Kolumbuksen P1:een 500 tekstarin paketilla ja lasku putosi saman tien n. 20 euroa - ja silti voi puhua huolettomammin kuin ennen. Kaipa niitäkin löytyy, jotka tosiaan lähettävät sen Elisa Tekstarin salliman 1000 viestiä kuussa; itse en koskaan päässyt lähellekään, vaikka olen suhteellisen ahkera tekstaamaan.

Jos omistaa Elisan liittymän, niin tuota vaihtoa ei oikeastaan voi muuta kuin suositella. Ei tarvitse odotella mitään numeronsiirtoa, homma on yhtä kätevää kuin liittymätyypin vaihtaminen. Ja kaikki vastaajat yms. toimii kuten ennenkin. Sonera/Tele Finlandin kanssa varmaan aika sama juttu?

--
* Ei se siitä! *

ninni

#276 • • ninni sydän
7270 ja sonera

toimii *joo*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

alpha_

#277 • • alpha_
nokia 6230i ja telefinland